Reply on: upravovač fotiek #10:
Fotografia v tomto prípade ani tak nepoukazuje na nedostatočnú kapacitu (ktorá na Račianskej je, ale skôr v iných časoch), ale na to, čo tu už bolo spomenuté. Tento problém tu už v minulosti bol riešený v komentároch k fotke: https://imhd.sk/ba/galeria-media/227064/ Množstvo ľudí vystupuje na zastávke Račianske mýto, takže na tých pár zastávok nechcú ísť ďalej od dverí, aby sa potom nemuseli predierať k východu. Záleži to ale aj od konkrétneho spoja - táto 30T išla načas, ale električka, ktorá šla ako druhá v poradí po tejto, ktorá je na fotke, meškala 3 minúty a bola naplnená viac.Podľa informácií, ktoré som dostal, bol tento spoj z momente odfotografovania zaplnený približne len na 60% (z celkovej kapacity vozidla), avšak situácia pri všetkých dverách vyzerala podobne. Ja som skor ten druhý prípad cestujúceho (ale nesťažujem sa), ktorý keď vidí stáť množstvo ľudí pri dverách alebo úplne plné vozidlo, radšej počká na ďalší spoj (platí najmä pre 83/84 poobede smer Dúbravka, ráno chodievam v časoch, keď už toľko ľudí necestuje) alebo ide pešo (v prípade zastávky Ursínyho by som určite využíval peší presun na Račianske mýto, ak by nebolo vyslovene nepriaznivé počasie).
Stav, keď sú ľudia natlačení vo vozidle takým spôsobom, že sa nedajú poriadne zavrieť dvere, by rozhodne (v dnešnej dobe) nemal nastať za bežných okolností, maximálne pri mimoriadnostiach, keď nie je možné zabezpečiť dostatok kapacitných vozidiel (ak teda chceme, aby ľudia využívali verejnú dopravu...)
V Karlovke ráno nastúpiť do električky prichádzajúcej z Dúbravky bola celkom výzva.