Close

#7929, route 7, Štefanovičova ul., zastávka Úrad vlády SR

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (14 Feb 2025) (3/17)
Download item
Discussion post:
Location: Štefanovičova ul., zastávka Úrad vlády SR
Date: 11.2.2025
Vehicle: ČKD Tatra T6A5 #7929
Gallery: ČKD Tatra T6A5
Route: 7
Author: mirec240
Times viewed: 3705

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

B K

17 Feb 2025
#71 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: Valec #67:
Súhlasím, netáraj.

1. platí nejaká vyhláška

2. ak ideš Arrivou (IDS BK) mimo územia BA, tak skratku Stn. nenájdeš (https://arriva.sk/files/ba/vyvesky/249.pdf)

3. ak ideš Arrivou (IDS BK) na území BA + mimo BA, tak v jednom CP máš skratku Stn. + žel. stanica (https://arriva.sk/files/ba/vyvesky/245.pdf)

4. ak ideš MHD (IDS BK), tak skratku žel. stanica nenájdeš

5. ak ideš vlakom (IDS BK), tak máš iba holý názov zastávky

6. ostatní diskutujúci nižšie poukázali na to ako to riešia v zahraničí

7. ak niekto päsťou rozbije dvere lebo nevie čo má stlačiť, tak tomu nepomôže ani hlásenie
Reply Comment has been edited by the author.

keks

17 Feb 2025
#70 Rate positive 10 Rate negative
Mimochodom, ako zahraniční cestujúci chápu Hlavnú stanicu a Autobusovú stanicu? Nestratia sa cestou? Nemali by byť premenované na Hlavná STN a Autobusová STN? Prípadne BUS STN, aby naozaj každý vedel, čo je to zač 😁
Reply Comment has been edited by the author.

Andrej

17 Feb 2025
#69 Rate positive 11 Rate negative
Reply on: Valec #66:
A prečo teda sa hlási vo vozidlách "Stanica" a nie "stn"?
Reply

810zssk

17 Feb 2025
#68 Rate positive 11 Rate negative
Reply on: Valec #66:
Čo je ďalší bratislavský nezmysel, skracovanie názvov aj tam kde to nie je nutné.
Reply

Valec

17 Feb 2025
#67 Rate positive 1 Rate negative 9
Reply on: B K #35:
Bolo by dobre netárať...
Názvy v meste majú tvar "Stn. " a používajú ho všetci dopravcovia, čo na danej zastávke zastavujú (aj tí mimo IDS BK).
Zastávky v regióne IDS BK majú tvar ", Žel. stanica", nakoľko s výnimkou pezinskej miestnej časti Grinava nie je v jednej obci viac železničných staníc a netreba ich rozlišovať (v čase príprave názvov sa rokovalo o zmene názvu stanice na Pezinok-Grinava, nateraz je to bez zmeny, ale nie je to vylúčené do budúcnosti). Skratka ŽST nie je použitá nikde.
V oboch prípadoch sa pre akustické hlásenie používa plný text skráteného názvu, s anglickým ekvivalentom.
Názov železničnej zastávky je iný ako názov prihľahlej autobusovej zastávky, čo je celkom logické a zaužívané snáď všade vo svete.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

Valec

17 Feb 2025
#66 Rate positive 1 Rate negative 7
Reply on: Andrej #29:
Preto, že oficiálny názov zastávky je "Stn. Vinohrady", teda skratka je definovaná priamo v súčasťou názvu.
Reply

triskaidekafobia

17 Feb 2025
#65 Rate positive 2 Rate negative
Vzhľadom na to, že už znovu sa riešia hovadiny, v blízkej dobe očakávam novú vlnu hromadného premenovania zastávok. 😃
Reply

SuchSoft

16 Feb 2025
#64 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: B K #42:
No, to by museli Google Maps aj fungovať. A je jasné, že nefungujú. Kľudne si to môžeš overiť tu:
https://www.arcgis.com/sharing/rest/content/items/aba12fd2cbac4843bc7406151bc66106/data
V súbore stops.txt je zoznam všetkých zastávok. Lokomotívne depo II tam nenájdeš. 🤪
Reply Comment has been edited by the author.

MatejBA

16 Feb 2025
#63 Rate positive 6 Rate negative 1
Reply on: Ike #62:
Takze Linka 5 bude vratena spat? 😃

Problem je, ze momentalne vedenie robi vsetko mozne preto, aby odradilo/nasralo aj ten zvysok ludi (Degese na 33, prekopanie liniek v Lamaci a nasledne zhorsenie intervalov (a nie len tam), znizovanie kapacit spojov, zvysovanie cien, zrusenie 15 min listka, neustale premenovacky a precislovacky, riesenie malichernosti namiesto problemov ako napriklad nefungujuce klimy).

Inak kedysi som mal skvely prehlad o MHD v Bratislave, naposledy som bol vdacny za aplikaciu IDS BK lebo som napriklad skoro nasadol na 61 namiesto 63, ked som potreboval ist na Clementisovu) alebo musel zistovat ako sa to vlastne volala zastavka Aupark na moste.

Ale jednu vec musim napisat na IDS BK, a to aby dali moznost aktivovat listok nie X minut vopred ale napriklad stlacenim tlacidla s 15-30 sekundovym oneskorenim - naposledy som takto prisiel o 8 minut na listku, lebo pred autobusom sa tukli 2 auta a nevedel ich obist, kym ich napadlo to odparkovat inde. A ako bonus hned po nastupeni ma kontroloval revizor 😃
Reply Comment has been edited by the author.

Ike

16 Feb 2025
#62 Rate positive 10 Rate negative
Reply on: 810zssk #60:
Ja len doplním, že ak v otázke linkovania počet sťažností prekročí nejakú únosnú mieru, asi je vhodné tie sťažnosti vnímať ako spätnú väzbu na neintuitívny systém. Viem, že čarbičky farbičky vyzerajú na mape pekne (sám som niekoľko spravil), ale ak tomu cestujúci nechápu a cestujúci je náš zákazník a náš pán (a to nie len v obchodnom duchu, ale v kontexte dopravnej politiky), bolo by dobré sa mu priblížiť a nie vyriešiť to hlásením. To mi trochu pripomína kauzu MCAS v Boeingu.
Reply

B K

16 Feb 2025
#61 Rate positive 2 Rate negative 4
Reply on: Dispecer #59:
Nepoznám (a ani nechcem poznať) diskutujúce osoby, takže odpovedám všetkým rovnako 😊
Reply Comment has been edited by the author.

810zssk

16 Feb 2025
#60 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Vladimír #50:
A už ste dosiahli ten finálny stav kedy sťažnosti nie sú? Keď poskytuješ esenciálnu službu vždy sa niekomu bude niečo nepáčiť a ja rozumiem že je to nevďačná robota. Ja som kedysi veľmi dávno (10+ rokov dozadu) riešil sračky typu "prečo dávate zľavy študentom a nie pracujúcim?" (to je reálny telefonát na ktorý som musel odpovedať, nie hyperbola :D), a firmu to neprimelo meniť svoju politiku.

Ultimátne je to o balanse medzi tým že príijmame feedback a snažíme sa o ňom premýšlať vs vieme čo robíme. Mám pocit že v doprave sa lieta od jedného konca k druhému - robme nezmysly aby sa nikto nesťažoval (a potom buďme nahnevaní že niekto sa sťažuje) vs my vieme ako to má byť a vy držte hubu.
Reply

Dispecer

16 Feb 2025
#59 Rate positive 5 Rate negative 1
Reply on: B K #57:
Poznajúc Vladimíra, trošku som sa pousmial nad tvojou reakciou. Možno až príliš... 🙂
Reply

Andrej

16 Feb 2025
#58 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Vladimír #56:
Aku odpoved presne by si ocakaval na tieto staznosti? Aj bez hlasenia ma kazdy clovek vsetky informacie ktore potrebuje aby sa dostal na spravnu konecnu. Ak toho nie je schopny tak to neni chyba DPB.
Reply

B K

16 Feb 2025
#57 Rate positive 5 Rate negative 2
Reply on: Vladimír #56:
https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava-akciova-spolocnost/O5011732?search_id=476c65b4-940c-4e6c-bfea-c7bf8936b860

"riešenie reklamácií od zákazníkov – telefonická a e-mailová komunikácia, osobne,"

Možno bude riešiť, že hlásení je málo.

Nemáš žiadne relevantné fakty a chceš vyhovieť cestujúcim, ktorých počet sa rovná štatistickej odchýlke. Pokojne sa hádž o zem, no založ si vlastnú dopravnú firmu a môžeš hlásiť 24/7. Good luck.
Reply

Vladimír

16 Feb 2025
#56 Rate positive 2 Rate negative 6
Reply on: B K #55:
Tak potom hlásenie zrušiť a zamestnať človeka, ktorý bude na každodenné sťažnosti odpovedať.
Reply

B K

16 Feb 2025
#55 Rate positive 5 Rate negative 2
Reply on: Vladimír #53:
Pri 265 mil. cestujúcich sa vždy nájde niekto, kto informáciu nepochopí.
Správne poskytnutá informácia má byť pochopiteľná >95% cestujúcimi.
Žiaľ, ostatní (s výrazne vyšším IQ, s výrazne nižším IQ) cez informačné sito prepadnú. A to nejde iba o DPB, ale celkovo o bežný svet (obchody, nemocnice, bývanie, atď.).
Reply Comment has been edited by the author.

Vladimír

16 Feb 2025
#54 Rate positive 6 Rate negative 1
Reply on: Ike #52:
Áno, na tom sa určite zhodneme. Aj ja by som si vedel predstaviť usporiadanie niektorých informácií inak ako je dnes.

Ale informáciu pred vetvením linky o tom, kam aktuálny spoj pokračuje, by malo zmysel zachovať aj po prípadnej optimalizácii "objemu" hlásení.
Reply

Vladimír

16 Feb 2025
#53 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: B K #51:
Z mojej skúsenosti je to tak.
Reply

Ike

16 Feb 2025
#52 Rate positive 15 Rate negative
Reply on: Vladimír #50:
Problém je, že v Bratislave je veľa akustického spamu a tak sa znižuje vnímaná dôležitosť hlásení.
Reply