Close

Ul. M. Schneidra-Trnavského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (14 Nov 2019) (9/48)
Download item
Discussion post:
Location: Ul. M. Schneidra-Trnavského
Date: 14.11.2019
Vehicle:
Gallery: 2nd phase
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 3100

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Valec

Valec

16 Nov 2019
#7 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: guest #6:
Žiadna nová zastávka by sa tam nezišla... možno jediné čo by som spravil je posunúť Dolné Krčace do križovatky k Iuvente (pre lepšie rozloženie vzdialeností). Ale podľa vizualizácií mala byť vstup do sídliska pre chodcov práve z tejto zastávky, takže všetko bude OK.
Reply
guest

guest

16 Nov 2019
#6 Rate positive Rate negative 3
Reply on: drink #4:
Ak tam pribudne sídlisko a byť obsluhované MHD, tak potom by sa zisla zastávka aj za Metrologickým ústavom a prípadne aj pri Harmincovej. Aktuálne to bude za 10 rokov.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

16 Nov 2019
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: guest #3:
zastávky sú práveže fajn, v dobrej vzdialenosti, možno len posilniť bus 35 na lepší interval
Reply
drink

drink

16 Nov 2019
#4 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: guest #3:
Kam "bude potrebné pridávať aj zastávky"?
Reply
guest

guest

16 Nov 2019
#3 Rate positive 1 Rate negative
Určite nebolo potrebné tento úsek teraz rekonštruovať. Len podbitie trate by ju dostalo celkom inde... V meste sú iné trate, ktoré sú na tom horšie.
Síce KV a Dubravka nesúhlasia s projektom Duby, ale na tej voľnej ploche tam tak či tak niečo rozsiahle vyrastie. Potom bude potrebné pridávať aj zastávky a hodila by sa tam aj odhlučnená trať. Mohol prispieť aj developer. Konáme zbytočne zbrklo.
Reply
Viliam22

Viliam22

14 Nov 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: svehlo1 #1:
Nie plastová rúra ale sklolaminátová
Reply
svehlo1

svehlo1

14 Nov 2019
#1 Rate positive 3 Rate negative
Tomuto úplne nerozumiem. Prečo sa medzi Dolnými a Hornými Krčacami vymieňajú koľaje na podvaloch za koľaje na podvaloch? 😃 Nemáme kam tlačiť peniaze? Trať na tomto úseku sa rekonštruovala vpodstate nedávno (2007?) a celý jej problém bola iba zanedbaná údržba, ktorá sa dala ľahko napraviť výmenou koľají a správnym a pravidelným podbíjaním. Dokonca odvodnenie bolo riešené veľkokapacitnou betónovou drenážnou rúrou, čo v súčasnosti rozbili a nahradili plastovou o priemere 30cm (môj odhad). Príde mi to naozaj ako vyhadzovanie peňazí. Životnosť priameho úseku trate v Rakúsku pri 10mil ton kumulatívnej záťaže ročne sa odhaduje na viac ako 30 rokov. 🙂
Reply