Close

Račianska ul., ŽST Vinohrady

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (10 Sep 2019) (6/9)
Download item
Discussion post:
Location: Račianska ul.; ŽST Vinohrady
Date: 10.9.2019
Vehicle:
Gallery: Irisbus Crossway LE 12M
Route:
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 3843

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

AndyNO

15 Sep 2019
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: jr1961 #16:
Na kraji odstavnej plochy...zopár metrov od zastávky Košická v smere na Apollo.
Reply

jr1961

15 Sep 2019
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: AndyNO #11:
Rozmýšľam, kde na dočasne AS sa umývajú autobusy. Asi som to prehliadol
Reply

mku81

12 Sep 2019
#15 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Dispecer #14:
amen... prave si pomenoval najvacsi problem IDS, absencia jednotneho objednavatela...
Reply

Dispecer

11 Sep 2019
#14 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Miro #10:
BID, a.s. je iba koordinátorom Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji, objednávateľmi výkonov sú stále mestá (MHD), BSK (reg. autobusy) a MDV (vlaky). Bohužiaľ.
Reply

AndyNO

11 Sep 2019
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
To som ani nepovedal, že sa to musí robiť po každom kole.
Reply

S499.1023

11 Sep 2019
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: AndyNO #11:
Určite nemusí po každom kole odovzdávať hotovosť, tankovať ani umývať autobus. Dokonca nič z toho nemusí robiť na ASMN.
Reply

AndyNO

11 Sep 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #3:
Tie vozidlá aj tak musia ísť na AS, keďže každý vodič musí ísť odovzdať hotovosť, natankovať, príp. aj umyť vozidlo. Nemusia teda končiť všetky na AS ale veľa z nich hej.

Ale tak ak aby sa trochu upravilo to linkové vedenie od Pezinka, tak v Rači by mohli končiť linky 520(Pezinok-Rača) a 535(Modra-Rača) a na AS by mohli pokračovať 550(Štefanová-AS); 566(Trnava-AS) a 576(Horné Orešany-AS)
Keby sa podarilo, tak po Raču by bol interval 5 minút, na AS 10 minút

Prípadne by sa mohla obnoviť prevádzka Pezinok aby tie skrátené spoje po Raču vôbec nemuseli jazdiť na AS, keďže všetko potrebné by vodič vybavil v Pezinku, ale to je asi nereálne.
Reply

Miro

11 Sep 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #9:
To som nevedel, ďakujem. Domnieval som sa, že objednávateľ je IDS BK.
Reply

Ike

11 Sep 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #8:
Objednávateľ je rôzny. Mesto a BSK
Reply

Miro

11 Sep 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #7:
Objednávateľ je ten istý, iný je dopravca. Ale je mi jasné, ako si to myslel.
Reply

johnnyjanko

11 Sep 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #6:
IMHO je to nereálny šotosen. Okrem tebou spomenutých problémov je tu ešte aj problém rozdielneho objednávateľa, ale hlavne tu nevidím nejaký reálny prínos pre cestujúceho. Koľko už len ľudí potrebuje cestovať z PK na Východné alebo Zlaté piesky? A naopak, cestou domov poobede väčšina ľudí smer PK prichádza z centra a pre nich by bolo prínosom, keby regiobus vyrazil načas z Rače, nie aby tam chodil zmeškaný zo Zlatých pieskov (rovnako ako dnes jazdí zmeškaný z ASMN).

V niektorých mestách sa dá nájsť príklad obsluhy okrajovej oblasti iba regionálnymi linkami (Brno-Kníničky, okrem nočnej dopravy), ale tu pre to nevidím rozumný dôvod.
Reply

fanatikmhd

11 Sep 2019
#6 Rate positive Rate negative 1
Dokonca keby som to chytil extra za vajcia, vedel by som si predstaviť tieto spoje k terminálu Komisárky s prestupom hrana-hrana, a následne sa na displeji SlovakLines objavi 52/54/56 a odjazdí východné, a nazad....prechod medzi linkami, akurát vhodný čas, dostatočný vozopark, kapacita, počet dverí, rovnaký ssstém odbavovania....akurát.
Reply

Miro

11 Sep 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #4:
Beriem, takto som to nedomyslel.

Máte obaja pravdu, načo ťahať regionálne busy až do mesta, keď je k dispozícii koľajová doprava, ktorá by to mala pobrať. Súhlasím.
Reply

johnnyjanko

11 Sep 2019
#4 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Miro #2:
Myslel som presne to, čo napísal fanatik: ukončiť regiobusy v Rači, max na Vinohradoch. Chcelo by to nejaký slušný prestupný terminál, samozrejme. Bolo by to lepšie, než takto voziť vzduch. A hlavne von z mesta majú regiobusy zbytočné meškanie, kým opustia Bratislavu.

Buspruh sa zrovna tu podľa mňa nehodí, práve preto, lebo verejná doprava má k dispozícii koľaje, tak nech ich využíva. To je niečo iné, než Gagarinova, kde žiadne koľaje nie sú.
Reply

fanatikmhd

11 Sep 2019
#3 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Miro #2:
Čo tak kacírsky ukončiť nevyužité autobusy v Rači na prestupe, a znížiť potrebu o pár vozidiel = ušetriť a použiť tam, kde chýbajú vzkm.
Neviem prečo musia všetky spoje prímestských autobusov končiť na autobusovej stanici. Tak ak ovlaky nekončia všetky na hlavnej, ako mhd dokonca ani na nočákoch nekončí všetka na hlavnej stanici, tak nemusia ani sadisti každý spoj končiť na nivách,
Reply

Miro

11 Sep 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #1:
Čiže treba zrušiť IDS tarifu, aby ju cestujúci nezneužívali?

A čo taká kacírska myšlienka - urobiť tam BUS pruh?
Reply

johnnyjanko

11 Sep 2019
#1 Rate positive 1 Rate negative
Vivat IDS!
Reply