Close

Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (1 Aug 2019) (21/25)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 31.7.2019
Vehicle:
Gallery: Converter stations
1st phase
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 3733

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

2 Aug 2019
#18 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: mku81 #17:
Prevlaikov nijako. Pre energetikov znížením strát.
Reply

mku81

2 Aug 2019
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #16:
uplne laicka otazka... ako sa v praxi prejavi prechod na vyssie napatie?
Reply

lostrail

1 Aug 2019
#16 Rate positive Rate negative
No dobre, tak teda od vozidiel k meniarnam a pevnej infrastrukture - aka je miera pripravenosti na prepnutie tychto zariadeni?
Reply

lostrail

1 Aug 2019
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #13:
Myslim, ze toto bude vacsi problem, kedze tolerancia nejaka urcite je.
Reply

lostrail

1 Aug 2019
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
To, ze nieco vo svete nejako prebiehalo, vobec neznamena, ze to tak bude tu. Pri mnohych veciach sme sa o tom presvedcili.
Reply

Miro

1 Aug 2019
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Valec #12:
A po prechode na 750 V bude kedykoľvek v sieti 950V? Alebo 1000?
Reply

Valec

1 Aug 2019
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #8:
A pritom je už dnes kedykoľvek v sieti 800 V a napriek tomu všetko jazdí.
Reply

S499.1023

1 Aug 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #6:
Skús si niekedy preštudovať, ako prebiehal prechod zo 600 V na 750 V kade - tade po svete.
Reply

S499.1023

1 Aug 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #8:
Progresy už zvládajú aj 750 V, problém môže byť jedine v tých pár TV8. A niektoré trolejbusy boli z výroby primárne na 750 V.
Reply

trolejbus6207

1 Aug 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #7:
Na troloSORoch je to ošetrené softvérovo, predpokladám, že na električkách to bude podobne
Reply

lostrail

1 Aug 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #7:
Nove mozno maju, ale stare urcite nemaju. Elektricky sa tak skoro kompletne vymenit nepodari.
Reply

Miro

1 Aug 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #6:
Nemajú nové vozidlá prepínanie napájania 600/750 V?
Reply

lostrail

1 Aug 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Hrošo #4:
Ono je to taka urban legend, ktora koluje v DPB, ale osobne tiez velmi nepredpokladam, ze sa to niekedy zrealizuje. To by musel mat DPB v tom istom case pripravene vsetky meniarne a vsetky vozidla, co sa nestane.
Reply

Miro

1 Aug 2019
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Hrošo #4:
Možno asi tak ako prechod z 1000 mm na 1435 mm 😊
Reply

Hrošo

1 Aug 2019
#4 Rate positive Rate negative
To som ani nevedel, chystá sa prechod zo 600 na 750V? 😮
Reply

BigMac

1 Aug 2019
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: BigMac #2:
A analogicky to platí aj pre druhý výstup (650V, 50Hz / 770V=). 10% navrch je rezerva na straty vo vedení.
Reply

BigMac

1 Aug 2019
#2 Rate positive 1 Rate negative
520V, 50Hz je na výstupe (sekundári) trafa. Po prehnaní usmerňovačom napätie stúpne na cca 660V=. Takže 520 bude na napájanie tračného usmerňovača.
Reply

Valec

1 Aug 2019
#1 Rate positive Rate negative
A na čo bude tých 520 V?
Reply