Close

#7430, route 9, Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (15 Jun 2019) (6/18)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 15.6.2019
Vehicle: Škoda 29T ForCity Plus #7430
Gallery: Škoda 29T ForCity Plus
1st phase
Route: 9
Author: -mk-
Times viewed: 4279

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Valec

16 Jun 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #8:
Alebo ich normálne vysadia na Molecovej a križovatku prejdú "v protismere".
Reply

MatejBA

16 Jun 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #8:
A mas pravdu - neviem preco som zabudol, ze otocka za Segnerkou je az za zastavkami, takze sa tam da prestupit a busy sa vedia otocit 🙂
Reply

Viko

16 Jun 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: MatejBA #7:
Tak budú vysádzať ľudí na Segnerovej a ešte to aj bude bezpečnejšie, nie?
Reply

MatejBA

16 Jun 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #6:
Ale myslel som pre pripad, zeby sa nieco stalo medzi Molecovou a Tunelom, aby sa tocili aspon nejake obojsmerne elektricky co ostanu v KV/Dubravke 🙂
Reply

3pa3ck3

16 Jun 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: MatejBA #4:
Keďže na NAD sa bude prestupovať na zastávke Molecova, ktorá je kúsok predtým, tak ten perón by nemal zmysel
Reply

Jojan

16 Jun 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #3:
Vlastne máš pravdu, keď som to písal, tak ma toto nenapadlo. A takisto by bolo dobre tieto prvky použiť v budúcnosti aj na iných radiálach. Čosi sa mi zdá, že na Petržalske radiále bude na tento účel súčasná dočasná konečná s koľajovými prejazdami. A tie prejazdy na druhú koľaj uplatniť aj na iných tratiach podľa možnosti v pravideľných úsekoch. Môžu poslúžiť aj v prípade výluky kratšieho úseku.
Reply

MatejBA

16 Jun 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #3:
Inak asi nepostavia pri tej stredovej kolaji aspon nejaky provizorny "peron", pre pripad otacania sa pocas vyluk, co? 🙂
Reply

Mike

16 Jun 2019
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Jojan #2:
Po rekonštrukcií na tomto mieste budú dve priebežné koľaje, a odstavná koľaj uprostred nich, napojená na oba smery na oboch koncoch. Teda táto koľaj umožní odstavovanie vozidiel v oboch smeroch aj naďalej (koľko bolo takých chvíľ že boli zaplnené obe odstavné koľaje súčasne?), ale naviac ako bonus otáčanie obojsmerných vozidiel z oboch smerov.
Reply

Jojan

16 Jun 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Jadran #1:
A nebolo by dobré z praktického hľadiska ponechať toto miesto na odstavovanie aj do budúcna, ak už nie priamo tu, tak niekde inde na vhodnom úseku? A podobne aj na iných radiálach? Myslím, že toto malo svoje opodstatnenie. plus vzhľadom na existenciu už aj obojsmerných vozňov, doložiť aj prejazd.
Reply

Jadran

16 Jun 2019
#1 Rate positive Rate negative
Celkom zaujímavý pohľad.
Hlavy koľajníc tých odstavných koľají hádam nikdy neboli tak lesklé, ako v týchto dňoch - na konci ich existencie. 🙂
Reply