Close

#7118, route 7, ŽST Vinohrady

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (11 Sep 2018) (13/16)
Download item
Discussion post:
Location: ŽST Vinohrady
Date: 28.8.2018
Vehicle: ČKD Tatra K2 #7118
Gallery: ČKD Tatra K2
Route: 7
Author: insider
Times viewed: 1917

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Solider

13 Sep 2018
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: lostrail #13:
Stačí nepredĺžiť rámcovú zmluvu na budúce obdobie a nechať si vyplatiť podiel na zostatku v Recare. Ale to závisí aj od toho, kto bude sedieť v MsZ...
Reply

lostrail

13 Sep 2018
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #11:
Ak by klasik povedal, "ved toto je to".
Reply

lostrail

13 Sep 2018
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
Jasne, ze rozumiem, ako funguje reklama, len mi nehovor, ze uspech Fordu alebo hocijakej inej automobilky stoji a pada na zakaznikoch, ktori si kupuju auta na podnikanie a robia to preto, lebo tu reklamu videli na elektricke, ked do nej nastupovali.
Reply

Solider

12 Sep 2018
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #9:
Väčší výnos, to znamená viacej reklamy? DP si tiež môže vyskakovať len do výšky 20% akcií v Recare.
Reply

810zssk

12 Sep 2018
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #8:
Nerozumies ako funguje reklama 😉 Samozrejme ze ma zmysel, inak by si ju firmy neplatili.

Co sa VZN tyka, to takmer isto nie je pravne mozne. Ale to nie je problem. DPB je mestska firma, mesto si tam moze dosadit manazment ktory konecne bude firmu riadit podla jeho predstav, vratane pripadneho riesenia reklam.

Ja problem s reklamou na auta nemam, ovela viac mi vadia reklamy prekryvajuce okna. To je nieco co treba co najskor zatrhnut. Uplne.
Reply

lostrail

12 Sep 2018
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: david1 #4:
Nejde o to zakazat reklamu uplne, ale urcit, aka reklama nie je v rozpore s filozofiou MHD a udrzatelneho rozvoja mesta. Tiez by sa popri tom mohlo jasne urcit, aka je slusna miera polepu na vozidle a tiez vyjednat vyssi vynos pre DPB a mesto. Potom by tie tabule urcite neboli problem.
Reply

lostrail

12 Sep 2018
#8 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: mathre #2:
A prave to vsetko, co si napisal, je vlastne do urcitej miery problem. Snad len okrem toho podnikatela, ktory si vari nebude auto vyberat na zaklade reklamy na elektricke (sukromne auto som asi pol roka riesil, porovnaval znacky, chodil na testovacie jazdy, pozeral videa o technologiach a podobne).
Pripadne to este preformulujem inak - ked hladam auto pre podnikanie, tak posledne miesto, kde potrebujem reklamu, je vozidlo MHD. A tiez nikto nenapisal, ze zapchu tvoria len ludia dochadzajuci autami do prace.

Ze nie je zakon? Ano, mozno je nacase prijat nejake to VZN, ktore jasne urci DPB, ake reklamy su OK a ake nie, kedze ide o mestsky podnik a teda jeho fungovanie by malo byt po kazdej stranke predovsetkym v sulade s nejakou udrzatelnou strategiou (a akykolvek aspekt fungovania tohto podniku by nemal ist proti nej).

Zmluva? Otazka je samozrejme, ci je vobec vypovedatelna a aku moc ma DPB v nej nieco zmenit. Ak je pre DPB nevyhodna, tiez je to problem a je na mieste sa pytat, kto to za DPB, prip. mesto podpisal a preco.
Reply

Solider

12 Sep 2018
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: si #5:
Ľudí, ktorí z toho berú peniaze, žiadna atraktivita dopravy nezaujíma. Tam ide čisto o mamonárstvo a snahu z toho vyzbíjať čo najviac. Hádam sa to podarí čo najskôr zastaviť.
Reply

Solider

12 Sep 2018
#6 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: mathre #2:
Presne tak, je to biznis, navyše nevýhodný pre DP, to si každý môže zistiť z výročnej správy, koľko z toho oficiálne potečie. Podľa mňa na to DP nie je odkázaný. Pár nových revízorov by to vyzbieralo za niekoľko dní.
Reply

si

12 Sep 2018
#5 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: david1 #4:
ja s tym velmi ok nie som a to ani ak by z toho mal DPB vacsi vynos, vozidla MHD maju primarne sluzit na vozenie ludi a nie reklamy a ked z vozidla von nevidis (alebo vidis zle cez kopu drobnych malych dierok v reklame) tak to atraktivite verejnej dopravy nepridava....
Reply

david1

11 Sep 2018
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: si #3:
Ak by za jednu kampaň obratom vedeli namontovať hneď napr. ďalšie elektronické tabule tak som s tým ok.
No to by muselo byť v réžii DP a nie reklamnej agentúry.
Reply

si

11 Sep 2018
#3 Rate positive 1 Rate negative 1
v kazdom pripade ale pokial sa dlhodobo nevedia spratat s reklamami mimo okien vozidla tak by som sa asi snazil vyhnut reklamam na vozidlach celkovo (a ak si dobre pamatam tak prijem samotneho DPB z reklam ani nie je nejak velmi zaujimavy...)
Reply

mathre

11 Sep 2018
#2 Rate positive 1 Rate negative
Problém je ale v tom, že nemáš žiadny zákon, ktorý by to zakazoval a tým pádom to nemáš ako regulovať ako napríklad reklamu na tabakové výrobky. Druhá vec je to, že DPB prenajíma reklamné plochy myslím BigMedii a tá spravuje a určuje, čo sa vozoch bude a čo nie. Pokiaľ to nie je zakotvené v zmluve, tak bohužiaľ smola. A tretia vec je to, že autá neslúžia iba na dopravu ľudí do práce ale aj na výkon podnikania a ťažko bude nejaký obchodný zástupca nejakej spoločnosti jazdiť MHD v rámci práce.
Reply

lostrail

11 Sep 2018
#1 Rate positive 2 Rate negative 1
Toto je presne to, o com uz pisali niektori kandidati (a podla mna maju pravdu) - na vozidlach verejnej dopravy nema co hladat reklama na dopravu individualnu, t.j. z hladiska svojej "hlavnej cinnosti" konkurenciu.
Reply