Close

#2243, route 96, Prievozská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (10 May 2018) (17/23)
Download item
Discussion post:
Location: Prievozská ul.
Date: 9.5.2018
Vehicle: SOR NB 18 City #2243
Gallery: SOR NB 18 City
Route: 96
Author: insider
Times viewed: 3552

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Ike

11 May 2018
#26 Rate positive Rate negative 1
Inak na Námestí Slobody je stále ten odbočovací pruh zrušený. Potom, že vodiči majú dodržiavať predpisy.
Reply

Ike

11 May 2018
#25 Rate positive Rate negative 1
Reply on: 810zssk #21:
Dlhý čas bol takto Devín. Medzi Devínom a DNV bola roky 90ka. Potom prišiel plán urobiť "dopravne veľkú Bratislavu" a keďže ideme z extrému do extrému, všetko bola zrazu 50ka.

Medzi Devínom a DNV sa však nachádzal úsek z výjazdom so zlými rozhľadovými pomermi, kde bola predtým znížená rýchlosť na 70 km/h. Po zavedení veľkej Bratislavy vznikol ale paradox, kde po slušnej ceste mohol vodič jazdiť 50 km/h a na nebezpečnom úseku mu povolili ísť 70 ?
Reply

Ike

11 May 2018
#24 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Technopol #23:
A toto je krásny príklad, kedy sú vodiči nútený subjektívne vyhodnocovať "akurátnosť" značiek. To sa potom prenáša na všetky značky a to je cesta do pekla.
Reply

Technopol

11 May 2018
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #19:
Stačí sa pozrieť na vjazd do BA zo Starej Seneckej. Na cca 1,4km sa mení 7 krát rýchlosť + 1 krát zle osadená značka.

90 mimo obce, stavba D4=50; o 150m koniec 50; o 150m 80; o 200m 60; o 250m križovatka, za križovatkou 90; o 120m projektant netuší že križovatka ruší značku max. povolenej rýchlosti takže značka koniec 60 hoci je tam 90-tka (takto zle je to spravené obomi smermi); o 150m značka BA = 50; o 180m križovatka, za križovatkou 80 (vzdialenosti sú cca)

Reply

Miro

11 May 2018
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #21:
Ja som zažil situáciu, keď pár metrov od seba robili dve partie a každá mala svoje značky, ktoré rozmiestnila do príslušných vzdialeností pred pracoviskom. Tak vznikla sekvencia 90 - 70 - 80 - 50 - 60 - 30 - 40 ?
Reply

810zssk

11 May 2018
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #19:
Moje najoblubenejsie su znacky pri stavbe ktore uplne ignoruju kontext cesty na ktorej su umiestnene. Prikladom je teraz usek Petrzalka - Rusovce, kde je normalne 80ka. Pri stavbe D4 je rychlost znizena na 50. Za danym usekom ale nie je opatovne umiestnena znacka MPR 80, ale znacka koniec vsetkych obmedzeni. Ta, kedze sme v obci, znamena ze rychlost je stale tych 50 kilometrov. Ako keby clovek ktory to znacenie projektoval netusil ze usek je v obci.

Este vacsiu srandu sa nejaky cas dozadu podarilo niekomu naprojektovat na nejakej ceste (presny usek si nepamatam) mimo zastavaneho uzemia, ale v obci kde je stalou znackou zvysena MPR na 60. Cez stavbu bola 50, ale cca 50 metrov pred tou 50kou bola este znacka stanovujuca MPR na 70. Projektant mal ocividne zamer vytvorit sekvenciu 90-70-50, ale kedze sa nenechal rusit tym kde to vlastne projektuje, vytvoril 60-70-50 ?
Reply

Miro

11 May 2018
#20 Rate positive Rate negative
Mne to pripomenulo r.1969, keď som bol s rodičmi na výlete vo Viedni a s otvorenými ústami sme zírali na zápchu na Mariahilferstrasse, kde tiež boli križovatky zapchaté a policajti sa márne snažili to nejako ukočírovať. U nás sme vtedy také niečo nemali.
Reply

Ike

11 May 2018
#19 Rate positive Rate negative 1
Reply on: 810zssk #15:
Organizácia dopravy by mala byť nastavená tak, aby eliminovala prípady, kedy je pre vodiča vzhľadom na účel jazdy "životne" dôležité porušovať predpisy, pretože to potom znižuje "autoritu" dopravného značenia.

Do týchto prípadov patria zle otočené smerovacie dosky, umiestňovanie značiek určujúcich minimálnu dopravnú rýchlosť namiesto maximálnej pri rozkopávkach (to bola tiež raz úchylka mesta), zabudnuté značky, zabudnuté zrušenie platnosti značiek a križovatky, cez ktoré sa nedá prejsť legálne kvôli dopravných zápcham.
Reply

Andy

11 May 2018
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Ja s tebou súhlasím, ale to nič nemení na tom, že to čo som napísal je pravda ?
Reply

si

11 May 2018
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #16:
to by si ale napriklad do krizovatky musel vojst az ked by bola cela prazdna a mal aj dostatocne miesto pre seba za nou, co by znamenalo rapidne znizenie priepustnosti krizovatky...
v tejto to sice minimalne vodic autobusu vidi, ze sa tam nema kam zmestit, ale existuje ich v BA dost kde ked si niekde na 5+ mieste od semaforu, tak nemas sancu vidiet ako to vyzera za nou a ked sa sora pohne tak co spravis ?
(inac upchavanie krizovatiek tym ze tam vleziem povazujem tiez za nedobre, ale nie vzdy je vsetko ciernobiele)
Reply

N/A

10 May 2018
#16 Rate positive 1 Rate negative
Ono celkovo je problém v mentalite týchto polovodičov, pretože ak by 96 zostala stáť, tak z iných smerov by sa tam stále tlačili, lebo veď to sa predsa posunie. Keby sa všetci riadili tým, že do križovatky sa nesmie vstúpiť v prípade, že ňou neprejdete, ale počkalo by sa na uvoľnenie za križovatkou, tak by sa síce tvorili zápchy pred semafórmi, ale križovatka by bola prejazdná aspoň v iných smeroch. Ja osobne som minule čakal 4 zelené signály na odbočke z Patrónky na Kramáre, pretože to tam stálo, ale autá od ZOO to tam aj tak poslali a tým pádom upchali aj vozidlá od Pražskej smer Patrónka a vozidlá z Kramárov smer Pražská..
Reply

810zssk

10 May 2018
#15 Rate positive 5 Rate negative 1
Reply on: MatejBA #13:
Ono je to pri takychto kolapsoch tazke. Raz som takto poctivo vyckaval v krizovatke Kosicka/Mlynske nivy. Problem je, ze kym ja som cakal a nepchal sa tam ak som nemohol prejst, vacsina to nerobila. Takze vysledkom bolo ze som vypustil tri zelene bez toho aby som sa pohol, lebo krizovatka bola kompletne upchana autami v inom smere. Tak na stvrtu zelenu som sa na to vykaslal, napchal som sa tam aj ja a nasledne sa nou nejako prestrikoval.

Pravidla funguju len ked ich dodrzuje vacsina vodicov a to zial v tomto bananistane zatial nenastalo.
Reply

dupe

10 May 2018
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: 3533 #12:
Pravda, rovnako ako audina za busom a mozno este zopar dalsich aut.
Reply

MatejBA

10 May 2018
#13 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: 3533 #12:
Nie mohol, mal. Do krizovatky nemas co vojst, pokial nou nevies prejst bez problemov. A kludne ma opravte, vodicak som robil hodne davno, ale je to aj v zakone 🙂

A ako nechapem to ospravedlnovanie, ze "vsak by cakal do vecera" - a to vodici aut, ktorych zablokoval, maju teraz co, trubit o zivot alebo to do neho napalit? Alebo by ste ospravedlnovali takto vodica auta, ktoreho zablokuje niekto v krizovatke?
Reply

3533

10 May 2018
#12 Rate positive Rate negative 2
Reply on: omg123 #6:
Tým ľuďom zo stovky áut nikto nebráni sadnúť do autobusu, ani zápchy by neboli. Ale pravdou je, že vodič autobusu počkať mohol (mal).
Reply

omg123

10 May 2018
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Andy #7:
jednoznacne menej je tam odbocujuich doprava, z toho smeru ako ide autobus ide ovela viac aut.
Reply

omg123

10 May 2018
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
je to blbe ale musel som ti dat plusku ?
Reply

S499.1023

10 May 2018
#9 Rate positive 3 Rate negative 2
Reply on: Andy #7:
Pravidlá platia aj pre autobusy bez ohľadu na to, že sú úredmetom nášho sexuáneho zájmu. Tak by tam stál do večera. No a čo?
Reply

montogrin

10 May 2018
#8 Rate positive Rate negative
Inak pokojne by som zúžil ten odbočovací pruh na 1 + bus pruh (ľavý odbáčací pre ind. dopravu, pravý bus pruh). Nechápem načo sú tam 2 odbáčacie pruhy keď po pár desiatkach metrov sa aj tak všetky zlievajú do jedného. Tu sa naskytuje otázka, kde boli policajti aby usmerňovali premávku, keďže semafory to očividne nezvládali.
Reply

Andy

10 May 2018
#7 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: omg123 #5:
Nedostal by sa, pretože z opačnej strany tam vojdú odbočujúci doprava a na ďalšiu zelenú z tohto smeru opäť nezostáva miesto.
Reply