Close

Špitálska ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (19 Oct 2017) (15/20)
Download item
Discussion post:
Location: Špitálska ul.
Date: 15.10.2017
Vehicle:
Gallery: Reconstruction of tramway track at Špitálska St (2017)
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 4297

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

lostrail

3 Nov 2017
#54 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #52:
To je tiez uhol pohladu, kedze ano, z Marianskej oproti MPSVaR je dobry pristup na Cintorinsku, no napr. z povodnej polohy zastavky pred PR je zas dobry pristup na 29. augusta ;-P.
Reply

lostrail

3 Nov 2017
#53 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #50:
Kedze mala vzniknut zastavka Viedenskeho typu, tak ju napr. mohli posunut tak, aby Stromcekovcom nevadila (napr. mohla zacinat na rohu s ulicou Holleho). Rovnako sa dala umiestnit za to inkriminovane miesto (tam by bolo treba prepracovat priechody pre chodcov), dalej oproti tej zltej budove, ktoru idu burat, pripadne aj oproti tej sivej, ktora je za nou. Jednou z alternativ by bolo aj posunutie cesty na ukor parkovacich miest pred MPSVaR, cim by sa dala vytvorit samostatna zastavka oproti tej, na ktorej sa ani povodne nic nemenilo (samozrejme aj os kolaji by bolo treba posunut, co uz nie je jednoduche a zrejme nespada do poslednych uvah, kedy riesili, kde tu zastavku daju, ked uz je trat hotova), cim som vymenoval vsetkych 5 moznosti.

Reply

david1

3 Nov 2017
#52 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #51:
Stará poloha nebola zlá no mohla byť lepšia pre prestup z/na trolíky.
Reply

Ámos

3 Nov 2017
#51 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #50:
Radsej nepostavit nic.
Na obyvatelov Spitalskej sa vy**at a zriadit zastavku v planovanom mieste bez stavebnych uprav, tak ako na Kamennom (oznacnik+cervena farba) Na to netreba stavebne povolenie.

Po dvoch rokoch urobit zastavku podla povodnych planov s tym, ze sa len upravuje existujuci stav.
Reply

Solider

3 Nov 2017
#50 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #49:
A ktoré sú tie reálne možnosti?
Reply

lostrail

3 Nov 2017
#49 Rate positive Rate negative
No dobre, takze bananistan sa zase raz nezaprel. Aj ked okrem toho, ze su tie zastavky daleko od seba, nevidim nejaku extremnu nevyhodu tejto polohy, bolo dalsich 5 moznosti, kde mohla byt nova zastavka. No co, pri tej nekompetentnosti, ktoru magoriat spolu s BSK predvadzaju, sa nic ine ani cakat nedalo.
Reply

Solider

2 Nov 2017
#48 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #47:
Áno.
Reply

Viko

2 Nov 2017
#47 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #46:
Coze? To chcu zasa rozburat? ?
Reply

david1

2 Nov 2017
#46 Rate positive Rate negative
Tak aspoň posledných info sa sem vráti zastávka.
Reply

lostrail

2 Nov 2017
#45 Rate positive Rate negative 1
Reply on: toldo #44:
No prave, ze to tam nebolo dobre vidno.
Reply

toldo

1 Nov 2017
#44 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #43:
Klucove pre tuto diskusiu je pochopit fakt, ze kocky, jazdny pruh aj el. trat su v jedne urovni, co tu aj bolo ukazane na linknutej fotke nizsie.
Reply

lostrail

1 Nov 2017
#43 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #42:
Tak potom asi naozaj vnimame ten pruh inak, pretoze odskok medzi tym pasom kociek a jazdnym pruhom vnimam rovnako vysoky ako v pripade chodnika pri PR. Pri tak velkom odskoku by nemalo zmysel, aby auta nieco obchadzali, skor naopak.
Reply

Viko

31 Oct 2017
#42 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #39:
Kolega z #40 ti uz odpovedal, presne na to iste som narazal. Plnu sirku nemas sancu dosiahnut. Pre chodcov teda nic nevyriesis, vznikne ti divny technicky detail (kedze sikma plocha zaberie viac miesta ako dvojpas kociek) a ani auta to nespomali.
Reply

Ibiza

31 Oct 2017
#41 Rate positive Rate negative
Reply on: si #40:
Presne ako píše Si!
Reply

si

31 Oct 2017
#40 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #39:
to potom uvidis ako budu auta kluckovat po trati aby sa tomu hrbu vyhli (a ver ze ak by som tadial musel ist autom, budem prvy ktory ho tak obide)
a rovnako tak budes mat opar "skok" z hrbu na trat (tak ako je teraz z chodnika na cestu)
Reply

lostrail

31 Oct 2017
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #37:
A naco by krizoval trat? Staci, ked bude vyvyseny na tom jazdnom pruhu, aby bol na celu sirku v jednej rovine. Tym sa zaroven zriadi spomalovaci prah pre vozidla. Nikde som nepisal o tom, ze by mal krizovat trat, to si si vymyslel ty.
Reply

Valec

31 Oct 2017
#38 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #37:
Keď to tu zvládli pre autobusy ?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00082383/Podchod-pre-auta.jpg
Reply

Viko

31 Oct 2017
#37 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #33:
Opakujem ešte raz, ako si predstavuješ križovanie vyvýšeného priechodu a trate?
Reply

lostrail

30 Oct 2017
#36 Rate positive Rate negative
No len otazka je, kedy to bude a ako sa budu medzitym zabijat chodci. I ked dobre, dvihat priechod asi nema zmysel na starom asfalte.
Reply

Andy

30 Oct 2017
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #33:
Na ceste sa pravdepodobne bude meniť asfalt, a predpokladám, že tým dôjde aj k vyrovnaniu toho rozdielu, ktorý máš na mysli.
Reply