Close

#80-73 011-3, route S20, Železná studienka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (28 Dec 2016) (2/7)
Download item
Discussion post:
Location: Železná studienka
Date: 17.6.2015
Vehicle: #80-73 011-3
Gallery: Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Route: S20
Author: Ike
Times viewed: 6888

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

3 Jan 2017
#41 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #40:
Zase v Bratislave nemáš hneď niekoľko dodnes obsluhovaných železničných tratí, ktoré sú v celé v stave ako priemerné lokálky v (max.) 90. rokoch, či už preto, že čakajú na sľubovanú rekonštrukciu (ala naša HlSt), alebo proste kvôli príliš malému významu.

Druhá vec je, že ani na jedna z tých tratí nemá taký význam, ako táto 110
Reply
Error 0x007

Error 0x007

3 Jan 2017
#40 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #34:
To je dost mozne, ale zase v Bratislave oproti Prahe spocitas vsetky stanice a zastavky pomaly na dvoch rukach.
Reply
ufo

ufo

3 Jan 2017
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #38:
A v prípade, že na tej Železnej stojíš s Os a do Lamača máš vchod 40 km/h, tak ťa zabezpečovač ani nepustí rozbehnúť sa na viac ako 40 km/h za týmto návestidlom, ktoré je predzvesťou vchodu.
Reply
Ike

Ike

3 Jan 2017
#38 Rate positive Rate negative
Reply on: ufo #37:
Máš pravdu. Pri prejazdne krížom vlastne musíš začať pripravovať spomaľovací manéver už pri vstupe do posledného oddielu (teda v prípade Lamača za návestidlom, ktoré je na fotografii)
Reply
ufo

ufo

3 Jan 2017
#37 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #36:
Tak to je dosť veľká časová strata ísť od vchodového návestidla 40 km/h.
Pri jazde bez obmedzenia tam s touto súpravou začínaš na výhybkach brzdiť.
Reply
Ike

Ike

3 Jan 2017
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: Adam3 #31:
Prejazd cez výhybku (mimo priameho smeru) je rýchlostne obmedzený, čo však pri spomaľovaní vlaku, ktorý sa blíži k nástupišťu problém nie je. Problém je však tom, že takýto vlak reálne skríži cestu protiidúcemu vlaku, ktorý by za predpokladu, keby prechod cez kríž nenastal, mohol prejsť cez stanicu plnou traťovou rýchlosťou bez obmedzenia.
Reply
Ike

Ike

3 Jan 2017
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: Adam3 #32:
oddiely automatického bloku môžu byť dlhé minimálne na zábrzdnú vzdialenosť a maximálne na jej dvojnásobok. To platí pri trojznakovom AB (ktorý tam teraz reálne je). Pri štvorznakovom môže byť dĺžka oddielu polovica zábrzdnej vzialenosti.
Reply
Mirtschi

Mirtschi

3 Jan 2017
#34 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Error 0x007 #33:
Je to samozrejme na ostudu , ale taká Praha na žel.zastávkach tiež nemá všade peróny , min. Praha Bubny ani Dejvice.
Reply
Error 0x007

Error 0x007

2 Jan 2017
#33 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #23:
Podla mna riadna hanba, ze ZST v hlavnom meste SR nema perony.
Reply
Adam3

Adam3

2 Jan 2017
#32 Rate positive Rate negative
a inak ked tam vlaky chodia tak natesno nepomohlo by viac semaforov na trati? by sa to rozdelilo na viac usekov
Reply
Adam3

Adam3

2 Jan 2017
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #29:
tak niake vysokorychlostne asi nie... Ale podla mna prejazd cez vyhybku to nemoze az tak spomalit hlavne ked vlak uz brzdi/rozbieha sa do/zo stanice
Reply
david1

david1

2 Jan 2017
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: tr3mp #25:
Viedenské Rexy sa určite neskrátia po DNV.
Skôr sa natiahnu časy osobákov od Kútov , ktorým môže ešte hroziť obiehanie Rexami.
Reply
S499.1023

S499.1023

2 Jan 2017
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: Adam3 #28:
Ale stále odbočkou. Aké sú tam výhybky?
Reply
Adam3

Adam3

2 Jan 2017
#28 Rate positive Rate negative
minimalne smer hlst by to slo bez krizenia
Reply
S499.1023

S499.1023

2 Jan 2017
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: tr3mp #26:
Pretože jazda krížom by ešte ďalej znižovala priepustnosť.
Reply
tr3mp

tr3mp

2 Jan 2017
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #23:
Inak jedno "normálne" nástupište v Lamači je, to pri staničnej budove. Až dve zvyšné sú len tie polovičné nasypané. Prečo nemôžu vlaky v oboch smeroch zastavovať na ňom ale stoja na sypanách a pekne ďaleko od budovy? Bolo by to aj výrazne komfortnejšie a bezpečnejšie pre cestujúcich, než sa štverať z nízkych a úzkych nástupných hrán. Dva vlaky naraz v Lamači nestoja, takže len jedna hrana by nebránila zastavovaniu vlakov v oboch smeroch.

Smer hl.st. idú vlaky cez Lamač cca :16 (REX) a :35 (Os), smer DNV :24 (Os) a cca :46 (REX).
Reply
tr3mp

tr3mp

2 Jan 2017
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #23:
Hlavne, že nám pribudnú zastávky DNV sídlisko, Bory a Kramáre. To sa potom možno viedenské vlaky skrátia po DNV, kde bude prestup na osobáky s polhodinovým čakaním 🙂
Reply
S499.1023

S499.1023

2 Jan 2017
#24 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mike #23:
A že by sa súdruhovia od ŽSR miesto prepínania celého Slovenska na 25 kV a iných megalomanských šotoplánov zamysleli nad tými chýbajúcimi koľajami a peronizáciou?
Reply
Mike

Mike

2 Jan 2017
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: tr3mp #22:
Odbor dopravy na BSK to dáva každoročne ako pripomienku ku GVD, odpoveď ŽSR je každý rok "nedá sa", lebo sa ešte viac znižuje priepustnosť trate a Lamač nie je peronizovaný a v čase prejazdu týchto viedenských REXov cez Lamač má ísť tade v opačnom smre tušim nejaké EC, či čo..
Reply
tr3mp

tr3mp

2 Jan 2017
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #9:
Ja som túto pripomienku k novému CP pred pár rokmi dával. Z Lamača alebo Dúbravky treba pri ceste do Viedne ísť buď na hl.st. alebo do DNV, čo cestu dosť predlžuje. Pritom vlak je v pešej dostupnosti značnej plochy oboch MČ.

V Bratislave je medzistaničná vzdialenosť medzi jedinými dvoma stanicami 13 km (hl.st. a DNV), vo Viedni je od Hbf. po Hausfeldstrasse 14 km, teda porovnateľná vzdialenosť. Vlak však stojí ešte na dvoch medziľahlých staniciach: Simmering a Stadlau. Jednotlivé vzdialenosti sú 4-7-3 km.

V BA by to bolo po zavedení zastavovania v Lamači 8 a 5 km, po doplnení aj Žel. st. 8-2-3 km.

Okrem zlepšenia dostupnosti vlaku do Viedne by sa zlepšil aj interval a tým aj použiteľnosť vlakov v Bratislave.
Reply