Close

#2607, Vozovňa Jurajov dvor

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (19 Sep 2016) (20/30)
Download item
Discussion post:
Location: Vozovňa Jurajov dvor
Date: 17.9.2016
Vehicle: Karosa B 741 #2607
Gallery: Karosa B 741
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 5046

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

N/A

28 Sep 2016
#52 Rate positive 1 Rate negative 3
Tu máte ešte jeden na mínuskovanie, nech sa nenudíte.
Reply

N/A

25 Sep 2016
#51 Rate positive Rate negative 8
Kľudne si mínuskujte, ťulpasi.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

N/A

24 Sep 2016
#50 Rate positive Rate negative 9
Reply on: 810zssk #49:
Mohli byť niekde aj horšie, ale celkovo boli najhoršie na DH. 🙂
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

810zssk

24 Sep 2016
#49 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: N/A #48:
Nevylucujes ze niekde boli aj horsie ako tie najhorsie? ?
Reply

N/A

24 Sep 2016
#48 Rate positive Rate negative 8
Reply on: S499.1023 #47:
Nuž áno, to stále tvrdím. Nevylučujem, že v Petržalke boli a sú aj horšie, ale boli a sú aj lepšie. Vzhľadom na veľkosť Petržalky je to prirodzené, že sú tam lepšie aj horšie vozy.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

S499.1023

23 Sep 2016
#47 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: N/A #46:
Vylučuje sa to s tvojím tvrdením v príspecku #41: "DH mali vždy tie najhoršie vozy, aké práve boli vo vozovom parku".
Reply

N/A

23 Sep 2016
#46 Rate positive Rate negative 9
Reply on: kecho #44:
Neviem, ako to sa to vylučuje s niečím z toho, čo som povedal.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

Technopol

23 Sep 2016
#45 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: N/A #43:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/2876/Preradenie-Ikarusov-280-2940-a-2944-do-Petrzalky?text=ikarus+280

https://imhd.sk/ba/doc/sk/2922/Preradovanie-a-precislovanie-autobusov?text=ikarus+280

https://imhd.sk/ba/doc/sk/6664/Zmeny-v-evidencnych-cislach-autobusov?text=4084

https://imhd.sk/ba/doc/sk/6750/V-Petrzalke-by-mohli-jazdit-novsie-autobusy-premavaju-starsie?text=4084
Reply

kecho

23 Sep 2016
#44 Rate positive 8 Rate negative
Reply on: N/A #43:
parafrázujem - Po príchode novších busov išli vždy všetky vraky do Engerau
Reply

N/A

23 Sep 2016
#43 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Valec #42:
Tú poslednú vetu by si mohol zopakovať?
Reply

Valec

22 Sep 2016
#42 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: N/A #41:
Tak ono ťažko dislokovať zopár CNG Karos do Petržalky, keď plnička je len jedna aj tá na Juráku. Na druhej strane dosť chápem, že takéto staré haraburdy dávajú na linky jazdiace v blízkosti vozovne, však ťahať kĺbák niekde z Devínskej nie je kto vie čo.

"vždy, keď prišli nové autobusy, nasadili sa všelikam, len na DH nie"
Môžeme sa pobaviť o tom, tak boli presunutú na sklonku života všetky Ik280 a následne aj Ik415/435.
Reply

N/A

22 Sep 2016
#41 Rate positive Rate negative 6
Reply on: Valec #23:
Je to dlhodobý problém. Kto pozná situáciu na DH, vie, o čom hovorím. DH mali vždy tie najhoršie vozy, aké práve boli vo vozovom parku. Kým ešte neboli nové trolejbusy, bola to čistá katastrofa. Podaktorým sa tak triasli plechy, že sa ten hluk nedal vydržať. Je preto symptomatické, že Karosy sa teraz dávajú na DH (a samozrejme na 31/39, lebo tam sa vozia "len študenti").
Inými slovami, vždy, keď prišli nové autobusy, nasadili sa všelikam, len na DH nie. Po desaťročiach, keď sa konečne pristúpilo ku kúpe nových trolejbusov, sa situácia samozrejme trochu zlepšila.
Pýtam sa: prečo sa vozy nedistribuujú rovnomerne? Prečo sú podaktoré časti neustále zvýhodňované a iné znevýhodňované?
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

david1

22 Sep 2016
#40 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #39:
Na letisku je nárazový dopyt pár krát do dňa hlavne v letných mesiacoch pri charterových letoch. Klbák by som tam určite ponechal. Sám DPB priznal že na L61 je nedostatočná kapacita hlavne v rannej špičke. Nástup do škôl a do práce v okolí Avionu. Poriešil to s presmerovaním L63 a po zrušení IKEA busu presmerovaním L96.
L63 po zrušení L34 tiež vozí v špičke riadne balíky po Trnavskej a Šancovej. Tam je poobedný 15 min. nedostatočný.
Reply

Viko

22 Sep 2016
#39 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Rubber38 #38:
Lenze ak je linka vytazovana mimoletiskovou frekvenciou viac nez z 3/4, tak potom treba hladat riesenie, aby tie >3/4 nestazovali cestovanie letiskovej frekvencii. Lenze tym riesenim nie je ani tak mercedes (ako toto vlakno odstartovalo), ale komplexnejsi pohlad.

Mas pravdu, ze letiskovy expres (v mojom ponimani cca kazda druha zastavka, aby bol napajacom letiska aj pre body na trase, nielen koncove) by bol v dnesnom systeme skor kontraproduktivny. Z pohladu, aky ponukas, som sa nad tym nezamyslal. Mea culpa.
A tak vlastne zostava riesenie pristupit k posile - v bratislavskych podmienkach je podla mna o chlpok menej nerealny variant b (mensie naklady), ale museli by sa zaviest doplnkove pismena k cislu pre tych, co necitsju text ciela.
Alebo majme komplexnejsi pohlad na koncepciu dopravy nielen v BA II a polozme si otazku, ci je zvoleny spravny pomer kapacity vozidiel a intervalu (2 sola pri 7.5' odvezu viac ludi ako 1 klb pri 15), ci linky 61 a 96 maju voci ostatnym dobre zvolenu trasu a protirameno ked su v istych usekoch prepchavane a v inych sa nevyuziva ich kapacita.
Reply

Rubber38

22 Sep 2016
#38 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #37:
Presne tak. BA letisko aktuálne nemá schopnosť zásobovať cestujúcimi samostatnú expres linku, či už na HlŠť, alebo do centra. Buď by chodila (pri atraktívnom intervale) väčšina spojov úplne prázdna, alebo by (pri odchodoch raz za hodinu, či viazaných na konkrétne prílety/odlety) interval linky nebol atraktívny, príp. by dochádzalo k nárazovému preplňovaniu spojov. O probléme zohľadňovať meškania letov, či nejednotný presunový čas od lietadla k autobusu.

Naopak, model, kedy je linka z 3/4 vyťažovaná cestujúcimi na sídliská a do AVIONU, má to tú výhodu, že sa pre ňu na väčšine trasy generuje dostatok cestujúcich = cestujúci na letisko sa síce motajú a tlačia s "miestnymi," ale zato im to vďaka tomu premáva v rozumnom intervale.

A ak je problém preťaženosť L61 v úseku Šancová - AVION, dá sa to riešiť
a) celkovým zlepšením intervalu
b) zlepšením intervalu len v úseku HlŠť - AVION, s premávkou na letisko pri každom druhom spoji. S adekvátnym posunom časových polôh jednotlivých spojov tak, aby nedochádzalo k preťažovaniu "dlhých" spojov. Napr. /00/,08,/20/,28, atď.
Reply

kecho

22 Sep 2016
#37 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #34:
Zabudol si na priamu bezzastávkovú spojnicu Letiska s ASMN pred pár rokmi? Koľko ten bus vydržal jazdiť, kým prišli na to, že je to ekonomická samovražda? 😉
Reply

kecho

22 Sep 2016
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #35:
Nevidel si minulý týždeň? Malo toľko letov, ze policajti museli uzavrieť celú cestu, aby sa v tej nehoráznej tlačenici všetci cestujúci vôbec dostali z letiska. ?
Reply

Dispecer

22 Sep 2016
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #34:
To už má bratislavské letisko toľko letov, že by sa oplatilo mať samostatnú linku na letisko (rozumej neobsluhujúcu nič iné)?
Reply

Viko

22 Sep 2016
#34 Rate positive Rate negative
Reply on: mku81 #33:
To netvrdim, nevkladaj mi nic take do ust. Len pokladam za chybu, ak spojnicu hlavnej stanice a letiska prepchavaju cestujuci obchodneho centra. Proste koncepcia by podla mna mala byt taka, ze letiskovy expres bude riesit inu obsluhu nez bezne linky k avionu.
Reply

mku81

22 Sep 2016
#33 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Viko #32:
Takze ak chodia narvate len od Avionu, tak staci z letiska poslat midibus...
Reply