Close

Wolfsthal

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Vienna Tram › Infrastructure (20/265)
Download item
Discussion post:
Location: Wolfsthal
Date: 8.3.2015
Vehicle:
Gallery: Vienna Tram › Infrastructure
Route:
Author: osa
Times viewed: 3532

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ufo

ufo

24 Feb 2016
#16 Rate positive Rate negative
Na Slovensku je až na malý kúsok pri Matadorke za depom Viedenskej električky trať stále v majetku Slovenskej republiky a v správa ŽSR.
http://mapka.gku.sk/mapovyportal/?basemap=podklad&zoom=11&lng=17.071&lat=48.1204#/parcelsc(692229794)/detail?highlight=true
Reply
810zssk

810zssk

7 Feb 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: tr3mp #14:
Neznamena, tych vlakov dalej je tam zopar. Jednak je teda otazne ci by tie odchody sedeli a jednak kym by sa nerozsiril pocet vlakov aspon na normalny dvojhodinovy takt, tak je zmysluplnost otazna.
Reply
tr3mp

tr3mp

7 Feb 2016
#14 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
Ale veď do Rajky vlak z Rábu už jazdí. Takisto ako do Wolfsthalu z Viedne. Takže ak niekto hovorí o obnovení osobnej dopravy z Bratislavy do Rajky, automaticky to znamená osobnú dopravu až do Mošoňu i ďalej ?
Reply
gejza

gejza

7 Feb 2016
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #6:
nápad to nie je zlý .... najprv však musí vzniknúť schránková firma, ktorá veľmi lacno vykúpi všetky dotknuté pozemky na našom úseku, potom sa príslušné orgány rozhodnú realizovať investičný zámer a následne táto schránková firma za "výhodnú cenu" prevedie dotknuté pozemky do vlastníctva štátu, vydá sa stavebné povolenie a "široká" stavebná firma opäť raz najme a nezaplatí kopec živnostníkov .... nakoľko o mesiac sú voľby, tak takáto zlodejina čaká až prasce, ktoré sa budú pri válovoch najbližšie štyri roky ....
Reply
Error 0x007

Error 0x007

6 Feb 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #6:
Bolo by to podla mna dost zaujimave spojenie. Teraz je slusny hodinovy interval (cez vikedn dvojhodinovy) viedenskych S-Bahnov do Wolfsthalu, po predlzeni by mohli byt z Petrzalky striedove odchody na jeden alebo druhy smer. Spojenie by mohlo byt vyuzite cestujucimi na letisko alebo aj do centralnych alebo severnych casti Viedne (Floridsdorf, Wien Mitte). Aj ked S7 je momentalne trochu pomalsia (na trati sa nachadzaju aj 50km/h obluky).
Reply
Error 0x007

Error 0x007

6 Feb 2016
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: haló #7:
To sa ale vobec neda porovnat.
Reply
810zssk

810zssk

6 Feb 2016
#10 Rate positive Rate negative 1
Reply on: haló #9:
Akurat ze ty tu bluznis o vlaku do Rajky, nie dalej. To po prve. Po druhe, noze si teraz pozri Pressburgerbahn.
Reply
haló

haló

6 Feb 2016
#9 Rate positive Rate negative 2
Reply on: 810zssk #8:
Šup: Mosonmagyaróvár-31 490 obyv. Győr -131 267 obyv. Chceš pokračovať?
Reply
810zssk

810zssk

6 Feb 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: haló #7:
Tak a teraz sup si pozriet okolo akych sidel a inych vyznamnych objektov vedie Pressburgerbahn vs. trat do Rajky.
Reply
haló

haló

6 Feb 2016
#7 Rate positive Rate negative 3
Reply on: Mirtschi #6:
A vieš že existuje elektrifikovaná železničná trať z Maďarskej Rajky do 450tisícovej Bratislavy, po ktorej nepremáva žiadny pravidelny spoj? Obnova tejto trate by nestála ani cent.
Reply
Mirtschi

Mirtschi

6 Feb 2016
#6 Rate positive 3 Rate negative
Ono pred časom bola z rakúskej strany vôla ten zaniknutý úsek Pressburgerbahn obnoviť. Ono, jediný nákladnejší objekt je vybudovanie estakády ponad diaľnicu D2 na slovenskej strane. Podľa tej starej kilometráže, chýba 4-5km trate. Nie je to až tak veľa, keď si človek pomyslí, že sa prerábajú celé dvojkolajné koridory hl. tratí, kde sa v podstate všetko stavia nanovo. Financovat by sa to mohlo z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, pod. ako napr. cyklomost v D.Novej Vsi i keď toto je nákladnejší projekt. Vykúpiť pravdepodobne treba akurát časti pozemkov na začiatku Wolfsthalu aj to ide len o parkoviská, netreba nič búrať. Je úplne nezmyselné, že nejaká trať končí 4km pred 450tisícovým mestom. Síce daná relácia teraz veľmi využívaná nie je, ale vytvorením kvalitného pravidelného spojenia má potenciál z oboch strán hranice. Ak prídem ako na to pridám i obrázky.
Reply
david1

david1

5 Feb 2016
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #4:
Čo som si prezeral fotky tak v priestore bývalej trate je zastavaný úsek pred Wolfsthalom ľahkými priemyselnými budovami. Ten tebou spomínaný dom bude asi mimo trate. U nás je najdrahší úsek premostenie D2.
Reply
S499.1023

S499.1023

5 Feb 2016
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #3:
Až po ten dom v pozadí ? ?
Reply
david1

david1

4 Feb 2016
#3 Rate positive Rate negative
Aspoň ostala aspoň nádej na obnovenie trate.
Reply
Ibiza

Ibiza

3 Feb 2016
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #1:
a) je spravne
Reply
810zssk

810zssk

3 Feb 2016
#1 Rate positive Rate negative
Toto vyzera relativne novo. Preco to maju vytycene v bode kde uz trat nie je? Vlastnia stale pozemky, alebo aky je dovod?
Reply