Close

Jantárová cesta, Jasovská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (4/20)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta, Jasovská ul.
Date: 18.7.2024
Vehicle:
Gallery: Section Kutlíkova - Janíkov dvor
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 2145

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
bobitwo

bobitwo

28 Jul 2024
#12 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Ma178rek #11:
Aj keď máš PJD, aj tak sa musíš o to starať. Pokiaľ sa nič nestane, koľajnice vydržia 20-30 rokov. Nič nie je bezúdržbové.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

27 Jul 2024
#11 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: bobitwo #10:
Nieje len DPB chcelo bezuudrzbovu trať... To znamená vymeniť koľajnice je najmenej ak je dobré spravená PJD ...
Reply
bobitwo

bobitwo

27 Jul 2024
#10 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: 6503 #9:
Je teda nejaký regulérny dôvod, prečo by teda električka vedená v štrkovom lôžku nemohla ísť cez Petržalku? Dokonca aj mosty je možné spraviť tak, že električka by šla na moste v štrkovom lôžku.
Reply
6503

6503

27 Jul 2024
#9 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: bobitwo #8:
To je prauda.
Reply
bobitwo

bobitwo

27 Jul 2024
#8 Rate positive 7 Rate negative 1
Reply on: 6503 #5:
Štrkopiesky sú aj celá Podunajská nížina, Záhorie sú naviate piesky. Napriek tomu tam premávajú vlaky už 150+ rokov.
Reply
6503

6503

27 Jul 2024
#7 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: si #6:
To je pravda.
Reply
si

si

27 Jul 2024
#6 Rate positive 9 Rate negative
Reply on: 6503 #5:
cez petrzalku vedie aj normalnerozchodna zeleznicna trat a nechadza sa tu aj zeleznicna stanica; niektore jej casti su stale v povodnej pozicii spred viac nez 120 rokov... vsetko klasicky otvoreny zvrsok...
mas dojem ze sa to dakam odpohybovalo ?
Reply
6503

6503

27 Jul 2024
#5 Rate positive 1 Rate negative 7
Reply on: bobitwo #3:
No praveze nebolo. Cela Petrzalka lezi na strkopieskoch, ktore su stale v pohybe. Preto tolko betonu.
Reply
MatejBA

MatejBA

25 Jul 2024
#4 Rate positive 15 Rate negative 1
Reply on: bobitwo #3:
To by bolo prilis logicke a rozumne.
Reply
bobitwo

bobitwo

25 Jul 2024
#3 Rate positive 16 Rate negative 3
Reply on: Solider #2:
Hlavne celá Petržalke okrem mostov mohla byť v štrkovom lôžku. Je to tichšie, pohlcuje to vibrácie, nehrozí žiadne dunenie, je aj tam možné spraviť zelený zvršok.
Reply
Solider

Solider

25 Jul 2024
#2 Rate positive 8 Rate negative 2
Reply on: upravovač fotiek #1:
Bolo treba niekde utopiť peniaze, ľudia sa čudujú, čo na tom môže dokopy stáť sto miliónov eur 😂
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

25 Jul 2024
#1 Rate positive 7 Rate negative 1
Spotreba železobetónu na meter trate pomaly konkuruje estakáde, ako vidím.
Reply