Close

Hurbanovo námestie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (77/98)
Download item
Discussion post:
Location: Hurbanovo námestie
Date: 2.4.2006
Vehicle:
Gallery: Reconstruction of track at Obchodná, Kapucínska and Nám. SNP (2006)
Route:
Author: tr3mp
Times viewed: 1257

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

johnnyjanko

20 Nov 2025
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #8:
chcel som napísať: "okolitá vozovka"
Reply

johnnyjanko

19 Nov 2025
#8 Rate positive Rate negative 1
V tomto konkrétnom mieste je problém v tom, že okolitá si za tie roky sadla nižšie než koľaje, ktoré tým pádom trčia von. Je to problém hlavne pre cyklistov (väčšie nebezpečenstvo šmyku).
Reply

bobitwo

19 Nov 2025
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: bobitwo #5:
Ja som tade ešte nešiel, ale otec to využiva pravidelne, tak už to nie je také hladké ako predtým.
Reply

Solider

19 Nov 2025
#6 Rate positive Rate negative 1
Reply on: bobitwo #5:
A kde konkrétne? Ja som nič nepostrehol.
Reply

bobitwo

19 Nov 2025
#5 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: Solider #4:
Petržalke si to už napríklad začína sadať, takže už aj električky skáču hore-dole. A bude sa to len zhoršovať do budúcna. Preto napríklad nechápem posadnutosť s pevnou jazdnou dráhou. Teraz bude 30-50 rokov horská dráha. Kým pri štrkovom lôžku by sa to dalo ľahko korigovať. Tým nehovorím, že nedávať PJD nikde, ale sú miesta, kde je úplne zbytočná.
Reply

Solider

19 Nov 2025
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #1:
Medzi týmto a napríklad systémom pevnej jazdnej dráhy Rheinfeder nie je veľký rozdiel v objeme betónu. Rozdiel je akurát v tom, že pri využití VÚIS panelu sa využije prefabrikácia a pri systémoch pevnej jazdnej dráhy sa betónuje priamo na mieste. Ak si pozrieš ďalšie fotky z rekonštrukcie, zvyšok bol dobetónovaný. Petržalka bol pri systéme W-Tram úplny extrém aj na železničné pomery.
Reply

Solider

19 Nov 2025
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: johnym #2:
Koľajnice sa spravidla ohýbajú ohýbačkou priamo na mieste. V minulosti bol skôr problém s tým, že sa zvárali rovnými koncami k sebe (ako pod Lanfranconi), čo je nesprávny technologický postup.
Reply

johnym

19 Nov 2025
#2 Rate positive 1 Rate negative
docela v pohode prejazd oblúkom, keď to robili z rovných, ale aspoň dlhých kusov. Niekedy sa nasekali krátke rovné do "oblúku".
Dnes sa už objednáva fabricky naoblúkované koľajivo
Reply

upravovač fotiek

19 Nov 2025
#1 Rate positive 11 Rate negative
VÚIS panely. Dnes by tam liali kubíky betónu a čakalo sa na ich vytvrdnutie.
Reply