Close

#3231, 6730, route 61, 40, Nám. Franza Liszta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (8/11)
Download item
Discussion post:
Location: Nám. Franza Liszta
Date: 4.3.2024
Vehicle: Solaris New Urbino 18 #3231
Škoda 27 Tr Solaris #6730
Gallery: Solaris New Urbino 18
Škoda 27 Tr Solaris
Route: 61, 40
Author: W.I.
Times viewed: 3351

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Miro

30 Aug 2024
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #14:
Ja si to uvedomujem.
Reply

Mhr1

30 Aug 2024
#14 Rate positive Rate negative 2
Reply on: Miro #11:
Veď ja viem, že cestujúcim je to jedno, ale v princípe to jedno nie je. A nie je ani v poriadku, že z 23 vozov sa podarí vypraviť 12-13. Vám tu na životnom prostredí nezáleží? Veď to je hlavný dôvod budovať trolejbusové trate. Čo sa týka kapacity, státia v kolónach, kde nie sú bus-pruhy, je naozaj jedno, či ide o autobus alebo trolejbus. Hlavným zmyslom elektrifikácie autobusov je životné prostredie. To si neuvedomujete?
Reply

B K

30 Aug 2024
#13 Rate positive 3 Rate negative
Chvíľu som si myslel, že bus Solaris má príčesok 🙄
Reply

Andrej

30 Aug 2024
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #6:
Na nových troloSolarisoch som ešte nebol, ale čo sa týka SORiek tak podľa mňa autobusy poskytujú oveľa väčší komfort než trolejbusy. Neviem čím to je ale troloSORy mi prídu strašne nestabilné a šmykľavé. Rovnováhu v nich neviem dodržať za žiadnu cenu, zatiaľ čo v autobusoch a električkách nemám ten najmenší problém
Reply

Miro

30 Aug 2024
#11 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Mhr1 #10:
Podľa môjho názoru väčšine cestujúcich je to jedno. Ale môžem sa mýliť, prieskum som si nerobil.
Reply

Mhr1

30 Aug 2024
#10 Rate positive Rate negative 2
Reply on: Miro #8:
Tak predovšetkým jedno je ekologicky priaznivé vozidlo, druhé je obyčajný ovzdušie znečisťujúci a CO2 produkujúci nafťák. Takže to ani zďaleka nie je jedno! A neargumentujte, že CO2 sa pri trolejbuse vyprodukuje inde. Na Slovensku je väčšina elektriny z jadra.
Reply

Cancer

30 Aug 2024
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #8:
Je tam rozdiel vo vnútornom usporiadaní, a dosť velký
Reply

Miro

30 Aug 2024
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: SixSixTrooper #7:
Čo sa týka pohodlia, je v tom nejaký rozdiel? Veď je to tá istá karoséria. Je tam rozdiel vo vnútornom usporiadaní?
Reply

SixSixTrooper

30 Aug 2024
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #6:
Nemyslím si. Väčšina ľudí si zvykne na ticho a pohodlnosť trolejbusu. Nepomáha tomu ani že kolegovia na Trolejbusoch sa moc nevedia správať voči prevodovkám.
Reply

Miro

28 Aug 2024
#6 Rate positive 9 Rate negative
Podľa môjho názoru bežnému cestujúcemu je úplne jedno, či to má na streche palice alebo nie.
Reply

Andrej

28 Aug 2024
#5 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: thomas123 #3:
Akým spôsobom?
Reply

Ma178rek

28 Aug 2024
#4 Rate positive Rate negative 3
Reply on: Petto #1:
Lenže vtedy jazdili z dôvodu že neboli vodiči, teraz jazdia lebo vozy nejsú 🤔
Reply

thomas123

28 Aug 2024
#3 Rate positive 4 Rate negative 3
DPB si robí z ľudí dobrý deň...
Reply

Pista22

28 Aug 2024
#2 Rate positive 8 Rate negative
😃 po nejakú dobu? dá sa kľudne prehlásiť že od nasadenia 27Tr tam stále jazdia aj autobusy a buďme radi že sú to občas SU18 a nie hnoj staré sorky...
Reply

Petto

28 Aug 2024
#1 Rate positive 4 Rate negative
Jazdili a stale jazdia. Od septembra zrejme dalej.
Reply