Close

#6726, Kamzík

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (56/1024)
Download item
Discussion post:
Location: Kamzík
Date: 26.9.2023
Vehicle: Škoda 27 Tr Solaris #6726
Gallery: Škoda 27 Tr Solaris
Route:
Author: Majo
Times viewed: 3238

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ES499.0001

ES499.0001

28 Feb 2024
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: SixSixTrooper #16:
Koľko km za deň odjazdí e-bus na 43?
Reply Comment has been edited by the author.
SixSixTrooper

SixSixTrooper

28 Feb 2024
#16 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: ES499.0001 #14:
Zvládne uplne OK. Aj keby nezvládol tak poslať náhradu z Hroboňovej je minimum. Dnes sa už nabíjačka na Patrónke moc nevyužíva. Vodiči sa jej boja keďže v nej nedávno nechal jeden elektrobus zberač.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

27 Feb 2024
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: ES499.0001 #14:
Však by si odskočil, spolu s vodičom. Jazdil by 2. elektrobus aj vodič. Ja viem, drahé. Ale je to možnosť. Alternatívne sa vybuduje na Železnej nabíjací bod pre elektrobusy. Zároveň by tam mohla byť aj stopa na nabíjanie hybridných trolejbusov. Ale neviem aké elektrické vedenie tam je, či má na to kapacitu.
Reply
ES499.0001

ES499.0001

27 Feb 2024
#14 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #11:
Elektrobus by si v tomto prípade musel "odskočiť" na Patrónku kvôli dobitiu. Podľa mňa elektrobus nezvládne premávku na 43 bez priebežného dobíjania.
Reply
Mhr1

Mhr1

27 Feb 2024
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #10:
Tak je tam väčší kopec, ľahšie sa vybijú baterky.
Reply
S499.1023

S499.1023

27 Feb 2024
#12 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Mhr1 #9:
Na tie spoje "až dozadu" by bolo vhodné zaobstarať nejaký ekvivalent horských autobusov Karosa HB 500 alebo takých tých T815 s nadstavbou pre prepravu osôb, ako jazdili v RuZZku na stavbách rôznych plynovovdov, pretože tá cesta je fakt peklo.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

27 Feb 2024
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #10:
Úplne bude stačiť, ak bude premávať iba na Železnú studničku a tam bude prestup na elektrobus, ktorý bude pendlovať medzi Kačínom a Lesoparkom do zblbnutia.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

27 Feb 2024
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mhr1 #9:
A preco zrovna na Kacin nemusi ist 27tr a na Lesopark ano ?
Reply
Mhr1

Mhr1

27 Feb 2024
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #6:
Išlo by to aj tak, že by "dozadu" - teda do Lesoparku - išla len každá druhá, zvyšok by končil pri Červenom moste a na spojoch na Kačín by zostali elektrobusy. Intervalovo by to vyšlo, každých 30 min. krátka (31Tr) a každých 30 min. 27Tr do Lesoparku. Na to už by bolo vozov dosť.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

27 Feb 2024
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #7:
Opravovali ano len ten posledny usek. Inak je to tankodrom od P+R az po lanovku, mozno este nejaky kratsi usek a mosty.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

27 Feb 2024
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Petto #5:
Neopravovali pred nedávnom Cestu mládeže. Minimálne za zastávkou Lanovka smer Lesopark je nový asfalt. Najhorší úsek je asi cca medzi zastávkami Železná studienka a Drieňovské lúky.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

27 Feb 2024
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #4:
Po predĺžení 42 do Lesoparku by sa na 42 muselo nasadiť cca 8-9 vozov, čo by už bolo celkom na hrane, ale možno by to vyšlo.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

26 Feb 2024
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #4:
Na 40/61 je vikend 11 vozov. No na tu vymlatene cestu na Lesopark by som rozhodne nedaval najnovsie vozidla - jedine ak sa ich chceme zbavit.
Reply
Mhr1

Mhr1

26 Feb 2024
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #1:
Podľa toho, čo zvládajú na t61 bez drôtov, by to mohli až do Lesoparku zvládnuť, keďže pod drôtmi by až k cintorínu mali dlhý úsek. Dnes je cez víkend na t40/61 8 vozov, na t42 6, stačilo by to. A na Kačín by asi zostali elektrobusy, ak by ten kopec baterkobusy príliš vyčerpal.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

26 Feb 2024
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #1:
Podla planu dopravy z magistratu na rok 2024 je ano pisana trolejbusova 44 ako spojenie 41,44,144. No skor to vidim na TNS12. Klbak si tam neviem predstavit na dnesnej otocke 144.
Kto vie kde sa otocil aj tento klbak. 🙂 Podla fotky to vyzera ze napravo je ta info tabula kde je aj otocka 144, takze sa otocil inde.
Reply Comment has been edited by the author.
Ma178rek

Ma178rek

26 Feb 2024
#2 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #1:
To by možno nebolo zle ale ja si viem predstaviť maximálne premávku po obratisko na Železnej Studničke.... Až po konečnú lesopark by to bolo podľa mňa náročné
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

26 Feb 2024
#1 Rate positive 3 Rate negative
Nevie niekto, či sa teda počíta s predĺžením 44 na Kamzík?

Inak, možno by sa pomocou 27TrA dala spojiť aj 42 so 43, ak by na to bolo dosť trolejbusov a nebol by to pridlhý úsek jazdy na batérie. Niektorým cestujúcim pri ceste do Lesoparku odpadol prestup a tiež by sa tým aj zvýšila kapacita.
Reply