a #10
v pripade pokracovania z konecnej do vozovne s tym naozaj cestujucich otravovat nemusis, ale v pripade skratenych spojov (ako toto) by cestujuci mal uz pri nastupe vediet ze to nepokracuje dalej do mesta ale ak don vlezie tak bude musiet prestupovat...
Presne, ale s týmto je podobný problém aj pri dojazdových spojoch.
Cestujúcich zbytočne otravujeme a mätieme hláseniami o tom ako vozidlo ide do Depa Petržalka (v anglickej verzii nezmyselne dokonca iba že končí v Petržalke – to na odlíšenie od toho spoja čo končí na Vyšehradskej, ktorá asi nieje v Petržalke) napriek tomu že s výnimkou liniek 83, 95 a 99 všetky spoje čo idú až do vozovne obsluhujú všetky nástupištia ako spoje ktoré končia na riadnej konečnej a teda by stačilo hlásenie až pred príchodom na riadnu konečnú, že spoj pokračuje ďalej pri zvyšných linkách.
Hlavne v tomto prípade nie je vôbec nutné mať nejakým špeciálnym spôsobom vyznačené, že autobus má skrátenú trasu, keďže konečná je súčasne zastávkou dlhšej trasy
A co tak, miesto inverzneho ciela, pouzit inverzne cislo? Alebo inu farbu/pripadne dat bez farby ak by to slo na "doplnkovu" konecnu, ci islo skratenou trasou?
Moznosti je vela, a mozno aj lepsich ako necitatelny text
veď netreba vymýšľať ďalšie písmená... doplnkové odchody/spoje nech sú plošne značené A-čkom a vybavené...
4 na zlaté piesky, 4A na ŽST NM
21 do VW, 21A na hriadky
77 do Spalovne, 77A na povodie dunaja
80 na nesto a 80A ku matadorke/cintorínu
ale vznikli problémy, aké písmenká používať. A je v poriadku ale B nie, lebo hrozí zámena s číslicou 8. Ďalšie problémové písmenka sú D, G, I, O, S, Z a tiež N (nočáky) a X (náhradné). Ďalšou možnosťou bolo skúsiť označiť podľa poznámok v CP, ale tie tiež môžu byť podľa zakázaného znaku ak sa použije iný, tak potom je otázny význam, keď cestujúcemu, ktorý bude utekať zo zadu na električku č. 4M nemusí byť jasné, čo to vlastne znamená.
Košice nemajú A-linky (Prešov neviem), ty možno myslíš Budapešť, ale inak áno, už sa to malo dávno takto označovať, ak nejaká linka má svoju doplnkovú linku alebo doplnkové odchody s kratšou trasou
Zacal by som uvazovat o vedeni 78 a 78A jak to ma Vieden ale i KE a PO. To len my tu mame X cielov pre 1 linku. Tieto skratene 78cky by mohli byt ako 78A.