Close

(Media without description)

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (1/4)
Download item
Discussion post:
Location:
Date: 4.5.2021
Vehicle:
Gallery: Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Route:
Author: Basty_Transit
Times viewed: 5035

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Ike

3 Jun 2021
#37 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Viko #36:
love/hate je správny výraz. Ak potrebujem pracovať a náhodou je prázdnejší vlak, tak s hentým deskom je to plnohodnotný kancel, kde používam myš, mám rozložené občerstvenie (oriešky, vodu, colu) a môže sa podávať pracovný výkon. Neviem to vysvetliť, ale vo vlaku som vždy podal taký výkon, že spravil prácu za tri dni. S jedným cudzím človekom to ide.

Ale keď je plný vlak a sedím pri okne, tak je to za trest.

Ja som inak introvert. Ak sú vo vlaku len oddiely a v každom sedí aspoň jeden človek, vlak považujem za extrémne preplnený.
Reply

Viko

3 Jun 2021
#36 Rate positive 5 Rate negative
Úprimne obdivujem, naozaj dokážete pracovať vo veľkopriestoroch v autobusovom usporiadaní?
Ja som na také sedačky úplne rezignoval. Aj keď som zvyknutý nemať myš vedľa pc ale na stehne, 17" ntb sa mi pred sedadlo jednoducho nezmestí tak, aby nemusel mať obrazovku v negatívnom sklone. (A nie, nebudem si kupovať druhý laptop kvôli vlaku 😃 )
Kupé, zvlášť ak nie je plné, mi vyhovuje omnoho viac - nemám permanentnú šumovú kulisu.

S týmito rozkladacími stolmi mám love/hate vzťah - keď to je v štvorke veľkopriestoru, je to super. Kupé ale vnímam ako taký "súkromnejší pľac" kde by som počas cestovania, ak to kapacita dovoľuje, rád zaujal aj iné polohy než len vystreté sedenie ako päť peňazí (napr. natiahol sa, postál, atď) - a vtedy sa stôl stáva slušnou prekážkou.
Reply

Trammat

3 Jun 2021
#35 Rate positive Rate negative 1
Reply on: HORVI #32:
Lebo pracovať napríklad v 3DS MAX a mať pritom ntb na kolenách je tak strašne pohodlné... Mne osobne v tomto najviac z našich vozov vyhovujú veľkopriestorové jednotky a Bmpz, v Bmpeer s tým väčším stolčekom je to tiež dosť na hrane, tam sú zas na cestu pohodlnejšie prvosériové vozy s drobným stolčekom pod oknom, aj keď netuším, koľko ich ešte jazdí, postupne mali dostať veľký stolček všetky, ale keď zostávali myslím štyri vozy, tak sa ten proces v rámci revízii zastavil.
Reply

HORVI

3 Jun 2021
#34 Rate positive Rate negative 3
Reply on: si #33:
Áno, písať do práce nejaké veci a podobne. Pritom sa nedá používať myš a je to ťažšie s tým pracovať. Laptop si neberiem do práce, lebo nepracujem s ním a vlakom necestujem, lebo bývam v Bratislave. Takže áno, nemám s tým skúsenosti. Povedal som svoj názor k tomu. Som veľmi rád, keď mi niekto, ako ty povie aké to je takto cestovať, som rád, že mi to povie ten, kto to zažil v praxi. 🙂
Reply

si

3 Jun 2021
#33 Rate positive 4 Rate negative 1
Reply on: HORVI #32:
mozno pochopis, ked na tom budes musiet aj nieco realne robit a nielen pozerat nejake videa a ine sprostosti.....
Reply

HORVI

3 Jun 2021
#32 Rate positive Rate negative 6
Reply on: S499.1023 #14:
Stačí, keď si laptop položíš na kolená. Hotovo. Vybavené. Neviem, prečo to riešite.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

S499.1023

3 Jun 2021
#31 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Trammat #30:
Rada z užívateľského manuálu lokomotívy TRAXX MS2: "Lokomotivu rozmontujte a zase smontujte" 😃.
Reply

Trammat

3 Jun 2021
#30 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #28:
A potom tu máme naše vozy Bmpz, kde za určitých okolností úplne zhasne osvetlenie interiéru, no v poistkovej skrini zostane nahodené a pomáha jedine úplný reset vozu.
Reply Comment has been edited by the author.

Solider

3 Jun 2021
#29 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: S499.1023 #26:
Toto bude asi večný spor, ako napríklad kupé vs. veľkopriestor.
Reply

Solider

3 Jun 2021
#28 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 810zssk #27:
Tie staré prepínače sa dali podložiť papierom do medzipolohy a nesvietila ani sufitka.
Reply

810zssk

3 Jun 2021
#27 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #23:
Napr. v ÖBB Bmz to ide vypnúť skoro úplne, je tam len malé svetielko nad dverami. Ale je pravda že tie vozne už majú vek.
Reply

S499.1023

3 Jun 2021
#26 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #24:
To je pravda. Len si niekto neuvedomuje, že jednak tú bezpečnosť nad 100% nevytiahne, jednak tým vyženie ľudí z toho superbezpečného vlaku.
Reply

S499.1023

3 Jun 2021
#25 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: ufo #20:
To bude tým, že ICAO píše predpisy na základe zdravého rozumu, analýzy procesov a skúseností, zatiaľ čo na železnici predpisy stelesňujú predstavy "tesilových strýcov" , ktorí sa konečne vyhrabali na pozíciu, kde si ich môžu silou presadiť. Donedávna UIC trvala na tom, že dvere osobných vozňov musia byť pasívne blokované, aby v prípade napr. požiaru mohli cestujúci spoľahlivo uhorieť. Našťastie im to takmer všetci odignorovali.
Reply

Solider

3 Jun 2021
#24 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: henko151 #18:
Žiaľ, ten trend osvetlenia Las Vegas trvá už nejaké obdobie. Vraj sa tým zvyšuje bezpečnosť.
Reply

Solider

3 Jun 2021
#23 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: 810zssk #22:
Ale pôvodná regulácia osvetlenia vo forme otočného prepínača Tma/Pískání bola nahradená iba možnosťou regulácie 1/2 a 1/1 osvetlenia, pričom polovičné osvetlenie už nie je ledva svietiaca sufitka.
Reply

810zssk

3 Jun 2021
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #19:
Pochybujem, keďže iné vozne (aj moderné) reguláciu osvetlenia majú.
Reply

Maremi

3 Jun 2021
#21 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #13:
Keby bol riadne vystužený tak nie, ale dala by sa tam implementovať ľahká sklopná noha, ktorá by mohla mať kotvenie na podlahe. A riešiť by sa to dalo aj samostatným malým výsuvným stolčekom pre druhé sedadlo a skráteným toho "okenného". Proste trochu odvahy a kreativity. Takýto pevný bazmeg je podľa mňa najhoršie riešenie. Pre mňa ako >1.9m je to úplný nonsens.
Reply

ufo

3 Jun 2021
#20 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #19:
Ak ich aj niekto zmenil, tak zrejme nedomyslel núdzové situácie a očakáva, že v prípade nehody alebo požiaru mu bude svetlo poslušne svietiť. V leteckej doprave sa práve pri vzlete a pristávaní svetlo vypína, aby sa v prípade núdzovej evakuácie zrak človeka nemusel prispôsobovať náhlej tme.
Reply

3pa3ck3

3 Jun 2021
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: henko151 #18:
Nezmenili sa odvtedy normy?
Reply

henko151

3 Jun 2021
#18 Rate positive Rate negative
Oveľa horšie ako veľkosť stola je, že sa nedá stlmiť svetlo v kupé. Buď svieti alebo svieti ešte viac. Pritom rovnaký ovládací panel má aj Bdghmeer alebo Bbdgmee a tam to vypnúť ide.
Reply