Close

Stanica Lehnice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Stanica Lehnice
Date: 7.12.2020
Vehicle:
Gallery: Stops
Route:
Author: Henrich Kleiner
Times viewed: 1995

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ufo

ufo

19 Dec 2020
#6 Rate positive Rate negative
Inak tá koľaj, z ktorej z väčšej časti urobili nástupište a zmenšej zostala ako šturcová, nebola dopravná, ale len manipulačná s výkoľajkami. A bola krátka, skôr keby niekedy bola potreba tretej koľaje, za druhou koľajou je priestor aj na ďalšie koľaje.
Križovanie troch vlakov v Lehniciach sa tiež v prípade nutnej potreby už viackrát realizovalo, aj by som pridal foto, ale sem sa nedá. Na druhej koľaji bolo Rv, za tým vošiel Mn (rozkaz cez rdst na obsadenú) a po prvej s tým vykrižoval Regiojet.
Reply
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

19 Dec 2020
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #4:
stačil by nákladiak a 2 vzájomne protismerné osobáky, a to by sa mohlo stať pomerne ľahko.
Reply Comment has been edited by the author.
N/A

N/A

18 Dec 2020
#4 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: BigMac #3:
Očividne to nemá význam, ale skúsim:
Tá rekonštrukcia bola platená ŽSR, robená podľa STN, tak z čoho sa ti neustále eurotočí v hlave? Aby si ukázal ako sa vyjadruješ k tomu, čomu tak veľmi rozumieš?
V akom mimoriadnom sne sa ti v Lehniciach stretnú dva osobné a dva nákladné vlaky, aby si na ich vykrižovanie musel použiť tú tretiu spásonosnú koľaj?
Naklonená rovina by ju tiež nezachránila, ale je známa tým, že tiež musí mať v dnešnej dobe zbytočné zábradlie a tiež svojou ideálnosťou pre zimnú údržbu. Každý kto tomu rozumie vie, ako veľmi je rozšírená po strane nástupíšť všade tam, kde to je len možné.
Proste typ človeka čo vie len frflať, lebo je skalopevne presvedčený, že všetkému rozumie a to najlepšie zo všetkých. Alebo ešte lepšie, ak by tam tá tretia koľaj zostala, bol by prvý čo by tu písal o jej nepotrebnosti a pri šikmine o zlomených rukách, zbytočných kilách soli a o jednoduchom neolitickom vynáleze zábradlia.
Reply
BigMac

BigMac

18 Dec 2020
#3 Rate positive 2 Rate negative 4
Reply on: N/A #2:
Pán je určite odborníkom, najmä na zábradlie.Pre Tvoju informáciu: tam kde je europerón bola v minulosti koľaj. Koľkokrát v živote si konštruoval grafikon na jednokoľajke?
Koľkokrát si riadil stanicu na jednokoľajnej trati? A koľkokrát si na jednokoľajnej trati dával dopravu "do normálu", teda riešil mimoriadnosti v doprave, napríklad po MU alebo DN? Pre priepustnosť (a nielen pre ňu) by tej trati určite pomohla viac jedna dostatočne dlhá dopravná koľaj, ako nejaké stupídne zábradlie. Ešte dobre, že súdruh architekt nezmeral aj hĺbku z hrany perónu do koľajiska, lebo určite by bolo zábradlie aj tam. Hĺbka, na ktorú sa Ty, poťažmo nejaká stupídna stavebná STN odvoláva, sa dá riešiť vynálezom z čias starého Egypta a nazýva sa šikmá rovina. Koľko odborníkov na dopravu a dvojjazyčné tabule sa tu zrazu zišlo. Ešte nejaké odporúčanie k téme z Tvojej strany, alebo už sa minuli technické argumenty, keď ma posielaš k Slávikovi...?
Vyjadruj sa k tomu, čomu rozumieš.
Reply Comment has been edited by the author.
N/A

N/A

18 Dec 2020
#2 Rate positive 2 Rate negative 3
Reply on: BigMac #1:
Tá norma, podľa ktorej to zábradlie existuje má na začiatku uvedené "Slovenská" a tá hĺbka ho tam plne opodstatňuje.
Daj sa k Slávikovi alebo rovno k ĽSNS, tam takéto trolloviny ocenia.
Reply
BigMac

BigMac

18 Dec 2020
#1 Rate positive 1 Rate negative 4
Dovolil by som si pozmeniť ten poetický názov na: "Pohľad na koľajisko žst. Lehnice, ktoré utrpelo stratu dopravnej koľaje pri europeronizácii". Ale prepotrebné eurozábradlie je...
Reply