Close

#3221, 7408, route 1, Námestie SNP, zastávka Námestie SNP

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Námestie SNP, zastávka Námestie SNP
Date: 27.8.2020
Vehicle: Škoda 29T ForCity Plus #7408
Solaris New Urbino 18 #3221
Gallery: Škoda 29T ForCity Plus
Solaris New Urbino 18
Route: 1
Author: Henrich Kleiner
Times viewed: 5133

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

17 Sep 2020
#31 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #28:
To je samozrejme pravda. preto som aj výslovne uviedol, že je to technická poznámka.
Ale aj tak si neodpustím: Ak sa pozrieme na krivku vývoja slobody v čase, tak je na tom lepšie Čína.
Reply

S499.1023

17 Sep 2020
#30 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: shaggy #29:
Túto reakciu považujem za svinskú (v osobnej konfrontácii by asi došlo k fyzickému kontaktu), pretože ja si pravdu neohýbam, ja som jasne napísal, že ak je možnosť, tak čínsku produkciu nekupujem. Lenže NAPRÍKLAD mobily sa už prakticky nikde inde nevyrábajú.
Nechceš sa náhodou pochváliť svojim nákupnými preferenciami, nach si vezmem príklad?
Reply Comment has been edited by the author.

shaggy

17 Sep 2020
#29 Rate positive Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #27:
Tak, pravdu si vždy vieš ohnúť tak, aby vyhovovala tebe (a tvojim nákupným preferenciám) 🙂
Reply

Solider

17 Sep 2020
#28 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #27:
Čína samozrejme diktátorský režim v pravom zmysle slova nie je, keďže moc drží kolektívny orgán - politbyro Komunistickej strany Číny. Ale ak by som mal porovnať mieru slobody v Turecku alebo v Číne, tak v Číne to asi nebude 🙂
Reply

S499.1023

17 Sep 2020
#27 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: shaggy #23:
Len takú drobnú technickú poznámku by som mal: Čínsky režim je samozrejme odporný ale nie diktátorský.
Reply

S499.1023

17 Sep 2020
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #24:
He? Neviem, prečo by som sa mal škriabať pravou rukou za ľavým uchom. Solaris je Solaris a pôvodne to bola fabrika Neoplanu v Poľsku.
Reply

S499.1023

17 Sep 2020
#25 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: shaggy #23:
Samozrejme sa tomu v rámci možností vyhýbam. Na rozdiel od nejakého mobilu ale Bielorusko ani Turecko nemajú obsadených 90% trhu s autobusmi.
Reply

Ike

16 Sep 2020
#24 Rate positive Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #22:
Dá sa povedať, že Solaris je vlastne východoeurópsky mestský nízkopodlažný Neoplan?
Reply

shaggy

16 Sep 2020
#23 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #22:
Čiže nekupuješ ani nič vyrobené v Číne?
Reply

S499.1023

16 Sep 2020
#22 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Petto #13:
Lukašenky sú evolúciou licenčných Neoplanov, takže vzdialení príbuzní Solarisov. Technicky proti nim nič nemám. Mám výhrady proti podpore diktátorov obchodom s nimi.
Reply

Urbanway 2423

15 Sep 2020
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Dadino #19:
Bohvie, čím to je spôsobené, ja som si u niektorých všimol, že aj ten čierny lak bol olúpaný, ale pripisoval som to káblom, ktoré trčali z električky (nejaké senzory, alebo niečo podobné) a boli na ňom, prilepené z vonku.
Reply

lostrail

15 Sep 2020
#20 Rate positive 8 Rate negative 1
Reply on: N/A #16:
CapaCity a serble? No neviem, stale tam nezvyknem pocut ziadne pazvuky, t.j. buchanie, skripanie, ci piskot, pricom jazda je pohodlna a ticha. Ze interier uz nie je dokonaly a nieco je tu a tam uvolnene, je pomerne normalne vzhladom na vek. V porovnani s Libchavskymi pomstami ide o luxusne vozy a v pohode napisem, ze dalsich 10 rokov este potiahnu.
Reply

Dadino

15 Sep 2020
#19 Rate positive Rate negative
Škoda tých električiek. Nato aká bola ich cena a ako perfektne vyzerajú sa olupujú zhora jak človek po letnej dovolenke keď sa spáli. 😐
Reply

Minko

3 Sep 2020
#18 Rate positive 10 Rate negative
Reply on: N/A #16:
ja by som ich šerblami zrovna nenazýval 🙂 Proste treba to brať tak že najstaršie MB sú v prevádzke 10 rokov a proste opotrebenie a starnutie vozov je proces ktorý nezastavíš (maximálne môžeš spomaliť modernizáciami a podobnými srandami- v prostredí autobusov zvyčajne nerentabilné). Zase na druhej strane, ak sa o nich aj po 10 rokoch dá hovoriť resp. aspoň zamýšľať ako o vlajkovej lodi vozového parku, svedčí to skôr o kvalitatívnej úrovni SOR-ov z dodáviek z rokov 2015-2017.
Reply

Petto

3 Sep 2020
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Viliam22 #15:
To netusim.
Reply

N/A

3 Sep 2020
#16 Rate positive 2 Rate negative 7
Reply on: IBBI #2:
Capacity už dávno nie je vlajková loď, možno je to Ďurindova Loď do neznáma, ale tam to asi končí, veď tie autobusy sú už úplné šerble..
Reply

Viliam22

3 Sep 2020
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Petto #14:
O výhre vieme, on sa pýtal či je podpísaná aj zmluva
Reply

Petto

3 Sep 2020
#14 Rate positive Rate negative 1
Reply on: N/A #10:
Nech sa paci dokument o vyhre Otokaru pre 1.cast zakazku tj obycajne 18metraky 70ks. https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3094065
Reply

Petto

3 Sep 2020
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Otokar ma aspon prozapadne komponenty bezne u Medaku, SU ci motor DAF. Lukasenkovci mam pocit, ze nemaju nieco zname alebo jestvujuce v nasich podmienkach.
Reply

gejza

2 Sep 2020
#12 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Petto #8:
Ten lokálny konflikt tam tlie od roku 1974, teraz sa len "obohatil" o nelegálnu ťažbu plynu.
Reply