Close

#7759, route 4, Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (13/18)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 8.8.2014
Vehicle: ČKD Tatra T3 #7759
Gallery: ČKD Tatra T3
Route: 4
Author: mirec240
Times viewed: 1699

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

15 Jun 2020
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
Prečo si ich potom pochvaľujú, veď pre nich to bola celkom výhodná kúpa, či nie?
Reply
S499.1023

S499.1023

15 Jun 2020
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #11:
Pretože to je Brno.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

15 Jun 2020
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #10:
Prečo ich potom Brno nakúpilo, bude ich modernizovať?
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15 Jun 2020
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #8:
Jednak kvôli platňovým dverám na T6, ktoré sú problematické pre vodičov výhľad i vyššie hrany zastávok (prerábku nacenili ako nerentabilnú), plus zavážila i nemožnosť ich wanizácie (čo samo osebe je v horizonte 2020+ streštené, ale tak holt na nové im nikto nedal a "T3 patria k Prahe").
Reply
Mhr1

Mhr1

15 Jun 2020
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #8:
V Prahe si predsa nenechali odporové T3, len pár kusov na nostalgické jazdy. A samozrejme, že modernizované T3P, po GO, s opieskovaným skeletom, antikoróznou úpravou a výzbrojou TV Progres sú modernejšie ako T6 bez GO s výzbrojou TV3! V Bratislave to bude, dúfam, platiť rovnako, že skôr odídu T6 ako T3P! A časť T3P má v Prahe, rovnako ako 5 bratislavských, aj nové skelety.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

15 Jun 2020
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #6:
Prečo si vlastne v Prahe radšej nechali T3, ako T6?
Reply
Minko

Minko

15 Jun 2020
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #6:
toto video poznám 👍 každopádne v tej hneď v úvode sú aspoň vymenené sedačky. 😁
Reply
Miro

Miro

13 Jun 2020
#6 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Minko #5:
Pohľad vodiča:

https://www.youtube.com/watch?v=lm1wxieFn20&t=0
Reply Comment has been edited by the author.
Minko

Minko

12 Jun 2020
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: si #4:
okrem teba uvedených tepelnozvuková izolácia, komfort prepravy napríklad? Existuje dokument, kde sa na tie električky respondenti v TV ponosovali v čase keď prišli ako nové. A nejde len o nízkopodlažnosť ako takú, ale ak tie schodíky čo majú sú teda poriadne strmé.
Reply
si

si

12 Jun 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Minko #2:
na druhej strane okrem klimatizacie (ktora sa ale da domontovat) a nizkej podlahy (v tomto maju viac-menej smolu), co im z dnesneho hladiska chyba ?
Reply
N/A

N/A

12 Jun 2020
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Minko #2:
Pravda, doba sa zmenila, nároky a požiadavky sú iné.
Reply
Minko

Minko

12 Jun 2020
#2 Rate positive 4 Rate negative 1
Reply on: N/A #1:
kroté však svoje dávno odslúžili a je už aj po funuse aby svoje miesto prenechali mladším a modernejším strojom a zaujali čestné miesto v historických zbierkach.😃
Reply
N/A

N/A

12 Jun 2020
#1 Rate positive 1 Rate negative
Najkrajšie a najikonickejšie električky. Česť pánovi Františkovi Kardausovi. 🙂
Reply