Close

Obratisko Karlova Ves

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (11/11)
Download item
Discussion post:
Location: Obratisko Karlova Ves
Date: 25.11.2019
Vehicle:
Gallery: 1st phase
Route:
Author: Matej Michlík
Times viewed: 2282

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

guest

29 Nov 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #7:
nástupná hrana tam určite vojde, no nástupište maximálne šírky 20cm 😂
Reply

S499.1023

26 Nov 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #7:
Najdlhšie na svete ako jedno vozidlo možno, kým dôjde k dodávke Avenií pre Tel Aviv (72 m) a ako súprava vozidiel rozhodne nie, keďže v Hannoveri jazdia v bežnej premávke 75 m súpravy a v čase veľtrhov aj 100 m.
A navyše je to všetko hudba budúcnosti. Na predĺženie perónu je miesta dosť vpredu (ak sa zrežú dvere do kafebúdy) aj vzadu..
Reply

Valec

26 Nov 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #6:
Bolo by to zbytočné, nakoľko dnes žiadne dlhšie vozy nemáme a skôr ako za 4 roky ani mať nebudeme. Navyše ešte nik nerozhodol, o akej dĺžke sa bavíme (3xT má 48 metrov, podľa hovorcu máme mať najdlhšie na svete, teda 55+).

Až budú také objednané a bude jasné, kde budú jazdiť, potom sa môže (spolu s inými zastávkami) predĺžiť aj toto nástupište (a možno sa dobuduje to druhé a nástupná hrana sa spraví tam, vo väčšom oblúku je aj viac miesta).
Reply

fanatikmhd

26 Nov 2019
#6 Rate positive Rate negative
Takže bude vo výsledku stále jav buď alebo....
Teraz som len tak zo srandy hodil T6A5
Dĺžka vozidla 14700. Spriahadlá medzi vozmi sú zaokrúhlene 1 meter. 29400+1000 = 30400 🙂
Takže už tie dvere budú akurát tak na hrane.... A vodič bude musieť PRESNE zastaviť pri označníku ab to LTT vyšlo.
Pokiaľ viem, dorbné zmeny do PD sa dajú konať aj v priebehu akcie. Bola by to brutálna zmena v PD dĺžky nástupnej hrany ak by sa predĺžilo?

Inak neviem prečo som nejak automaticky počítal že dvere-čumák na škodovke sú 2 metre.... však ej tam jeden podvozok ktorý ma 2m.... 😃 moja chyba.
Reply

Valec

26 Nov 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #4:
Keďže kraj dverí je asi 4 metre od čela, tak ak zastaví 32,5 metrový vlak čelom presne pri označníku, medzi zadnými dverami a koncom nástupišťa bude ešte meter a pol.

V čase, keď sa DPB začal zapodievať trojičkami, resp. dlhšími vlakmi, tak bola stavba dávno schválená a pripravené do realizácie.
Reply

fanatikmhd

26 Nov 2019
#4 Rate positive 1 Rate negative
D1/1 DPB, časť V., §32, odst.4 - Ak vodič zastavuje s vlakom v zastávke samostatne, je povinný zastaviť tak, aby predné čelo vlaku bolo v úrovni označníka "Zastávka mestkej hromadnej dopravy".
Označník nejak nepredpokladám že bude za hranou nástupišťa, prve naopak, bude dakde na úrovni tej rozvodnej krabice na konci nástupišťa = Ak tam zastaví vlak čelom (29T, 30T), nebudú posledné dvere logicky ZA koncom nástupišťa alebo nejak na hrane (také to zastavenie typu Tatranská Lomnica a vlak TEŽ - niekedy to vyjde, niekedy nie....). Súčasne sa DPB zapodieva možnosťami trojičiek (3xT) alebo nových dlhších električiek.
Nie je preto na mieste uvažovať či nástupište nešlo o tých 15m predĺžiť dozadu kde doslova nič nie je pre počítanie s budúcnosťou?
O absencii druhého nástupišťa ani hovoriť nejdem....
Reply

IBBI

26 Nov 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Nečtu - nevím.😆 Alebo to tam doplnili neskor.
Reply

S499.1023

26 Nov 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: IBBI #1:
Dĺžku máš v nadpise.
Reply

IBBI

26 Nov 2019
#1 Rate positive Rate negative
Znova sa spytam - bude to nastupiste pre elektricky stacit? Ci uz dlzkou, alebo kapacitou ked vystupi masa ludi.
Reply