Close

#4934, 6859, route 41, 84, 204 269, Pražská

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Pražská
Date: 8.11.2019
Vehicle: Mercedes-Benz CapaCity #4934
Škoda 31 Tr SOR #6859
Gallery: Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Škoda 31 Tr SOR
Route: 41, 84, 204 269
Author: Ike
Times viewed: 3019

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
lostrail

lostrail

16 Nov 2019
#8 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #7:
No len to tiez treba pisat v kontexte. Ja s tym zaverom suhlasim, ale D4R7 je presne priklad toho, ako sa robia projekty len pre to, aby sa niekto na tom nabalil a nie, aby to malo skutocny prinos. Jasne, ze im to potom nevyjde. Najma efekt D4 bude minimalny.
Daleko vacsi doraz sa mal klast na vybudovanie severneho prepojenia, kedze juzna cast je uz pomerne v pohode vykryta existujucim prietahom, ktory sme kedysi volali obchvat. Uplne na hulvata, keby sme chceli riesit zlepsenie situacie na juhu, vyrazne lacnejsie by bolo dat do poriadku Pristavny most aj s rozsirenim na 3+3 a k tomu rozsirenie celeho prietahu na 3+3. K tomu zachytne parkoviska s napojenim na kvalitnu MHD. To sa mohlo vybudovat za usetrene peniaze.
Teraz vrazame vyse miliardy do odflaknuteho nekvalitneho obchvatu, ktory posluzi pre 10% dopravy.
Naproti tomu papalasi nechcu severnu tangentu, ktora je sice draha, ale jej prinosy by boli dalekosiahle.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

16 Nov 2019
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #6:
Ty si si z tej rentability vyrobil hotového strawmana.

Nikto netvrdí, že dopravné stavby majú byť ziskové. Iba ÚHzP spočítal, že keby sa objem financií do D4R7 radšej využil na iné dopravné opatrenia, celkové pozitívne dopady by boli väčšie než sú pri projekte obchvatu.
Reply
lostrail

lostrail

16 Nov 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: si #4:
Je jedno, ako by ta severna tangenta bola riesena, ci tunelom alebo nadjazdom, no patrilo by sa ju postavit. Je to sice stavba pre auta, ale otvorila by prave moznosti radoveho zlepsenia MHD na Prazskej a Sancovej, vratane moznosti tahania elektricky.

Tunel Karpaty sa do nejakych 20 rokov zrejme postavi, ale to je dialnicny tunel, pricom jeho vyustenie bude az kdesi pri Zahorskej Bystrici, co nie je optimalne pre vnutromestsku dopravu vychod-zapad. "Tranzit" sa da chapat aj ako presun z jednej mestskej casti do inej a ten je vo vela pripadoch zle pokryty MHD. V kontexte tejto veci nechapem, ako mohla zo studie realizovatelnosti zeleznicneho uzla vypadnut zeleznicna zastavka v DNV (busy stoja v zapchach a vlak by velmi pomohol).

Ale hej, ked niekto povie, ze za vynalozene peniaze neprinasaju dopravne stavby v BA dostatocny efekt, potom sa necudujem. Jednak uz predstava, ze ked do niecoho vrazime par mega, zazracne to vyriesi vsetky problemy, je uplne scestna, po druhe by mozno kusok pomohlo, keby sa projekty kreslili a realizovali zmysluplne a nie ako u retardov na dvore. Napriklad take urovnove krizenie Petrzalskej elektricky je jeden z najvypuklejsich prikladov toho, ako sa da inak dobry projekt zabit. Ale ano, s pristupom, ze dopravna stavba musi byt "ziskova", sa daleko nedostaneme.
Reply
N/A

N/A

15 Nov 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: si #4:
Ja si myslím, že treba začat s drobnými úpravami, resp. začať od seba. Ale táto diskusia pri fotke nepovie ľuďom veľa. Možno tu presvedčím zopár šotoušov, ale inak sú všetci pohodlní a nepôjdu MHD.
Reply
si

si

15 Nov 2019
#4 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Petto #3:
tomu silnemu tranzitu by kus pomohol tunel popod karpaty, kedze presunut sa z takej dubravky do race (alebo ine V-Z relacie) mas len moznost ist cez stred mesta alebo po obchvate a upchatom pristavnom moste (a ta moznost cez mesto je obvykle rychlejsia, kedze obchvat sice v mimospickovom case ponuka vyssiu dopravnu rychlost, ale vo vyssie zmienenom priklade aj o peknych par km navyse)
avsak ako nam bolo dnes vo vseobecnej diskusii vysvetlene, stavba novych dopravnych stavieb v BA neprinasa dostatocny efekt za vynalozene peniaze....
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15 Nov 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #1:
Prazska je silny tranzit, preto podla mna ,nerealne aby zostal len 1 pruh pre IAD.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15 Nov 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #1:
Keby sa v tom najužšom hrdle spravili vnútorné pruhy "osobákové" a vonkajšie tiež pri spodnej hranici normovanej šírky, nevošiel by sa tam ten buspruh aj bez znižovania počtu pruhov IAD? Lebo ostrovček medzi zastávkami je vcelku zbytočný, keďže semafor púšťa chodcov cez celú cestu naraz...
Reply
N/A

N/A

15 Nov 2019
#1 Rate positive Rate negative 1
Ja osobne si myslím na tomto mieste, že by výrazne pomohlo, keby BUS pruh ktorý ide od Patrónky nekončil v zúžení na 2 pruhy, ale pokračoval ďalej, až po križovatku SAV. Môže sa to spraviť tak, aby zostal 1 voľný pruh pre autá? Okrem toho ten pravý pruh kde je na fotke 84-ka, tak by mali zakázať parkovať autám na chodníku, lebo často pretŕčajú do vozovky a autobusy sa tam nezmestia a musia sa tlačiť do vnútornejšieho pruhu. Totálne chorá je táto doprava v meste.
Reply