Close

Karloveská ul., obratisko Karlova Ves

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (57/250)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.; obratisko Karlova Ves
Date: 31.10.2019
Vehicle:
Gallery: 1st phase
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 7883

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

guest

14 Nov 2019
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #19:
Nie je potrebný aj perón pri vonkajšej koľaji aj výjazd z vnútornej koľaje. Stačí jedno.
Nie je potrebné mať vnútornú koľaj v betóne, postačovali by dva pásy betónu ako na zastávkach.
Reply

S499.1023

14 Nov 2019
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #18:
Bludy hlásaš.
Reply

fanatikmhd

14 Nov 2019
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #18:
Síce čo hovoríš je trocha logické, avšak:
1) Zas toľko prípadov potreby NAD a prestupov tam ročne nebude
2)Perón by sa tam určite hodil, avšak tak či onak by musela byť vnútorná koľaj v betóne skrz prechod cez ňu
3)výjazd z vnútornej by bol odosť drahší. Pomer cena/výkon by s mohol preklopiť do neefektívnosti vynaložených finančných prostriedkov. navyše rozjazdová výhybka Y v ostrejšom oblúku nemusí byť to najlepšie riešenie...
Reply

guest

11 Nov 2019
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #16:
Tak buď tam mali dať aj druhú nástupnú hranu (kľudne len meter široký perón) alebo mali umožniť výjazd do Dúbravky aj z vnútornej koľaje. Takto budú musieť ľudia bez perónu vyskakovať z/naskakovať do električky a budú sa motať po obratisku. Fakt super riešenie za milióny eur.
Nakoľko nehoda/výluka môže nastať kedykoľvek, tak v zime by mali trvalo uržiavať koľajisko bez snehu, čo keby nastala potreba prestupného miesta...
Reply

lostrail

11 Nov 2019
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #16:
Presne toto mi napadlo, ze preto tam davaju beton, aby v pripade mimoriadnosti mohli ludia prebiehat. A stale lepsi beton ako tmavy asfalt.
Reply

fanatikmhd

11 Nov 2019
#16 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: guest #15:
BUSy majú obratisko vo vnútri obratiska, prestupná hrana (ostrovček) je medzi električkou a autobusom (autobus ide protismerne električke = dvere majú oproti sebe) a preto je tam všade betón. V koľajisku taktiež musí byť keďže ako by si si dole všeimol, výjazd električiek do dúbravky je len z vonkajšej koľaje = ak nechceš električku točiť kolečkami po obratisku budú musieť ľudia vojsť do koľajiska. Na trávu by to mohol byť mierny problém...
Reply

guest

11 Nov 2019
#15 Rate positive Rate negative
Pre BUSy sa buduje samostatné obratisko.
Reply

3pa3ck3

11 Nov 2019
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #13:
Náhradná autobusová doprava
Reply

guest

11 Nov 2019
#13 Rate positive Rate negative
Pls. čo je NAD?
Reply

Viko

10 Nov 2019
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #11:
NAD mala podľa teba jazdiť po rozchodníku, či ako si to predstavuješ?
Reply

guest

10 Nov 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #6:
Nástupná hrana už je, je na pravej strane rovnej časti obratiska.
Celé obratisko je zaliate betónom. To je ten eko prístup magistrátu, všetka voda pôjde do kanalizácie a tu už nie je potrebné znižovať teplotu okolia rozchodníkom.
Reply

Valec

4 Nov 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: mi.v #7:
To je taká vďačná Urban legend, ako nič nerobiť.
Reply

lostrail

3 Nov 2019
#9 Rate positive Rate negative
No dobre, ale ved ten terminal je sucastou projektu, takze ak ho nedokoncia, ako je nakresleny, nemozu to predsa odovzdat. Ci zasa mi nieco uslo?
Reply

Dispecer

31 Oct 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: mi.v #7:
Na výnimku sa dá aj skôr.
Reply

mi.v

31 Oct 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #6:
Nestavia sa to z eurofondov? Ak áno, zásahy do projektu môžu byť zmrazené na 5 rokov.
Reply

Valec

31 Oct 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #3:
Zatiaľ tam žiadna nástupná hrana plánovaná nie je. Či to tak zostane uvidíme hneď po tom, ako sa spustí premávka E do Karlovky (aj keď ja osobne pochybujem, že to bude skôr ako aj do Dúbravky).
Reply

MatejBA

31 Oct 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: MatejBA #4:
Tak nic, pozrel som druhu fotku.
Reply

MatejBA

31 Oct 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #1:
Urcite treba byt iba na vonkajsej kolaji? Ja som mal pocit, ze tie dve kolaje na fotke sa zbiehaju do jednej a potom hned rozpajaju na smer Dubr a smer CMO.
Reply

fanatikmhd

31 Oct 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #2:
Takže fakt miesto malého perónu aj pre vodičov pri vystupovaní počas prestávky v normálnom stave bude "Le tour de Obratisko" ? 😃 oukeyyy
Reply

Valec

31 Oct 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #1:
V takom prípade E z Dúbravky príde na vnútornú koľaj, vysadí ľudí a zoberie tých z autobusu a spraví s nimi kolečko po obratisku a pôjde do Dúbravky. Prestávkovať všetko vyženú do Dúbravky, kde je miesta dosť.
Reply