Close

Karloveská ul., obratisko Karlova Ves

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (56/250)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.; obratisko Karlova Ves
Date: 31.10.2019
Vehicle:
Gallery: 1st phase
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 6268

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

3 Nov 2019
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: si #18:
A najjednoduchším a najelegantnejším riešením by bolo mať z vnútornej koľaje úplne samostatnú vetvu odbočenia do Dumbravy. Ale staloby to dve výhybky, jednu križovatku a pár metrov koľajníc navyše. Ale zrejme sa vyhodnotilo, že pre občasnú výluku a mimoriadnosť bude stačiť tá vonkajšia koľaj. Sa bude proste jazdiť len po vonkajšej a vnútorná bude nástupišťom.
Reply

si

3 Nov 2019
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: si #17:
teda krizovatka na vonkajsom obluku smer mesto az za vymenou (asi aj jeho krizom) rozdelujucim smer mesto a dubravka, aby to bolo presne...
Reply

si

3 Nov 2019
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Adam3 #16:
tak ono by sa to dalo spravit aj sposobom vyhybka na vnutornej kolaji, krizovatka a zjazdova vyhybka na vyjazdovej kolaji, ale teda je otazne vi by to pre tych par pripadov vyluk a mimoriadok malo nejaky specialny zmysel....
Reply

Adam3

3 Nov 2019
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #15:
Obratisko je orientovane spravne vystupuje sa dovnutra, keby sa otocilo tak by sa vystupovalo dovonka. Keby sa pred touto vyhybkou este robila spojka z vnutornej kolaje na vonkajsiu tak neviem ci by nebola taka dlha, ze by sa pred nu nezmestila ani 1 suprava
Reply

lostrail

3 Nov 2019
#15 Rate positive Rate negative
Ale tu kolaj teda napojili dost zle. Pri normalnej prevadzke to az tak vadit nebude, ale prave pocas vyluk a potrebe vyuzivat obratisko na prestupy, to bude dost zle, pretoze bud sa bude musiet nastupovat z opacnej strany elektricky, co je mozne nanajvys u 30T, prechadzat cez jednu kolaj, alebo pekne absolvovat to povinne kolecko navyse.

Jednak mohli dat tu spojku, ktora by to cele vyriesila k spokojnosti, no mozno uz bolo namieste zamysliet sa tu nad zmenou orientacie obratiska, co by v podstate vyrieslo vsetko. Obratisko ako take by uz mohlo zostat tak, ale vyhybky na trati by sa poprehadzovali na opacne kolaje. Samozrejme, to by si vyziadalo nove vyhybky, vela prerabania a dalsie natahovanie stavby, co teraz nehrozi.
Reply

Miro

1 Nov 2019
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: tomas.ryan #13:
Skoro ako toto:

https://presov.korzar.sme.sk/c/22245363/mesto-presov-nedokazalo-s-rozvodnou-skrinou-pohnut-cyklocestu-rozvetvili.html?ref=av-left
Reply

tomas.ryan

1 Nov 2019
#13 Rate positive 2 Rate negative
Ten žľab vľavo je úplne super, ako obchádza poklop 😁 😁 😁
Reply

si

31 Oct 2019
#12 Rate positive Rate negative
na druhej strane, ak by zmenili smer premavky v obratisku, skratil by sa usek s kolajovymi krizovatkami a vyhybkami v smere do dubravky a kedze predpokladam ze aj nadalej budu rozne vtipne rychlostne obmedzenia na jazdu cez ne, tak to mohlo znamenat aj kusok kratsiu dobu z mesta pre dubravcanov....
Reply

trolejbus6207

31 Oct 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #9:
Ani ja som si to neuvedomil, žijem na opačnej strane mesta a týmto smerom vôbec nechodím...
Reply

Miro

31 Oct 2019
#10 Rate positive Rate negative
Len je škoda, že na tú výjazdovú koľaj nenapojili aj vnútornú (pravú) koľaj obratiska, z ktorej sa dá do Dúbravky dostať len tak, že električka urobí ešte jedno kolečko po vonkajšej (ľavej) koľaji.
Reply

Miro

31 Oct 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #4:
Nie, je to výjazd DO Dúbravky, na tomto obratisku sa naozaj jazdí po obidvoch koľajach v smere hodinových ručičiek, čiže v smere, ako sa pozerá fotograf.

Vo svojom prvom príspevku som sa mýlil.
Reply

fanatikmhd

31 Oct 2019
#8 Rate positive Rate negative
Obratisko je prechádzané tak ako bolo. Z karlovky doľava, pravotočivo nazad. Čiže v smere hodinových ručieik. Výjazd z obratiska doľava na fotke je teda výjazd, a kríži koľaj z Dubravky do centra a spája sa až so zadnejšou koľajou v smere DO dubravky...
Reply

IBBI

31 Oct 2019
#7 Rate positive Rate negative
V podstate pribudlo par metrov novej trate (aj ked manipulacnej) v Bratislave.
Reply

trolejbus6207

31 Oct 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #5:
Fakt, tam sa jazdí opačne... 🙄
Reply

Mike

31 Oct 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Áno.

https://bit.ly/2NtWOLH
Reply

trolejbus6207

31 Oct 2019
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mike #2:
Miro zjavne naráža na skutočnosť, že na ľavej strane je vjazd z Dúbravky a nie výjazd...
Reply

Miro

31 Oct 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #2:
Nepamätám si to presne, tam sa jazdí po dvoch koľajach v smere hodinových ručičiek?
Reply

Mike

31 Oct 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #1:
Cez obratisko budú električky premávať v rovnakom smere, ako aj pred rekonštrukciou. Akurát pribudne napojenie od Dúbravky a výjazd do Dúbravky - ten je vidno tu na fotke.
Reply

Miro

31 Oct 2019
#1 Rate positive Rate negative
Výjazd DO Dúbravky? To tam bude protismerná premávka?
Reply