Close

Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (11/27)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 25.6.2019
Vehicle:
Gallery: 1st phase
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 3367

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
lostrail

lostrail

27 Jun 2019
#8 Rate positive Rate negative
Napokon aj na fotografii vidime, ako sa to dodrziava. Ked chceli BUS pruh, mali dat plnohodnotny BUS pruh.
Navyse, mozno je taketo delenie aj zbytocne. Aj tak som zatial nepocitil vaznejsie zdrzanie na sidlisku. Vacsinou byva problem na nabrezi vdaka krasnym novym svetelnym krizovatkam (resp. v smere do mesta aj kvoli tym starym).
Reply
810zssk

810zssk

26 Jun 2019
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Ike #4:
Smerove dosky tam samozrejme byt maju, kedze stavebna cinnost moze v istom rozsahu zasahovat do nimi ohradenej casti vozovky + ked robotnici kratkodobo potrebuju zabrat pruh tak ich presunu tak aby ho zatvorili
Reply
danlo

danlo

26 Jun 2019
#6 Rate positive Rate negative
no tak zrejme dojde v buducnosti k zuzeniu toho laveho pruhu, preto su tam aj Z-ka; z rovnakeho dovodu tam nie je bezna znacka buspruhu, lebo by sa sirsie vozidla do toho laveho pruhu nezmestili
Reply
Miro

Miro

26 Jun 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #4:
Tak nejako. A ešte si ten prvý myslel, že prerušovaná sa posunie doľava a preto dal do ľavého pruhu zákaz pre vozidlá širšie než 2,2 m. Ale už nedomyslel, že osobným autám širším než 2,2 m sem zakázal vjazd úplne.
Reply
Ike

Ike

26 Jun 2019
#4 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Miro #3:
To by bol najmenší problém. Ja mám skôr pocit, že túto úpravu (ak je už konečná) robili traja projektanti DZ nezávisle od seba.

Jeden navrhola pravý jazdný pruh pre nákladné vozidlá a autobusy, pričom použil legálne spôsoby označenia, no nie šťastné z hľadiska blbuvzdornosti.

Druhý videl štvorpruhovú smerovo rozdelenú komunikáciu a tak hneď navrhol smerovacie dosky, ktoré sa používajú na diaľniciach pri chýbajúcich zvodidlách, alebo údržby zelene.

Tretí posunul stredovú čiaru o cca 70 cm tak, aby zachoval rovnaké jazdné pruhy.

Čomu nerozumiem je:
- načo sú tam tie smerovacie dosky? Na tomto úseku je 40ka a robotníci nepracujú v bezprostrednej blízkosti dopravného priestoru. Dáva to zmysel len ak by sa v dohľadnom čase (povedzme dva dni) plánoval pravý pruh uzavrieť.

- prečo je obmedzenie jazdy nákladných vozidiel v ľavom pruhu, keď pravý je podľa nového vodorovného značenia užší? Nešiel tu spraviť v pravom pruhu štandardný bus pruh len pre autobusy?
Reply
Miro

Miro

26 Jun 2019
#3 Rate positive Rate negative
A ešte - u nás sa na dočasné VDZ používa oranžová farba. Žltá prerušovaná znamená zákaz státia.
Reply
Miro

Miro

26 Jun 2019
#2 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Ike #1:
Tiež som sa musel pozrieť do vyhlášky, aby som sa presvedčil, že taká značka naozaj existuje.

Okrem toho kto má auto širšie než 2,2 m, tak nemá kade ísť.

A ešte - nechceli tú žltú prerušovanú čiaru dať vľavo od tej bielej? Takto to obmedzenie šírky v ľavom pruhu nemá zmysel.
Reply
Ike

Ike

26 Jun 2019
#1 Rate positive 3 Rate negative
Ach nie. Zase pseudobuspruh vyznačený značkou, ktorá sa nepoužíva nikde na svete, vznikla v roku 2009 a použila sa prvýkrát tento rok?
Reply