Close

Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (2/63)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 22.6.2019
Vehicle:
Gallery: 1st phase
Route:
Author: Public Transport
Times viewed: 2792

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
si

si

4 Jul 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #7:
2 kolaje a kolajove spojky su tiez lepsie ako sucasny stav (a v pripade mimoriadok by sa s tym dalo riesit velmi vela), ale nedovoluju ti naraz hustu premavku zastavkovych vlakov a zaroven jednu vylucenu kolaj
lebo ti to nedovoli pretlacit cez to hustejsi interval nez je jazdna doba vozidla obidvoma smermi medzi spojkami vcetne stanicenia na zastavkach...
Reply
lostrail

lostrail

4 Jul 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: si #6:
Uplne cisto z prevadzkoveho hladiska by stacili mozno aj dve kolaje a kolajove spojky pri niektorych zastavkach na tento ucel, len to by sa museli dispeceri pochlapit. Kolizia by hrozila aj v pripade samostatnej tretej kolaje (aj ked v mensej miere ako pri dvoch).
Dokonca by ani nemusela byt tretia kolaj na vacsine trasy, iba v priestoroch zastavok a bolo by to vyriesene elegantne (ako ked koridorove zastavky osobakov v zahranici maju samostatnu "ostrovnu kolaj" umoznujucu rychlikom ich obiehanie).

Ale aj s tou tratovkou by mohli nieco spravit, napokon konstrukcna rychlost po modernizacii bude 65 km/h.
Reply
si

si

3 Jul 2019
#6 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: lostrail #5:
nastupistia su v tom viackolajnom prevedeni trosku problem a to ci uz pre zrychelene spoje alebo aj v pripade vyluk (+informovanie ze aj ten "pomalik" zastavi az na vzdialenejsej kolaji)
na druhej strane by ale nemuseli byt nutne zrychelene spoje, ale napriklad v spicke cast spojov v nevytazenom smere by mohla ist bez ludi (a zastavovania na zastavkach) cim by sa zrychlil obeh vozidiel a o trochu znizil celkovy pocet vodicov a vozidiel potrebny na obsluzenie spicky...
proste kolaj nesluziaca pre vlaky stojace na vsetkych nacestnych zastavkach by sa dala pouzit vseliak....
Reply
lostrail

lostrail

3 Jul 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: si #4:
...a hlavne nastupiska kazdej zastavky, kde ma stat aj zrychleny spoj (aby sa navzajom neblokovali s "pomalikmi").
Ako som napisal, vosli by aj 4, hocikedy. Skoncit by to muselo pred Molecovou, tam, kde 4 vlastne este stale su.
Ked je vsak rec o rychlosti, nevidim dovod, preco by sa tu, ale aj dalej medzi Krcacmi nemohlo jazdit napriklad 65 km/h (niektori vodici aut uz tak veselo jazdia) a tym k vyratanym 3 minutam pridat este aspon 2.
Brani tomu len nezmyselne pravidlo DPB.
Reply
si

si

1 Jul 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #3:
ako vo svojich idealistickych snoch je toto jeden z usekov kde by som urcite dal trojkolaj (priestorove usporiadanie to umoznuje), jednak pre to co pisal Valec v #1 - moznost riesit expresne spoje a jednak pre to aby bolo mozne robit udrzbu jednotlivych kolaji bez zasadnejsieho vplyvu na prevadzku...
(okrem tretej kolaje je k tomu ale nutnost mat aj kolajove spojky a zabzar...)
Reply
lostrail

lostrail

1 Jul 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #1:
Pri troche snahy by vosli aj 4 ;-P. Mohli by ist linky z KV a z Dubravky subezne.
Reply
Osky

Osky

30 Jun 2019
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Valec #1:
TramTrain do Lábu! 😂
Reply
Valec

Valec

30 Jun 2019
#1 Rate positive 9 Rate negative
Tu bude trojkoľajný úsek, pre možné obiehanie expresnými električkovými linkami?
Reply