Close

#7929, 7930, route 5, Račianska ul., Križovatka Jozefa Čabelku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Račianska ul., Križovatka Jozefa Čabelku
Date: 5.6.2019
Vehicle: ČKD Tatra T6A5 #7929
ČKD Tatra T6A5 #7930
Gallery: ČKD Tatra T6A5
Accidents
Route: 5
Author: Max
Times viewed: 5879

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

6 Jun 2019
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mike #10:
Asi ako keď Renault Twingo nabúra zozadu do môjho 27-ročného Volva? To sa nedá nič robiť, predsa nebudeš úmyselne znižovať bezpečnosť nových vozov.
Reply

Mike

6 Jun 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: mirec240 #1:
Na druhej strane na toto sa upozorňovalo keď začali jazdiť škodovky, že majú oveľa väčšiu pevnosť skrine ako T3/T6, takže ak nabúra T3/T6 do škodovky, tak pre T to môže skončiť veľmi zle (napr. takto ako na foto), zatiaľ čo škodovke sa "nič nestane".
(Rovnako dopadli aj v Prahe po nehodách T3/T6 ak zozadu narazili do 15T).
Reply

Solider

6 Jun 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: si #3:
Dosť veľa žehličiek je už rôzne načatých.
Reply

mirec240

6 Jun 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #7:
V tom už taký prehľad nemám, ako dopadli vodiči pri podobných nehodách s T3. Ale pravdou je, že zdravie je dôležitejšie ako nejaké plechy, čiže to čo si napísal beriem.
Reply

S499.1023

5 Jun 2019
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: mirec240 #1:
T6 sú vozidlá s neporovnateľne vyššou úrovňou pasívnej bezpečnosti pre vodiča, než T3. Okrem iných vecí majú tzv. programovú deformačnú zónu navrhnutú tak, že pri náraze má vodič ostať chránený v relatívne neporušenej kabíne a kinetická energia sa má mariť až za stanovišťom vodiča. Vodiča T3 by pri rovnakom náraze vyrezával Emanuel Bacigala z Popradu karbobrúskou, nalepeného na zadnej stene kabíny.
Okrem toho napr. k tomu poškodeniu plechu medzi 1. dverami a zásterou 1. podvozku dochádza aj pri takmer každom škrabnutí osobného auta.
Reply

si

5 Jun 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: mirec240 #5:
z tej druhej fotky by som skor tipoval podla linie okien (spodna hrana prvych dvoch nie je pokracovanim linie zadnych dvoch), ale predpokladam ze na dielni budu vediet viacej....

a cakajucich ludi na neobsluhovanych elektrickovych zastavkach bolo teda hodne, a to aj na tejto hned vedla (neviem ci cakali ze v smere z mesta nieco predsalen pojde a aj pozerali na autobus iduci okolo ale nevyzeralo zeby im to doslo....)
Reply

mirec240

5 Jun 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: si #3:
Poškodený plech medzi prvými dverami a podvozkom neveští nič dobré, tak ako aj poškodený lak nad dverami. A takisto aj plech na ľavom boku, možno tu to vidno trochu lepšie: https://imhd.sk/ba/media/gn/00221396/Detail-cela-T6A5-7929-po-nehode.jpg?1559759830

Inak tí ľudia na zastávke sledujú nehodu alebo čakajú na nechodiacu električku?
Reply

Ma178rek

5 Jun 2019
#4 Rate positive Rate negative 1
by sa možno hodili platňáky z Prahy aspoň 10 súprav 🙂
Reply

si

5 Jun 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: mirec240 #1:
neviem, podla fotiek nevidim nejake viditelne skrivenie skrine, preliaceny predok este nemusi znamenat az taky problem....
Reply

IBBI

5 Jun 2019
#2 Rate positive Rate negative
No jo. Skoda dobrej supravy T6. Bude chybat.
Reply

mirec240

5 Jun 2019
#1 Rate positive Rate negative
Tak toto vyzerá, že rám vozu je ˝v keli˝. Ktovie v akom stave sú vozidlové skrine, keď pomaly pri každej nehode sa celá časť vozu takto ohne. T3 vydržali toho viac.
Reply