Close

#7949, route 7, Špitálska ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (78/682)
Download item
Discussion post:
Location: Špitálska ul.
Date: 13.5.2019
Vehicle: ČKD Tatra T6A5 #7949
Gallery: ČKD Tatra T6A5
Route: 7
Author: DuPe
Times viewed: 7928

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

dupe

23 May 2019
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #29:
No mala by to byt oblast, cca ohranicena ulicami:
Vajanskeho nabr, 29.8./Kollarovo nam., Staromestska.
Takze tram vjazdy su cca: Nam. L. Stura, Safko, Americke nam., tunel/Kapucinska.

Je to pekne vidiet na scheme, kde sa stale opakuje navest 30: https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2073/Mestske-drahy-20190402
Reply

Ma178rek

23 May 2019
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #27:
vieš mi povedať odkiaľ začína 30ka?
resp všetky vstupné body 🙂
Reply

Viko

22 May 2019
#28 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #27:
Aký to má vôbec prínos mimo pešej zóny?
Reply

dupe

22 May 2019
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #26:
Elektricky maju podobne ako auta v centre zonu 30.
https://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/2073/Mestske-drahy-20190402
Reply

Ma178rek

22 May 2019
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #23:
nemal som nikdy pocit že by od Kamenného námestia smer na Mariánsku šli 30kou, ale tak možno blbá otázka nezabudli zvesiť pred rekonštrukciou? 🙂
Reply

anbis

22 May 2019
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: anbis #24:
Podľa fotiek z 2017 je tam ozaj 25 km/h od začiatku, takže sa ospravedlňujem. Ale potom je chyba v mape mestských dráh - obmedzení rýchlosti na ET - kde tento oblúk nemá byť uvedený (predtým som pozeral iba tam a nie na fotky) 🙂
Reply

anbis

22 May 2019
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #23:
+S499.1023
Že je v centre 30ka viem (a vidím aj nasledujúcu návesť) a tiež nechcem, aby trať išla rovno do vrátnice k policajtom 😃 Ale nebola tam po obnove trate riadna 30ka? Mne je jasné, že rozdiel teraz nie je cítiť. Ale prečo sa vôbec rýchlosť znižovala, necelé 2 roky po oprave... o ďalšie 2 roky tam bude 15?
Reply

dupe

22 May 2019
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: anbis #21:
Je to drasticke znizenie rychlosti z 30 kmh v centre
Reply

S499.1023

22 May 2019
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: anbis #21:
Tá zavesená 25-ka je oblúk, alebo by si chcel, aby trať pokračovala rovno do vrátnice u policajtov?
Reply

anbis

22 May 2019
#21 Rate positive Rate negative
Tá zavesená 25ka je ďalšie dielo vysokej technickej kvality a úrovne? 🙂
Reply

DRRD

14 May 2019
#20 Rate positive Rate negative
Ano o jednom voze, údaj o prúde pántografu je myslený tiež jeden.
T6 má 260A na jeden podvozok , v súprave 2xT6 je x4 ,plus ostatná spotreba ako je kúrenie, SM ...to sa zmestí na jeden zberač, preto pri 3xT6 dva zberače.
Reply

S499.1023

14 May 2019
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: DRRD #17:
To ale hovoríš o jednom voze.
Reply

S499.1023

14 May 2019
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #9:
Pri rozjazde súpravy 2x T3 klasik je odber 2x 480 A a myslím, že u pulznej to bude ešte viac.
Reply

DRRD

14 May 2019
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #9:
500-700A, to strielaš dosť nepresne. 700A v žiadnom prípade! 750 A je vypínacia hodnota prúdového istenia MR .To je tak, ak sa používajú tzv impregnované uhlíkové lišty môže sa isť do 1500A,ak neimpregnované tak 1000A /10%
Reply

Andy

14 May 2019
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #13:
Je to skúšobná premávka do konca školského roka, potom sa vyhodnotí a uvidí sa, čo ďalej.
Reply

david1

14 May 2019
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #13:
Jasne , že je to málo.Teraz ide hlavne o testy.
Nemáme voľné vozy , aby sa mohli pospájať do trojičiek a urobiť také tri - štyri súpravy. Chýbali by na ostatných linkách.
Voľné sú akurát dožívajúce kačice s malou kapacitou . Tie by museli pendlovať v 4 min. int.
To však na Jeseň upchávalo nevhodne postavený Blumentál. No a ani vodičov nie je nazvyš.

Je na čase vypísať súťaž na nové električky nielen pre Petržalku s dĺžkou 45-60m.
Reply

N/A

14 May 2019
#14 Rate positive Rate negative
Len tak od veci, veď to som ja. 😂
Reply

johnnyjanko

14 May 2019
#13 Rate positive Rate negative
Chápem to správne, že takáto trojvozňová súprava je zatiaľ len jedna? Chystá sa ich aj viac?

Predsa len, ak zámerom je pobrať balíky cestujúcich, ktorí vystúpili z vlakov na Vinohradoch, tak taký balík tam môže vzniknúť znovu aj predtým, ako sa trojička stihne otočiť cez mesto zase naspäť...
Reply

david1

14 May 2019
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #9:
Keby bol ten rozbeh do 500A tak hej. No načo ísť na hranu.
Reply

Valec

14 May 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #8:
Čisto pre šoto by to malo fungovať. Avšak vzdialenosť by bola taká, že by sa mohlo nájsť miesto (z hlavy ma nenapadá, ale niektoré sú dosť natesno), kde by si si 3. vozom podhodil výhybku (lebo prvým si ju už odblokuješ).
Reply