Close

#6101, route 210, Hlavná stanica

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (1/7)
Download item
Discussion post:
Location: Hlavná stanica
Date: 31.8.2018
Vehicle: Škoda 30 Tr SOR #6101
Gallery: Škoda 30 Tr SOR
Route: 210
Author: insider
Times viewed: 3791

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

TomJ

11 Dec 2018
#64 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #61:
Takto to vyzerá pekne. Len ako sám vravíš, pri hodinovom intervale by si potreboval viac kĺbových liniek, čo by už bolo kapacitne na hrane.
Reply

Solider

11 Dec 2018
#63 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #62:
Presne tak, nie je to vôbec problém 🙂 Ale v čase do polnoci plus mínus sa to dá riešiť aj takto.
Reply

810zssk

11 Dec 2018
#62 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #60:
Hlavnu stanicu obsluzis zachadzkou akejkolvek linky ktora by jazdila smer Kramare.
Reply

810zssk

11 Dec 2018
#61 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #58:
Kedysi som to pocital a vychadzalo mi to, dokonca aj ked som tam chcel 15 liniek, akurat by to tam muselo byt znacne organizovanejsie. Ale je pravda ze ja som ratal len s tromi klbovymi linkami, zvysok by museli byt sola.

Idea bola nasledovna:
- 2x3 solo vozidla sa ti zmestia priamo na nastupistia v terminali (mozno aj viac, kedze to prave je dlhsie a niektore vozy maju menej ako 12 metrov)
- 2 solo vozidla odstavis na mieste kde prestavkuju 30 a 37
- 2 solo vozidla ktore pridu ako posledne vyckaju na vystupisti kym sa to cele uvolni

To je zatial 10 solo vozov. K tomu tie tri klbaky (odstavovali by sa ako denne 88 a 91, co su prave tri miesta). To sme na 13 linkach a este som tam mal pouzitu zastavku na nabrezi pri terminali (ako 29ka smer Devin), kde by stali dve vozidla. Tie by prisli z linky z vychodu mesta a pokracovali na linku na zapad mesta (cize by mali vystup aj nastup na tom istom mieste a do terminalu by v tomto smere nevchadzali).

Celkovo som teda celkom pohodlne napchal do terminalu 15 vozidiel. Kamen urazu ale je ze to som vymyslel v case ked som si kreslil nocaky s 30 minutovym intervalom, takze stacilo na vacsina liniek mat solo voz. Plus teda DPB-faktor, vyssie uvedene vyzaduje naozaj dobru organizovanost a aby kazdy robil co ma.

Sluzobaky som mal naplanovane na elektrickovej zastavke. Jeden zalozak by bol na odstavnej ploche 70ky a druhy zalozak niekde pobliz (trebars na Olejkarskej, odkial v pripade potreby pride v noci do 5 minut).
Reply

Solider

11 Dec 2018
#60 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #53:
Šafko je už dosť ďaleko od historického centra, Námestie SNP má suverénne najlepšiu polohu. Po zatrolejovaní úseku Dunajská – Kamenné námestie by tam mohla jazdiť aj N72. Obsluha Hlavnej stanice po ukončení premávky denných spojov by sa mohla riešiť ad hoc dojazdom linky 1 cez Námestie SNP na čas rozjazdu nočákov.
Reply

Mike

9 Dec 2018
#59 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #58:
14 autobusov + 2 ZV plus prechádzajúce služobáky. Ak by sa využil každý meter, a stálo by sa aj na nástupišti 6 a boli by pravidlá čo ma kde a v akom poradí stáť, tak by to teoreticky šlo.
Reply

TomJ

9 Dec 2018
#58 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #56:
Len si neviem dobre predstaviť, ako sa pod most napchá 14 autobusov, jedine, že by si mal prejazdové linky, ktoré by do terminálu nezachádzali, ale stáli by na nábreží.
Reply

Ike

8 Dec 2018
#57 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #56:
Vidíš. A čo vlastne mostu SNP bráni? Veď miesta je tam dole dosť? a ľavé odbočenie sa pri kreativite projektantov DZ v BA nemôže považovať za problém (dodatok okrem MHD).
Reply

810zssk

8 Dec 2018
#56 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ike #53:
Ja osobne by som z pohladu polohy za najlepsi povazoval Most SNP. Priamo v centre a s dobrym napojenim na viacero hlavnych komunikacii. Len by bolo nutne v noci umoznit lave odbocenie z terminalu.
Reply

Ike

8 Dec 2018
#55 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #54:
V krajine, kde sa robia štúdie realizovateľnosti štúdií realizovateľnosti za 100.000 a kde úrad zaplatí externému konzultantovi 400 € / hodina za to, že mu úradník povie, čo má povedať úradníkovi hej... utópia.

Len pre drobné porovnanie uvádzam, že v ČR sa rekonštruujú lokálky.
Reply

lostrail

8 Dec 2018
#54 Rate positive Rate negative
Z hladiska zlepsenia priepustnosti stanice sa davnejsie spominal tunel pre nakladnu dopravu, ktory by umoznil hlavnu stanicu obist uplne. Predpokladam, ze tiez utopia.
Reply

Ike

7 Dec 2018
#53 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #50:
Ešte ma napadlo, či by sa nedalo riešiť Šafko pri Eurovei.

Hlavná stanica síce nie je terno, ale zase máš vyriešený neskorý príchod vlakov.
Reply

S499.1023

6 Dec 2018
#52 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #51:
Ja som bol na tom lepšie, keďže ten rozjazd nebol taký úplne taktový. Ku mne domov jazdili 134, 139 a 144, pričom jedna z nich (už si nepamätám, ktorá linka kedy) išla o 0:40, druhá o 1:10 a tretia o 1:25.
Reply

trolejbus6207

6 Dec 2018
#51 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #50:
Ja si tam pamätám nočáky zo študentských čias a ich prvý rozjazd o 0:40, keď som jazdieval poslednú 213-ku, ten som stíhal s odretými ušami(doviezol ma služobák z Hroboňky) 😁
Reply

Solider

6 Dec 2018
#50 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #47:
SNP je rozhodne najlepšie miesto, len zatiaľ na to nie je stavebne prispôsobené.
Reply

Ike

6 Dec 2018
#49 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #48:
Ale je, konal som nelegálne, priznávam 🙂
Reply

S499.1023

5 Dec 2018
#48 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Ike #44:
A nie je tam zákaz státia aspoň?
Reply

trolejbus6207

4 Dec 2018
#47 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #46:
A kde by malo byť? Okrem SNP-čka mi nič vhodné na um nepríde...
Reply

Solider

4 Dec 2018
#46 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #45:
Nie je. V xy mestách to tak funguje. Nevymýšľa sa nič nové.

A nie je vylúčené, že sa miesto rozjazdov nočákov zmení. Ono Hlavná stanica bola skôr taká voľba z nutnosti, keďže vhodnejšie miesto v centre sa neposkytovalo.
Reply

N/A

4 Dec 2018
#45 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #42:
Autobusy, trolejbusy a električky počas celého dňa a s nočákmi teoreticky o 23:30.
Ale akože ak by to bolo tak spravené, aby to nerobilo problémy, tak nemám problém. Len sa pýtam, či to nie je "overkill".
Reply