Close

Krížna ul., Trnavské mýto

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (1/4)
Download item
Discussion post:
Location: Krížna ul.; Trnavské mýto
Date: 7.4.2018
Vehicle:
Gallery: Stops › Criticism
Route:
Author: insider
Times viewed: 4393

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Miro

11 Apr 2018
#46 Rate positive 4 Rate negative
Logiku v tom netreba hľadať. Skrátka niekto vymyslel kravinu a aby nemusel priznať, že je to kravina, tak ju stále "vylepšuje".

https://scobak.blog.sme.sk/c/481920/neprojdou-vs-preskocime-to-stav-po-21-hodinach.html
Reply

kecho

11 Apr 2018
#45 Rate positive Rate negative
Reply on: piggee #42:
Dobre vidim, ze ta obchadzkova znacka prikazuje autistom vpalit na nastupisko tramov, ked maju obchadzat prekazku zlava? ?
Reply

kecho

11 Apr 2018
#44 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: piggee #42:
Nakolko autisti pri parkovani na chodniku hned vedla priechodu tvrdia, ze je to ok, lebo chodnik nie je cesta (ked ma byt medzera aspon 5 metrov), pri rovnakej logike nevidim dovod platnosti “cestnej” znacky zakazu vstupu chodcov na chodniku. ? Navyse znacky sa maju umiestnovat vpravo a ked idem spod oznacnika 39, nie je sanca vidiet, co za plech mi znemoznuje vojst na zastavku na druhej strane cesty. 😉
Alebo podla logiky policajtov prejdem 2 pruhy, zbadam znacku a pojdem cez 2 pruhy naspat. ?
Reply

Solider

11 Apr 2018
#43 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #41:
Ja vychádzam z toho, že prišli v debnách s nápisom Fuji (logo trojuholníka v krúžku) a sú označené vyrazeným nápisom Fuji s týmto logom, čo podľa vyhľadávania v Googli je čínsky výrobca.
Reply

piggee

11 Apr 2018
#42 Rate positive 1 Rate negative
Level demencie magoriatu kazdym dnom rastie https://www.facebook.com/cupka2018/photos/p.722570157867133/722570157867133/?type=3&theater
Reply

S499.1023

11 Apr 2018
#41 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #39:
Aj Fujitec vyrába v Číne. POroblém nie je vôbec v tom ,že sa vyrába v Číne, problém je v tom, že sa evidentne zvilili tie najlowcostovejšie.
Ja mám mimochodom najhoršie skúsenosti s eskalátormi Schindler.
Reply

ceres

11 Apr 2018
#40 Rate positive Rate negative
Reply on: gejza #37:
...alebo aj z Číny 🙂

http://www.fujitec.com.cn/en/about/shanghaihuasheng.html
Reply

Solider

10 Apr 2018
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: gejza #37:
Lenže to by tam museli byť eskalátory Fujitec z Japonska a nie Fuji eskalátory vyrobené v Číne.
Reply

Viko

10 Apr 2018
#38 Rate positive Rate negative
Reply on: gejza #37:
Trocha rozdiel ?
Reply

gejza

10 Apr 2018
#37 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #36:
http://www.fujitec.com/

.... z Japonska
Reply

Solider

10 Apr 2018
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #35:
A ešte to sú nejaké eskalátory niekde z Číny.
Reply

Ámos

10 Apr 2018
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #34:
Milion isiel hlavne na eskalatory a vytahy.
Co sa mi osobne zda hrozne vela, kedze sa nejedna o eskalatory pre stanicu metra Náměstí Míru.
Reply

Mike

10 Apr 2018
#34 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: ceres #30:
Presne to som chcel napísať ako lostrail predo mnou, že ten milión od Magistrátu poslúži zrejme na také doplnky, ako sú tie betónové zábrany aj s plotom ...
Reply

lostrail

10 Apr 2018
#33 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: ceres #30:
Kolko z toho stala ta cerstvo doplnena bezbarierovost? ;-P
Reply

lostrail

10 Apr 2018
#32 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #29:
Tak zas projekt pripravovali asi dlhsie, cize je to tak trochu aj zhoda okolnosti (keby sa veci hybali rychlejsie, to by bolo o samozrejme o inom), ale zasa ma raz maslo na hlave magoriat, ved keby ten podchod zvacsili o nejaky ten kus, este sa tam aj dalsie dve prevadzky mohli "ubytovat" a cela zastavka sa mohla zvacsit a komplexne prebudovat.

No ale co chceme v meste, kde sa asfaltuje bez riesenia kanalovych vpusti, obrubnikov, chodnikov a osvetlenia?
Reply

Ámos

10 Apr 2018
#31 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mike #29:
"zhodou okolnosti pred komunálnymi voľbami" - za to si môže tento narod len a len sam. Za to, ze si nedokaze pamatat, co sa dialo posledne 4 roky v ich meste a hlasuju podla aktivit pocas volebneho roku.

Ale tieto ponosy pocuvam, uz 3 roky.
1) lebo predsednictvo EU
2) lebo volby do zupy
3) lebo komunalne volby
Ako by teta Kateřina povedala: "Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde."
Reply

ceres

10 Apr 2018
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #29:
"Vyše miliónom eur prispeje aj magistrát, a to najmä do zabezpečenia bezbariérovosti."
https://www.bratislavskenoviny.sk/zivot-v-meste/49037-video-a-foto-chaos-na-trnavskom-myte-chodci-obchadzaju-osadene-zabrany-nakrutili-sme-i-nebezpecny-pad-zeny-na-ceste
Reply

Mike

10 Apr 2018
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #28:
Len tuto iba súkromný investor rekonštruuje na vlastné náklady iba podchod (zhodou okolnosti pred komunálnymi voľbami).
Reply

lostrail

10 Apr 2018
#28 Rate positive Rate negative
Trnavske Myto je doslova ikonicka zastavka na integrovanie. Navyse, keby uz teraz trochu rozmyslali, mohlo to cele vyzerat inak. Vylez na povrch pri trznici mohli posunut dalej. Tym by sa mohlo odbocenie zo Sancovej na Kriznu vyriesit skor, no hlavne cela cesta posunut blizsie k trznici, cim by vznikol vacsi priestor prave na zastavke v strede (povodna autobusova by bola zrusena). To posunutie by slo az po priblizne polovicu budovy trznice bez vacsieho obmedzenia parkoviska.

Ako druhy krok mohlo byt prelozenie kolajiska do stredu (zrusenie samostatnej odbocky smer Ruzinov) a vytvorenie dalsich nastupisk pre autobusy po okrajoch podobne, ako je to navrhnute na Molecovej. Miesto tam na to je, len...
Reply

TomJ

9 Apr 2018
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #26:
X31 vyhadzuje ľudí na Šancovej a na Krížnu odbáča už ako SJ. Smerom na CSU príde ako SJ od Trnavskej.
Reply