Close

#628.302-4, ŽST Bratislava-Petržalka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (45/72)
Download item
Discussion post:
Location: ŽST Bratislava-Petržalka
Date: 24.2.2018
Vehicle: #628.302-4
Gallery: Railway
Route:
Author: DuPe
Times viewed: 3260

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

gejza

2 Mar 2018
#21 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Ike #19:
už veeeeeeeeeeeeeeľmi dlho nie som študentom a pri spomienke na výtvarnú ma vždy strasie .... fakt ďakujem za ponuku ? ? ?
Reply

Ike

2 Mar 2018
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #19:
To = Rj
Reply

Ike

2 Mar 2018
#19 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: gejza #18:
Dúfam, že si ťa všimne marzy a zoberie do tímu. Určite môžeš to kvalitatívne obohatiť.
Reply

gejza

2 Mar 2018
#18 Rate positive Rate negative 1
Reply on: dupe #17:
ak už chce RJ dobrý PR, tak nech nechá ten návrh urobiť študentov a odmenu/honorár dať škole ....
Reply

dupe

2 Mar 2018
#17 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Troll #16:
RJ za snazi mat dobre PR a k tomu patria aj zvucne mena ktorymi sa v tlacovych spravach moze chvalit. Podla dohladatelnych info navrhol aj povodnu farebnost vlakov RegioJet, interier vozna Astra. Nevidim dovod preco by nemal riesit aj nater tejto jednotky.

To ze je Kotas preferovany pri statnych zakazkach je problem ludi co to schvaluju. Ak na vizualizaciach nevidia ze je to hnusna opacha s extremne problemovou udrzbou tak tu nemame co riesit. Kotas navrhne zial len to s cim zadavatel suhlasi, schvali a nakonec zaplati a postavi. AS Cheb je krasny priklad. ?
Reply

Troll

1 Mar 2018
#16 Rate positive 1 Rate negative
Ja si myslím, že dobrý dizajn má "dobre vyzerať" a "efektívne slúžiť účelu". A to sa IMHO pri tomto farebnom návrhu DMJ 628/928 podarilo.
Reply

Troll

1 Mar 2018
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Troll #14:
V skratke: Tak ako nadávate na Kotasa, mali by ste nadávať aj na tých, ktorí sa zaslúžili o to, že jeho diela, predovšetkým tie v podobe budov, boli zrealizované.
Reply

Troll

1 Mar 2018
#14 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: N/A #13:
Veď OK, ja vám ten názor neberiem... Len ako je podľa vás dvoch možné, že najmä tie "architektonické" sa skutočne postavia?

Vieš ako, navrhnúť sračku je jedna vec, druhá vec je o tej sračke rozhodnúť, že sa postaví v podobe ako je navrhnutá a nakoniec ju aj postaviť.

Preto by som nehádzal všetku špinu na Kotasa, hoc jeho výtvory tiež nejako extra nemusím, hlavne čo sa týka stavieb. ?
Reply

N/A

1 Mar 2018
#13 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Troll #11:
Alfa a omega celej tejto debaty je, že Kotas robí sračky. Bodka.
Reply

Dispecer

1 Mar 2018
#12 Rate positive Rate negative
Post was removed because of author's request.

Troll

1 Mar 2018
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: shaggy #10:
Môže, ale ako je možné, že mu to prechádza?

Seriously, on nie je jediný, kto rozhoduje o tých stavbách, ktoré postavil...
Reply

shaggy

1 Mar 2018
#10 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Troll #9:
Kotas nemôže za to, že využíva situáciu na trhu? Nemôže za to, že navrhuje predražené veci? Nemôže za to, že navrhuje neefektívne veci.
Normálne mi ho začne byť ľúto.
Reply

Troll

1 Mar 2018
#9 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: shaggy #7:
To je dané tým, že v mestách často sedia ľudia, ktorí majú radšej zbytočne komplikované, obrovské a neefektívne stavby s vysokými prevádzkovými nákladmi, než stavby, ktoré môžu byť pekné, ale v prvom rade sú ekonomicky efektívnejšie (rozumej nepredražené a s efektívne využitým priestorom o ktorý sa dá starať za rozumný peniaz).

Za to Kotas nemôže, skôr využíva situáciu na trhu...
Reply

N/A

1 Mar 2018
#8 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Troll #6:
Inými slovami, Kotasove diela z hľadiska kvality siahajú od obludností až po šedý priemer. Kde aké protirečenie?
Reply

shaggy

1 Mar 2018
#7 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Troll #6:
Možno by bolo dobré zlepšiť čítanie s porozumením.
Vadí mi to, že mu to dali robiť, vďaka čomu sa stále drží v povedomí, stále sa môže prezentovať, že má zákazky.
A potom si ho najímajú mestá za peniaze všetkých ľudí, aby im navrhol predražené a neefektívne stavby.
Reply

Troll

28 Feb 2018
#6 Rate positive 2 Rate negative 2
Reply on: shaggy #5:
Na jednu stranu hejtuješ, že "toto je štandard, na ktorého ani Kotasa nepotrebovali", na druhú stranu hejtuješ jeho "dizajnérsko-architektonických obludností".

Tak neviem, či ti vadí viac to, že z 628/928 neurobil nejakú dizajnérsku obludnosť alebo že je to príliš obyčajné. ?
Reply

shaggy

28 Feb 2018
#5 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Troll #4:
Ako?
Reply

Troll

28 Feb 2018
#4 Rate positive 2 Rate negative 2
Reply on: shaggy #3:
Mám pocit, že si trochu odporuješ...
Reply

shaggy

28 Feb 2018
#3 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Ike #2:
Však práve, že je to štandard, na ktorého ani Kotasa nepotrebovali.
Iba mu tým dvíhajú ego a robia z neho žiadaného a keď potom zase navrhne jednu zo svojich dizajnérsko-architektonických obludností, tak si neprizná, že je to fakt odpad.
Reply

Ike

28 Feb 2018
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: shaggy #1:
Na tom nátere je zlá jedna vec - vozidlo na ktorom je aplikovaný. Kotas je imho za zenitom, ale tuto urobil štandard, ktorý zapadá do korporátnej identity RJ. Čo viac si chcel?
Reply