Close

#1915, route 144, Koliba, Kamzík

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Koliba, Kamzík
Date: 10.2.2018
Vehicle: Solaris Urbino 8,6 #1915
Gallery: Solaris Urbino 8,6
Route: 144
Author: Max
Times viewed: 5645

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Troll

Troll

13 Feb 2018
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #17:
Myslel som po prelakovaní do žltozelena, ale pozerám, že to asi vtedy lepili nanovo. ?
Reply
Mike

Mike

13 Feb 2018
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Troll #16:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/73/solaris-urbino-15-cng/3340/Zastup-Solarisov-vo-vozovni-Trnavka?&ref=ba%2Fgaleria%2F73%2Fsolaris-urbino-15-cng%3F

Mali už od dodania.
Reply
Troll

Troll

13 Feb 2018
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #15:
Tuším, že bratislavské 15 III CNG jamnika (vtedy ešte staršiu verziu) ani nemali (lakovali sa až v DPB), či?
Reply
Miro

Miro

13 Feb 2018
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #14:
Jasné, len ja si ho spájam s 15-metrovými Solarismi, ktoré boli tuším prvé Solarisy v Bratislave, preto mi evokuje aj dĺžku.
Reply
S499.1023

S499.1023

13 Feb 2018
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Troll #12:
Samozrejme, ten jazvečík totiž nesymbolizuje dĺžku vozidla ale jeho nízkopodlažnosť.
Reply
Troll

Troll

12 Feb 2018
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Troll #12:
*modelu v zmysle Urbino, Trollino, InterUrbino, nie dĺžok
Reply
Troll

Troll

12 Feb 2018
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: fanatikmhd #11:
Vieš zle, posledná verzia "Jamnika" (tá, čo je na fotke) je rovnaká, či ide o Urbino 8,6 alebo 18,75, líši sa iba od modelu, resp. pohonu.

Jamnik na 12III:
https://imhd.sk/transport/galeria-media/2518/solaris-urbino-12-iii/172706/Hello-jamnik-edicia-Urbino-pre-Regionalverkehr-Hameln-Pyrmont-GmbH

Jamnik na 18III:
https://imhd.sk/transport/galeria-media/2520/solaris-urbino-18-iii/182349/Solarisy-odparkovane-v-centre-mesta-pocas-vyluky-pre-rekonstrukciu-mostu-pri-stanici
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

12 Feb 2018
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #8:
Pkiaľ viem, tak jazvečík ma niekoľko podôb, podľa typu vozu. 15m majú dlhého, rovnaký je tuším aj na 18m, 12m majú kratšieho, trolina majú s vodítkom či barlami či čo to tam má, a tiweto alpina majú krátkeho.
Reply
810zssk

810zssk

12 Feb 2018
#10 Rate positive Rate negative 1
Reply on: N/A #7:
A preco by sa k tomu pristupovalo? Aby sa cestujuci mali moznost opat ucit nove cisla a precvicili si mozog? Alebo aby si DPB zas o cosi zhorsil image, ktory sa sucasne vedenie snazi (aj ked trochu nesikovne) napravat?
Reply
Andy

Andy

12 Feb 2018
#9 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Miro #8:
Lebo čivavu ešte grafik nespravil? ?
Reply
Miro

Miro

12 Feb 2018
#8 Rate positive Rate negative
Tak mi napadá, ten jazvečík na takom krátkom autobuse nie je tiež odveci? ?
Reply
N/A

N/A

11 Feb 2018
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: dyspozytor #1:
Ale inak 203 mala byť prečíslovaná na 44 (a súčasná 44 tuším na 47 alebo tak nejak), takže to 144 v istom zmysle "sedí" (rovnako ako "sedia" X-ové linky, napr. X72, a N-kové linky). Každopádne, je v tom bordel, pre tvrdohlavosť prečíslovať tie trolejbusy na dvojciferné čísla. Dúfam, že nebude dlho trvať, kým sa k tomu pristúpi.
Reply
N/A

N/A

11 Feb 2018
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: dyspozytor #1:
Podľa logiky číslovania doplnkových liniek 1 + číslo pôvodnej linky by to malo byť 1203. 😉
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

10 Feb 2018
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #2:
Co neplati pri 35 ? Jazdi v m.č. KV a Dubravka,v ktorej jazdia 3x prip 13x. Jedine co by som menil je L27, ktora je uplne odveci a mimo Devinu a DNV, ktore patria pod 2x. 144 je podla mna OK kedze stovkove cisla su vacsinou len nejake sezonne prip spickove/mimoriadne/doplnkove linky. 139 je vynimka , kedze vznikla v case ked nebolo nic volne v rade 30-39.
Reply
810zssk

810zssk

10 Feb 2018
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ike #2:
Ja som to vzdy chapal tak ze "zavazna" je len prva cislica. Druha sa tiez priradovala podla oblasti tam kde to islo, ale ratalo sa s tym ze to mozne nebude - proste to naraza na matematicke limity. Druha cislica nesedi pri celom rade liniek.

Inak suhlas.
Reply
TomJ

TomJ

10 Feb 2018
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #2:
Len tak mimochodom, ako by si označil linku 35? Číslo 34, ktoré by sedelo viac, bolo totiž v čase jej vzniku obsadené.
Reply
Ike

Ike

10 Feb 2018
#2 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: dyspozytor #1:
To je ešte stále trápny pokus o dodržiavanie oblastného číslovania, ktoré cestujúci celkom oprávnene v roku 2000 nepochopili, a ktoré navyše bolo bez pridanej hodnoty a narušilo niekoľkoročné zvyky.

Keďže linka 144 má cieľovú aj východiskovú zastávku v oblasti 4, tak mala byť akože označená 44. A keďže 44 existuje, dali jej číslo 144. Super inovatívne. Pri 35 to neplatí, lebo vtedy si povedali, že oblastné číslovanie už neplatí. Teraz zase platí. To isté trolejbusy, pri 33 a 64 rad 2xx bol prekonaný, pri reorganizácii trolejbusov v roku 2016 zrazu platil.

V rade 20 - 99 máme kopec čísel nepoužitých, ale my to označíme 144. Pokojne to mohlo byť 45.

Reply
dyspozytor

dyspozytor

10 Feb 2018
#1 Rate positive Rate negative
Prečo linka 144? Čo, okrem konečnej Koliba, má spoločné s L44, keď sú v spoločnom zväzku 44/144?
Nebolo by vhodnejšie napríklad 103, ako logická nadväznosť na/medzi L203?
Len moje pozastavenie sa, prosím, berte to tak. ?
Reply