Close

#363.134-8, route R 611, Bratislava, Jurská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (4/4)
Download item
Discussion post:
Location: Bratislava, Jurská ul.
Date: 9.4.2016
Vehicle: #363.134-8
Gallery: Railway
Route: R 611
Author: Max
Times viewed: 3484

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
fanatikmhd

fanatikmhd

31 Oct 2019
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: LUK #9:
Samozrejme, tiež som radšej za dlhšiu jazdnú dobu so zvýšením spoľahlivosti na presnosť než sa pýšiť že cestu do KE skrátime o 3 minúty, ale polovica prípojov sa rozbije ak pôjde o dvoch cestujúcich viac než je plán....
Ešte na dvojkoľajkách je to fajn, ale také Ponitrie, ak jeden zamešká, v prdeli.


Dávnejšie kolovalo také dobré prirovnanie že prečo mešká električka na Popradskom plese? Lebo bola dlhšia pasová kontrola v Rumunsku....

Lebo EC z Bukurešti do Budapešti mešká, na neho čaká EC Budapešť-berlín, na neho čaká R6xx v BA do KE, na ten čaká TEŽka v Poprade, a tá zmeškaná na pleso zmeškáva protiidúcu z plesa na popradské pleso... 😃
Reply
LUK

LUK

31 Oct 2019
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: fanatikmhd #8:
Furt lepšie mať jemnú vatu a jazdiť 99% prípadov načas, ako mať ostré časy a 70% prípadov meškať. Pri nestíhaní sa potom meškania rozliezajú po celej sieti.
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

31 Oct 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: imhd68 #7:
Tá diskusia lietala aj na FCB

Viac menej okrem úseku Rača-Trnava všade stíhaš aj so 120tkovým vlakom pri ostrejšej jazde bez meškania. Jedine v tomto úseku nestíhaš, a naberieš 2-3min. Ovšem, opäť, pri dobrej čate, dobrom fírovi, vieš to stiahnuť a pri NMnV si v nule.

Čo do vaty, vata vznikla len a len skrz taktovú dopravu. Ak nastavíš takt, nastavuje sa podľa nejakého vlaku. No a samozrejme sa vyberá pomaly ten najdlhšie idúci, čiže nejaký v špičke s najdlhšími pobytmi (zaokrúhľovanie pobytov, rozjazdy na najlabšej mašine (aspoň takto kalkuloval jeden dynamik ŽSR). A logick vlak v najslabšom čase so státim aj v okresnom meste sekúnd sa všade vlečie.
Reply
imhd68

imhd68

31 Oct 2019
#7 Rate positive Rate negative
Pri 120km/h nemáš šancu dodržať grafikon ani s ľahšími RR pri skrátených prestojoch (btw pri vysokých meškaniach vedia výpravcovia vypraviť vlak v rozmedzí 28-60s mimo krajských miest).

Ale zas je pravda, že tam je dosť vaty.
Keď sa rozbehne ľahký večerný RR719 s Vectronom z Bratislavy, v Trnave je o minútu skôr, síce je to jediná stanica, kde sa premelie väčšie množstvo cestujúcich, stále tam 3 minúty len tak stojí. V Leopoldove je o 1-2minúty skôr, tam vystupuje aj nastupuje len pár ľudí, rovnako ako v ďalších staniciach. V PN je o 1-2minúty skôr, v NM o minimálne 2 minúty(2km do stanice sa už len vlečie), tam už skoro nikto nevystupuje, takže 3 a pol minúty len tak stojí a do Trenčína dôjde o 1-2minúty skôr (taktiež záleží podľa toho, ako veľmi sa ponáhľa rušňovodič ale často si to sviští ešte aj popri Hasičskej ul.). Takže v TN by dokázal byť o 10-15 minút skôr, samozrejme bavíme sa v teoretickej rovine. Mimochodom tie časy som si nevycucal z prsta. Všetko mám pekne odstopované desiatkami jázd.
Reply
Mike

Mike

30 Oct 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Už sa to rozoberalo v nejakej diskusií, mám pocit, že na vlakoch.net. Moja osobná skúsenosť je, že nedokážu a potvrdil to aj jeden rušňovodič.
Reply
Hrošo

Hrošo

30 Oct 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Jadran #4:
Toto sme naposledy rozoberali na jednej prednáške (Osobná preprava). Vyučujúci bol pred pár rokmi v Japonsku a mal odtieľ niekoľko zaujímavých postrehov. Asi každý vie, že japonské vlaky sú legendárne svojou presnosťou. A to je, samozrejme, okrem celkovej organizácie dopravy a spoľahlivosti vozového parku, aj práve vďaka tej vate v grafikone. Aj vo veľmi frekventovaných staniciach, bolo ešte vždy po výmene cestujúcich niekoľko sekúnd do rezervy a vlak teda odchádzal presne na sekundu včas.
Reply
Jadran

Jadran

30 Oct 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Bodaj by nie, keď je toľko vaty v tom grafikone.

Mimochodom, na tom koridore od Rače po Leopoldov (možno aj Piešťany?) je vďaka GPK komfort cestovania posledné roky porovnateľný s novozámockou štrekou (hádže to miestami plus-mínus rovnako), čiže ja osobne ďakujem pekne, ale stačí aj tých kilo dvadsať.
Reply
Miro

Miro

30 Oct 2019
#3 Rate positive Rate negative
Sranda je, že aj tak dokážu dodržať cestovný poriadok, takže 160 km/h vôbec nepotrebujú.
Reply
imhd68

imhd68

30 Oct 2019
#2 Rate positive Rate negative
Fotka je z roku 2016 ty zločinec 😅
Reply
BigMac

BigMac

30 Oct 2019
#1 Rate positive Rate negative
Takže Vmax. = 120 km/h.
Zločineckej pospolitosti eSKá vôbec nevadí, že od Rače to má ísť 160 km/h.
Reply