Close

#7516, route 3, Jantárová cesta, zastávka Farského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (9/17)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta; zastávka Farského
Date: 14.10.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7516
Gallery: Škoda 30T ForCity Plus
Route: 3
Author: osa
Times viewed: 3932

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Solider

5 Nov 2016
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #21:
Pretože presnosť liniek smerujúcich do Petržalky bude stále závislá od dopravnej situácie na električkových tratiach v centre. Zgrupovanie vozov na Obchodnej, nespolupracujúce semafory, situácia na Blumentáli, šuchtanie vodičov iných liniek, ale aj taký faktor, či sa vôbec podarí pri takom úbytku vodičov aj zohnať tých 15 až 20 nových vodičov na toto predĺženie.
Reply

doprava222

1 Nov 2016
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #22:
PEDaS, s predmetmi a učebnými osnovami, to je asi o ničom.
Vzdelanie naozaj netreba, ľudia bez neho fungujú, no systém nefunguje.
Ľudia robia, len riadiaci pracovníci by mali začať vidieť ďalej, priniesť zmeny, ktoré presvedčia ľudí o tom, že je vhodné používať verejnú dopravu a nie individuálnu.
Týmto končím, nakoľko táto diskusia nič nerieši a ani nič nevyrieši.
Prajem všetko dobré
Reply

S499.1023

1 Nov 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: doprava222 #19:
Ja tu mám účtovníčku s DF JP UP, dispečerku s dopravnou priemyslovkou a nič im to nie je platné. A mám tu ľudí bez dopravnej školy, ktorí fungujú.
Reply

S499.1023

1 Nov 2016
#21 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #20:
Prečo by nebolo, keď zmizne obmedzenie debilného obratiska?
Reply

Solider

1 Nov 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
Interval, ani ponúkaná kapacita na linke v realite vôbec nevychádza z dopytu, je stanovená na základe nejakej dogmy, ktorá je krásna a platná akurát tak na papieri. Súčasne ponúkaný interval v I. etape je dostačujúci, ale v druhej etape už nebude, takisto bez určitých zmien nebude ho možné ani technicky zabezpečiť.
Reply

doprava222

31 Oct 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #17:
Keď myslíte, dopravná škola je asi naozaj málo.
Reply

doprava222

31 Oct 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #14:
OK,
keď sa nezvykne vykať.

Zlepšenie oproti minulosti je argument, veď v minulosti sme jazdili na koňoch, a oproti tomu je to tiež zlepšenie.

K môjmu nicku, zvolil som si ho náhodou, lebo som i mal niečo na srdci a v rýchlosti som to chcel napísať.
Ani v najhoršom sne som netušil, že ti môj nick spôsobí problémy.
No zjavne máš demokratického ducha, keď ťa to trápi.

A k "vôbec by ma to nepapadlo....", skús poštudovať štátny jazyk, kedy sa používa ma a kedy mi.
Preklep neriešim, to sa stáva.
Ináč super, že električka je, vylepšiť sa to dá postupne.
Týmto považujem diskusiu z mojej strany k tomuto problému za skončenú.
Prajem všetko dobré


Reply

S499.1023

31 Oct 2016
#17 Rate positive Rate negative 1
Reply on: doprava222 #8:
Asi naozaj len trošku.
Reply

david1

31 Oct 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #15:
Pre Ovsište je to vždy pár min.navyše ak cestuješ s L3 z centra.

Stále chýba pre L1 zastávka na nám.SNP.
Ja by som tam doplnil skrátenú verziu L99S Ovsište - Farského , ktorá by dopĺňala takt aby bol vždy zhodný s električkami.
Reply

Mike

31 Oct 2016
#15 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: kecho #13:
To už by som za taký závažný problém nepovažoval, rovnako 7.5 min. int. má 95, ako aj električky.
99 má 15 min int. - nadväzuje vždy na jednotku.
Reply

david1

31 Oct 2016
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: doprava222 #8:
Tu na diskusii sa nezvykne vykať. Už vôbec by ma to nepapadlo niekomu kto má nick doprava222.

Do centra cestuje väčšina cestujúcich. Pre nich sa interval zlepšil oproti minulosti. L95 končila na Šafku s električkou sa dá dostať ešte ďalej..
Reply

kecho

31 Oct 2016
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
Z pohladu kvality obsluznosti je dost nafigu, ked cez vikend ma kombinovany tram int. 7,5, ale L99 ma int. 15.
Reply

doprava222

31 Oct 2016
#12 Rate positive Rate negative 1
Reply on: 810zssk #11:
Ďakujem za informáciu,

je pravda, že v Prahe má metro väčšie intervaly.

No podľa informácií, ktoré mám od známych (žijú tam), je s nimi nespokojnosť.
Neviem, či by sme sa mali prirovnávať iba k linke C.
Či by nebolo potrebné prehodnotiť niektoré u nás používané parametre.

I. etapa nosného systému je začiatok, teda dúfam.
Dúfam ako ste napísali, že po uvedení II. etapy do prevádzky sa prehodnotia intervaly. Myslím si, že 4 minúty v špičke nebudú postačujúce.
Aj z hľadiska preferencie verejnej dopravy pred individuálnou.
K "okrajove casy a vikend, kde by bolo vhodne uvazovat nad zlepsenim (kvoli kvalitne obsluhy, nie kapacite)", s tým možno len súhlasiť.
Prajem všetko dobré.
Reply

810zssk

31 Oct 2016
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: doprava222 #9:
Este k predposlednemu odseku: Linka C prazskeho metra ma v koncovych usekoch interval 4 minuty aj v spicke, v sedle dokonca az 7,5 minuty. V konecnom dosledku tak z Letnan ide metro menej casto ako elektricka z Petrzalky. http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortalData/993/20160828/993_%281000_102%29T.pdf

Reply

810zssk

31 Oct 2016
#10 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: doprava222 #9:
Interval by mal byt stanoveny na zaklade dvoch parametrov: dopyt a standard dopravnej obsluznosti.

Z pohladu dopytu sa ukazuje 4-minutovy interval ako dostatocujuci, vozidla preplnene nie su.

Z pohladu kvality obsluznosti podla mojho nazor nejde o prilis dlhy interval - priemerne cakanie je 2 minuty, co je uplne akceptovatelny cas, ktory bude najma v druhej etape vyvazeny velmi dobrym cestovnym casom.

Za problem povazujem ked tak skor okrajove casy a vikend, kde by bolo vhodne uvazovat nad zlepsenim (kvoli kvalitne obsluhy, nie kapacite). V kazdom pripade si myslim, ze druha etapa prinesie zasadne zvysenie dopytu a s nim aj zahustenie taktu vo vsetkych rezimoch, cim sa dosiahne kvalitny interval aj cez vikend.
Reply

doprava222

30 Oct 2016
#9 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Petto #6:
K preferencii:

Bolo prezentované, že bude absolútna preferencia.

A absolútna preferencia je, že električka nebude stáť v križovatke.
Križovanie dráhy nosného dopravného systému s inými komunikáciami malo byť pôvodne riešené ako mimoúrovňové.

K intervalu som písal už odpoveď, že 4 minúty pre nosný dopravný systém je nie šťastný, a v krajinách s vyspelou infraštruktúrou bežný interval.
Ale keď stačí, tak v pohode.
No bavíme sa o nosnom dopravnom systéme.

Ďakujem za reakciu.
Prajem všetko dobré
Reply

doprava222

30 Oct 2016
#8 Rate positive Rate negative 3
Reply on: david1 #4:
int. do centra máš celý deň 4 min:

po prvé, pri všetkej úcte, neviem, že by sme si potykali,

po druhé, interval 4 minúty pre nosný dopravný systém nie je dostačujúci.

Čo sa týka "do centra". A v centre čo, tam je potrebné opäť čakať.


Trošku som študoval dopravu, mali sme aj nekonvenčné dopravné systémy.

Ale samozrejme, nemám patent na rozum.

Tých šesť minút som písal ako reakciu na diskutujúceho.

Ináč super, že električka je, vylepšiť sa to dá postupne.

Prajem všetko dobré

Reply

UltraM

27 Oct 2016
#7 Rate positive 1 Rate negative
No preferencia funguje perfektne. Vcera to vyzeralo dost vtipne, ked chodci i auta vo vsetkych smeroch stali, vsade bola cervena, len eliny mali asi 3 min volno 😃
Reply

Petto

27 Oct 2016
#6 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: doprava222 #3:
Nebasnilo sa nikde o 3 minutach a autobus stale nezrusili. To ze niekedy stoji elektricka je normalne ale nie caste.
Reply

S499.1023

27 Oct 2016
#5 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: abcd123 #1:
Ty si pekný debil. Staraj sa o seba.
Reply