Close

#7508, route 3, Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta
Date: 14.10.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7508
Gallery: Škoda 30T ForCity Plus
Route: 3
Author: osa
Times viewed: 3196

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

kecho

30 Oct 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #16:
Nikde som nieco take netvrdil. Konstatoval som, ze pokracovanim vyslapanej cesty je neoznaceny prechod cez cestu (bez zebry) a vyjadril obavu, ze pri jeho domalovani by tam bachli dalsi semafor - tak ak tam dali pri tom vybudovanom chodniku.
Pricom for je, ze x rokov je namalovana zebra 50 metrov odtial a nikdy k nej nikto semafor nedaval.
Reply

Rubber38

27 Oct 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #17:
Veď ja samozrejme nie som proti tomu, aby niekto poskytol aj odborný, či šoto názor ? Len konštatujem, že mne to za to asi nestojí, a ide aj o to, že mimo abcdefgh tieto údaje z tejto komunity málokto ocení, akokoľvek bol tvoj príspevok komplexný a vecný. A jeden troll je pre mňa málo ?
Reply

Viko

27 Oct 2016
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #14:
Chápem tvoj prístup, lenže ja si myslím, že ak niekto nezainteresovaný uvidí diskusiu, kde sú len neobjektívne plky a jediná protireakcia je sarkazmus, tak si nemá podľa čoho urobiť názor. Preto som sa rozhodol uviesť veci na pravú mieru pomocou faktov (hoci abcd123 o reakciu pravdepodobne nestojí) -koniec koncov, o probléme môžme diskutovať tak či tak bez ohľadu na to, ako diskusia vznikla, nie?
Reply

Rubber38

27 Oct 2016
#16 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: kecho #15:
Ak je raz niekde masívny peší koridor, tak tomu treba prispôsobiť okolie, nie naopak. A na dvojprúdovej ceste to naozaj nemusí byť semafor, takže sa naozaj bavíme len o nákladoch za 150m chodník. Alebo máš protiargumenty, ktoré som zatiaľ nepočul (prosím iné, ako abcd123)?
Reply

kecho

27 Oct 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
A dr8nú tam ďalší semafor. ?
Reply

Rubber38

27 Oct 2016
#14 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: S499.1023 #13:
To je iná kategória, ako Dunčo. Len si prišiel masívne vyliať svoje ukrivdené srdiečko, a potom sa už v živote k diskusii nevráti, na to nemá fyzické vybavenie. Ani si to neprečíta. Preto som, na rozdiel od Vika (ktorého komentár by inak v rozumnej diskusii samozrejme bol hodnotný), volil obyčajnú kriticko-sakrastickú cestu, ako uvoľniť stres, nech sú tieto (mi) tieto plodné príspevky dobré aspoň na niečo ?
Reply

S499.1023

27 Oct 2016
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #11:
Keď si dáš vyhľadať všetky príspevky od abcd123, tak zistíš, že sa úplne vo všetkých prejavil ako totálny debil, čo inak nedokázal ani Dunčo.
Reply

S499.1023

27 Oct 2016
#12 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: kecho #10:
Problém ho namaľovať?
Reply

Viko

26 Oct 2016
#11 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: abcd123 #9:
Zas sa vyjadruje niekto absolútne neznalý miestnych pomerov?!?
Na tom mieste nie je veľmi na výber. Keď sa vydáš zo zastávky na priechod, na druhej strane sa ocitneš na mŕtvom bode - doprava vedie obparkovaný chodník a ak sa mu chceš vyhnúť, buď môžeš ísť po ceste, alebo po rozpadnutej terase (na ktorú sa zas dostaneš len ďalšou zachádzkou a zas len po ceste, lebo tu sa chodník ocitol doslova zasypaný pod "dočasným" - 25rokov starým - napojením Jantárovej ulice; ktoré mimochodom zasypalo aj nezanedbateľnú časť parkoviska, ktoré by sa tu dnes tak zišlo).
Takže ja vcelku chápem, že sa ľudia radšej rozhodnú pre bezpečnejšiu trasu krížom cez trávnik aj za cenu prechádzania (nie až tak vyťaženej jednopruhovej) cesty mimo priechodu, navyše ak ušetria minimálne 100 metrov.

Celkovo, nedostavanosť centrálnej petržalskej osi a priľahlých priestorov je dôvodom neexistencie komunikačných väzieb, ktoré si potom ľudia takto alternatívne látajú. A je smutné, že nový projekt na to vôbec nemyslel. (Ďalším zlým príkladom môže byť rozšírený mostík cez rameno, ktorý ústi oproti podchodu do veľkého vnútrobloku, ale priechod tam už nespravili - veď načo, nech to ľudia obchádzajú cez narýchlo spatlané provizórium, panelovú cestu bez chodníka, prach a parkovisko, aby prejavili rešpekt gumokolom...)
Reply

kecho

26 Oct 2016
#10 Rate positive Rate negative 3
Reply on: Rubber38 #8:
Lebo pokracovanim toho vyslapaneho chodnika je cesta bez priechodu pre chodcov?
Reply

abcd123

26 Oct 2016
#9 Rate positive Rate negative 4
Ľudia nerešpektujú nič, namiesto toho aby išli cez prechod pre chodcov, tak idú kade chcú a to sa netýka iba tohoto miesta.
Reply

Rubber38

26 Oct 2016
#8 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: abcd123 #7:
Prečo ovce? Nedodržiavanie neprirodzených mantinelov, chôdza po tráve, naozaj mi to toto pomenovanie neevokuje, tak som zvedavý
Reply

abcd123

26 Oct 2016
#7 Rate positive Rate negative 3
Chodník je vybudovaný..to len opäť tupé ovce si musia skrátiť cestu aj za cenu vlastného života. Choré!!!
Reply

david1

26 Oct 2016
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: runother #4:
Požiadaj si starostu Petržalky nech zalobuje na magistráte resp. Siemense...
Reply

Petto

26 Oct 2016
#5 Rate positive Rate negative 1
Reply on: runother #4:
Zastavka Jungmannova je aj tak len docasna a zrusi sa. Ale ako prepojenie by som to potom spojil aj z oblastou Vlasteneckeho namestia pokracovanim chodnika
Reply

runother

26 Oct 2016
#4 Rate positive Rate negative
Treba tam dat osvetlenie smerom k mostiku
Reply

david1

26 Oct 2016
#3 Rate positive Rate negative
Tých chodníčkov je tam podstatne viac. Boli tam aj pred vybudovaním trate.
Reply

Petto

26 Oct 2016
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: zlomok #1:
netreba to brat tragicky...stale len 1.faza
Reply

zlomok

26 Oct 2016
#1 Rate positive Rate negative
#dopravneplanovanievbratislave #grcajuci#
Reply