Close

#7513, route X1, Starý most

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (32/54)
Download item
Discussion post:
Location: Starý most
Date: 30.7.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7513
Gallery: Overhead lines & power supply
Škoda 30T ForCity Plus
Route: X1
Author: DuPe
Times viewed: 4368

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

4 Aug 2016
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #24:
Nepotrebovala.
Reply

pharel

3 Aug 2016
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: JamaVOku #19:
A inak nepotrebovala by takato dlzka eliny uz 2 zberace? Tak ako napriklad CAF alebo Siemens v Budapesti, tie najdlhsie 🙂
Reply

S499.1023

2 Aug 2016
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #21:
Pred tými rokmi som v tej Rači s tou súpravou 3 x T6 jazdil. Odvolali to nie kvôli zastávkam ale kvôli škreku Ing. Poltretinu. Ono absolútna väčšina zastávok je pre dve súpravy, takže 3 x T nepredstavuje žiadny zásadný problém, najmä nie, keď máme redukovaný počet liniek.
Reply

mku81

2 Aug 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #21:
len to by sa radialy museli naozaj modernizovat, tj okrem zvrsku a spodku aj infrastruktura... lenze to, co sa deje v bratislave nie je modernizacia ale rekonstrukcia roky neudrzaivanej trate... modernizaciou sa to nazyva kvoli cerpaniu eurofondov
Reply

Mirtschi

1 Aug 2016
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
Myslím, že pred rokmi, ako bolo v Rači Vinobranie sa na chvílu vypravovali vozy 3xT6, čo si matne spomínam, ale hneď to odvolali, asi kvoli tým zastávkam. V jednej knihe mám vyfotenú tiež skúšobnú jazdu 3xT6 ešte v 90tich rokoch. Ono zase tie zastávky aspon niektoré sú dosť dlhé, čo si pamatám, napr. pri Lafrankoni, možno by to popredlžovať taký problém nebol. Teraz bude nato dobrá šanca , keď sa budú modernizovať radiály.
Reply

S499.1023

1 Aug 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: JamaVOku #18:
Máš pravdu, však to je "Anticombino", podvozky sú okrem čelných článkov pod párnymi článkami.
Reply

JamaVOku

1 Aug 2016
#19 Rate positive Rate negative
Konkretne si to predstavujem nejak takto
http://oi64.tinypic.com/zthg12.jpg
Reply

JamaVOku

1 Aug 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #15:
V 7-clankovej verzii koncepcie 29/30T moze byt zberac v strede, kedze stredny clanok by bol s podvozkom, bol by od oboch ciel vzdialeny rovnako ako teraz od B kabiny.
Reply

S499.1023

1 Aug 2016
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: mku81 #14:
Tak ona je to Hlava XXII - nemôžeme kúpt dlhšie vozy, lebo na to nemáme zastávky - načo by sme predlžovali zastávky, keď nemáme dlhšie vozy - nemôžeme kúpiť dlhšie vozy, lebo na to nemáme zastávky.
Reply

S499.1023

1 Aug 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #13:
Fakt závažný problém. Malé mestečká ako Freiburg či Würzburg kupujú sedemčlánkové vozidlá 42 - 45 m dlhé ale polmiliónová Bratislava nedokáže prekročiť magickú hranicu 2 x T3.
Reply

S499.1023

1 Aug 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: zlomok #12:
Nemôže byť na strednom článku, stredný článok je pri tejto koncepcii vždy zavesený.
Reply

mku81

1 Aug 2016
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #13:
No to je veru pravda, s tymi zastavkami sa nic neda robit... Naopak, zastavky by sa mali predlzovat a rozsirovat, aby prestupneuzly boli prestupnymi uzlami s moznostou pojazdovania abusov a tbusov, kde sa to da... ale ked sa na to pozrieme s toho uhla, ze ved naco su nam dlhsie vozy, ked nie su zastavky, tak to potom vyzera s tou mhd, ako to vyzera...
Reply

pharel

1 Aug 2016
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: zlomok #9:
Pochybujem, ze tu v BA budu niekedy dlhsie elektricky nez tych 32.5m. Nemame na to prisposobene vsetky zastavky.
Reply

zlomok

1 Aug 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Môže byť aspoň na strednom článku. Lišta bude voči osi vozidla o pár cm posunutá, to je pravda.
Reply

S499.1023

31 Jul 2016
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: zlomok #9:
Nikdy nebude zberač uprostred.
Reply

zlomok

31 Jul 2016
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: zlomok #9:
prípadne hnací, ak by niekto plakal že to slabo ťahá...
Reply

zlomok

31 Jul 2016
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #8:
Zaujímavé že v iných mestách vodiči nemajú problém s tým, že v jednom smere jazdy majú zberač nad 2. a v opačnom nad 3. podvozkom (napr. Frankfurt). Nič nebráni tomu aby sa v budúcnosti 29T a 30T predĺžili vložením dvoch článkov (jeden hnaný a jeden zavesený) na celkovú dĺžku cca. 42 metrov. Potom si mal aj zberač uprostred.
Reply

S499.1023

31 Jul 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: zlomok #6:
Načo komplikovať vodičom život ešte tým, aby museli myslieť na to, ktorým stanovišťom idú?
Či koncepcia vozidla nie je zlá, by ti asi najlepšie povedali v Düsseldorfe, kde, podľa mojich neúplných znalostí, jazdia jediné vozidlá rovnakej koncepcie ako v BA NF8 a NF8U (otočný podvozok - pevný podvozok - nesený článok - pevný podvozok - otočný podvozok) ako aj predĺžená verzia NF 10 (otočný podvozok - pevný podvozok - nesený článok - pevný podvozok - nesený článok - otočný podvozok).
Reply

MatejBA

30 Jul 2016
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Isidor #4:
Isidor a S499 - vdaka, uprimne to by ma ani nenapadlo - obcas "najjednoduchsia" odpoved nenapadne na prvy pokus 🙂
Reply

zlomok

30 Jul 2016
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Koncepcia vozidla nie je zlá, zberať umiestnený mimo stred (alebo mimo čiel) by prúser nebol. Prúser je keď trate nezodpovedajú vozovému parku ktorý na nich jazdí.
Reply