Close

#7501

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (6/9)
Download item
Discussion post:
Location:
Date: 18.7.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7501
Gallery: Škoda 30T ForCity Plus
Route:
Author: osa
Times viewed: 3639

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
pharel

pharel

3 Aug 2016
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: JamaVOku #23:
Jaaaj ok toto je v podvozkovom klbe, ja som myslel ze to je hned za kabinou vodica 😃
Reply
JamaVOku

JamaVOku

2 Aug 2016
#23 Rate positive Rate negative 1
Reply on: pharel #22:
Tam neni
Reply
pharel

pharel

2 Aug 2016
#22 Rate positive Rate negative
Pockat, teraz mi doplo, oni to dali cez svetlo tu uplne prvu hned za kabinou???
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

29 Jul 2016
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #17:
Ale že si to ty, tak Recar pôvodná verzia - od zamestnaneckej spoločnosti po zlikvidovanie Gardenerom s ostatnými z KV:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24653&SID=2&P=1

Recar updatnutá verzia, ktorá "sa nevydarila":
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=167246&SID=2&P=1

A Recar súčasná verzia so vznikom v 2010:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=169554&SID=2&P=1
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

29 Jul 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #18:
Gardener v 2007 tvrdil, ež uzavreli zmluvu na 10 rokov. Dá sa nájsť na nete.
http://strategie.hnonline.sk/media/757000-primarnym-cielom-je-zarobit
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

29 Jul 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Aby som odpovedal tvojim štýlom, tak X-tá verzia firmy s názvom Recar, keďže si stačí pozrieť "len" orsr.sk, ako sa tento názov zaujímavo (a v kombináciách s ďalším slovom, prípadne s právnou formou) vyvíjal 😉

Myslím, že v #13 je to celkom presne vysvetlené, akurát tam chýba pár detailov, ku ktorým sa ťažk odostať. Ale gro vystihol.
Reply
Ámos

Ámos

29 Jul 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: piggee #15:
Fakt? Vies to potvrdit nejako?..
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jul 2016
#17 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #13:
Tak že je to tunel, to je bez diskusie. Mňa len zaujalo, že "ze Gardenera", keď Recar vznikol chvíľku po prevrate.
Reply
pharel

pharel

29 Jul 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #14:
Dnes som siel T6kou a v prvej polovici vozna bolo asi 5 oznamov o vylukach, a 4 papiere s oznamami ohladom hladania vodicov, dalej IDS, nove trolejbusove linky...cize dokopy 10 papierov tam viselo. To si fakt DPB takto predstavuje pohodlnu a pre autickarov pritazlivu dopravu? 😃
Reply
piggee

piggee

29 Jul 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #13:
Zmluva s Recarom mam dojem konci buduci rok. Staci ju nepredlzit.
Reply
Solider

Solider

29 Jul 2016
#14 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #6:
Ja si naopak myslím, že vnútorné displeje by sa mohli využiť aj tak, že namiesto schémy, ktorá sa tam premieta a takmer NIKTO nemá šancu za tých pár sekúnd v takej výške niečo z tej mapy vyzistiť, by v spodnom riadku bežal text s oznamom výluky, tak by to malo operatívnejší a efektívnejší charakter, než A4 oznamy na lepkách na okne.
Reply
Solider

Solider

29 Jul 2016
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Za Gardenera iba Bigmedia zväčšila svoj podiel v Recare na 80%. Čiže pôvodne mestská firma zriadená pri DPB (tiež zaujímavý biznis model) bola sprivatizovaná a zároveň s ňou bol sprivatizovaný aj reklamný priestor vo vozidlách a na vozidlách. Boli už aj rôzne prepočty v porovnaní s DPMB, že ak by to DP robil vo vlastnej réžii, mohol na tom získať ešte viac. Každopádne, vypovedanie zmluvy s Recarom by mala byť podľa mňa jedna z priorít do budúcnosti.
Reply
pharel

pharel

29 Jul 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #10:
Sakra 🙂 kolko stoji inak na rok taketo policko na reklamu? Urcite nepytaju vela nakolko za zastavku ako tu uz pisali mnohi ze 3000 Eur rocne, co pre firmy nie je vela.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Jul 2016
#11 Rate positive Rate negative 1
Reply on: kecho #7:
Prečo menej reklám a nie viac peňazí? Inak aká firma sa k tomu dostala za Gardenera?
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Jul 2016
#10 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: pharel #8:
Tak to nevydá ani na jeden malý letáčik nalepený na okne v jednej električke. Máš smolu, budeš cestovať len vozmi s celovozovou reklamou aj cez okná.
Reply
Troll

Troll

28 Jul 2016
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: pharel #8:
Tak to je dosť málo, 12 € ročne... ?
Reply
pharel

pharel

28 Jul 2016
#8 Rate positive Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #5:
O 1 Euro viac pri mesacnom PCL 🙂
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

28 Jul 2016
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #5:
Otázka je, o koľko reklám menej s rovnakým finančným efektom by bolo, ak by si DPB zabezpečoval tú reklamu vo svojej réžii a nie cez firmu, ktorá sa k tomuto kšeftu dostala za Gardenera...
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Jul 2016
#6 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #4:
Tak to je blbé, ale ak si tie fabiony reklamná spoločnosť zaplatila a bude platiť aj za reklamu, tak prečo nie. Oznamy by samozrejme mohli byť tlačené aj väčšími písmenami, nemusí byť navždy vzor KK.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Jul 2016
#5 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: pharel #3:
Koľko by si bol ochotný priplatiť k cestovnému za to, že by vozidlá boli bez reklám? Inak tu vo Freiburgu už majú aj najnovšie CAF-y celovozidlové reklamy a dokonca, ó hrôza, aj cez okná.
Reply