Close

#2127, route 37, Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (4/5)
Download item
Discussion post:
Location: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Date: 2.4.2016
Vehicle: Tedom C12 G #2127
Gallery: Tedom C12 G
Route: 37
Author: osa
Times viewed: 4456

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Peto3700

11 Apr 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: richardhudec #20:
Veď v podstate aj nadviazala. Až smerom k Čiernemu medveďovi sa to postupne znižuje. Výškovo Nový Zuckermandel nie je problém, skôr ide o tú hmotu. Postaviť centrálu pre celú ČSOB rovno pod hradným kopcom je už dosť na hrane. Celkovo je to ale určite lepší projekt ako River Park. Tam to fakt pokašlali tým navýšením. Tuto na fotke to všetko pekne vidieť.
http://imageshack.cz/image/av7
Ak by bol RP len vo fasády od promenády, tak je to fajn. Onedlho bude v tej akceptovateľnej výške pokračovať výstavba na mieste PKO.
Otázne je, čo to spraví s dopravou. Zatrávnených tratí sa asi nedočkáme (hlavne pred Zuckermandlom by sa aspoň niekoľko úsekov zišlo a ešte určite pribudne medzi Mostom SNP a Lafranconi aspoň 5 svetelne riadených prejazdov cez koľajnice. To už musí byť naozaj s preferenciou, lebo inak električky prestanú mať zmysel.
Reply

Mirtschi

11 Apr 2016
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: richardhudec #20:
Tie 3 paneláky už aspoň už nie sú celkom pod hradom. A preto, že sa robili somariny v urbanizme za socializmu, tak v tom ideme pokračovať, aby k tým panelákom pribudli dalšie tri škatule. Inak nikde nie je napísané, že tie paneláky tam musia zostať na večné časy.
Reply

richardhudec

11 Apr 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #16:
Mala tá zástavba naviazať na tie 3 panláky pri tuneli ako pôvodnú zástavbu? 😃
Reply

gejza

8 Apr 2016
#19 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Mirtschi #16:
Mirtschi, ak "Vševediaci Boh" v príspevku č. 9 napísal, že každý, kto nesúhlasí s krabicami špatiacimi výhľad na Hrad je úchyl fandiaci totalitnému režimu tak nám neostáva nič iné, len to s obdivom akceptovať ....

.... osobne súhlasím s Tvojim názorom a štve ma, keď developeri bezbreho porušujú platný právny stav (stavba bez povolenia, stavba v rozpore s územným plánom, umiestňovanie nelegálnej reklamy na stavenisko, svojvoľné zaberanie verejného priestoru, nejasné zdroje financovania stavieb, korumpovanie komunálnych politikov a úradníkov, ....) ako aj ničia celkový vzhľad mesta .....
Reply

Peto3700

8 Apr 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #13:
Reko Toweru 2 je už hotová a IBM dávno vo Westende. ?
Reply

pharel

8 Apr 2016
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #16:
Z malych historickych budov ktore sa uz dnes takmer nestavaju by sa nedalo vytrieskat tolko penazi a o to im ide, nie o vizual nabrezia 🙂
Reply

Mirtschi

8 Apr 2016
#16 Rate positive 2 Rate negative
Ako nie, že by človek trpel autizmom alebo neviem čím, ale nech sa na mňa nikto nehnevá, toto sa naozaj do danej lokality nehodí. Ešte keby to tak malo o polovicu podlaží menej. Proste Zuckermandl mali postaviť ako historizujúcu zástavbu, ktorá by nadviazala na tých pár pôvodných budov, čo zostali vedľa. Nemám nič proti modernej architektúre, ale takéto budovy patria skôr mimo centrum, ešte by sa dali zniesť tak pri Riviére, alebo v okolí autobusovej stanice. Dať ale takúto zástavbu rovno pod hrad je z urbanistického hľadiska podľa mňa nevkus.
Reply

801zssk

8 Apr 2016
#15 Rate positive Rate negative 2
Reply on: richardhudec #14:
? ? ?
Reply

richardhudec

7 Apr 2016
#14 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Pekný popis diagnózy 😃
Reply

Rubber38

7 Apr 2016
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: pharel #12:
Tower 1 je po reko a myslím, že sa postupne zaplňuje, Tower 2 sa vyprázdňuje od IBM či kto to tam bol (idú do Westendu tuším?) a v pláne je následne začať reko, ak sa už v niektorých častiach budovy medzičasom nezačala.

A myslím, že nejde ani tak o talent architekta, ale o to, čo si mesto je/nie je schopné presadiť a kontrolovať, a tiež o náročnosť klientely, ktorá síce stúpa, ale pomaly. Mne nevadí totálne priemerná arch. úroveň, ak daná budova rozumne zapadá do fungujúceho okolia (čo som si teda v tejto časti nábrežia zatiaľ nevšimol nikde), alebo ho aspoň nepoškodzuje
Reply

pharel

7 Apr 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #5:
Ja som to nemyslel v zlom, ale mas pravdu, asi som mal skresleny prehlad o tych m2 kancelarskych priestorov, dik za info. Ja som prave clovek, ktory podporuje rozvoj a vystavbu v hlavnom meste, len keby taketo budovy navrhoval niekto s talentom nebohej Z. Hadid. A co taky Polus? Tie vyskove budovy su tiez uz zaplnene?
Reply

801zssk

7 Apr 2016
#11 Rate positive Rate negative 4
Reply on: 801zssk #1:
ze aj na toto davate minusku. asi sa vam paci tato "architektura". ved to je to iste co je na zaciatku mileticovej. este mi to pripomina budovy STU v mlynskej doline.
Reply

N/A

7 Apr 2016
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: miguelito #7:
Myslím, že tu nevadí, že je to zo skla. Od architektonického skvostu to má však veľmi ďaleko, zúžila sa zeleň na nábreží, vyrúbali sa stromy, namiesto toho, aby sa postavili budovy ďalej od brehu potoka a tým smerom sa rozšírila cesta.
A každý z návštevníkov mesta sa pýta pri jazde od PKO, kde je hrad a ten kopec, čo tam bol?

Ale stavba zapadá do celkovej chaotickej nekoncepcie tohoto mesta.
Reply

S499.1023

7 Apr 2016
#9 Rate positive 2 Rate negative 2
Šotoušstvo je choroba, ktorá patrí do autistického spektra. Šotouš obdivuje MHD, pretože má zoznam vozidiel, grafikon a všetko podlieha pravidlám. Šotouš nemá rád zmeny. Preto je najnovší typ vozidla vždy najviac nenávidený, preto sú súkromníci zlo, lebo nepodliehajú centrálnemu riadeniu, preto je medzi šotoušmi toľko obdivovateľov totalitného režimu, kedy bo poriadok. Človek s takouto diagnózou samozrejme nemôže byť rád, že tam, kde bol celý život zvyknutý na ruiny a buriny, vyrástla nejaká stavba, ktorá nezapadá do jeho schémy.
Reply

Error 0x007

6 Apr 2016
#8 Rate positive Rate negative 1
A pritom by stacilo to znizit o dve poschodia a trosku prevzdusnit (ale to by potom "investor" nemohol vytazit co najviac zisku)...
Reply

miguelito

6 Apr 2016
#7 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Peto3700 #6:
Hej, tie komentáre mi pripomínajú Parížanov, ktorý protestovali proti Eiffelovej veži, alebo starých Bratislavčanov, ktorí v tridsiatych rokoch nadávali na Manderlák a brali ho ako drzí podnikateľský zásah do námestia. Televízia, Rock, automobil, a vlastne takmer všetko čo bolo, je a bude nové je kritizované. Je smiešne, že aj v informačnej dobe, keď si toto všetko môžu ľudia plne uvedomiť, sa stále nájde hromada spiatočníkov, pre ktorých sú všetky moderné budovy zo skla "odporné sklenníky", ale Krištáľový palác a pyramída v Louvre sú nádherné budovy. Pre ktorých je aj najmenší náznak užívania drog v populárnej hudbe náznak skazenosti modernej hudby, ale hromadné užívanie drog v šesťdesiatych rokoch, keď sa tým ani netajili ... veď to bola len drobná mladícka nerozvážnosť.
Reply

Peto3700

6 Apr 2016
#6 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: CraneMan #2:
K horšiemu... No ako sa to vezme. Mesto rastie, vyvíja sa a to so sebou prirodzene prináša búranie starého aj zastavanie zelených plôch.
Čo ale nie je v poriadku, je zlyhávajúce vedenie mesta, nedostatočné regulácie, chýbajúce územné plány, ale aj mierne požiadavky na developerov. Veľké projekty pribúdajú rýchlo a mesto sa im nestíha prispôsobovať.
Znovuzastavanie Zuckermandlu ale bolo len otázkou času a v podstate som rád, že tam budú škatule a nie paneláky ako sa plánovalo (teda sú, ale iba tri).
Reply

Rubber38

6 Apr 2016
#5 Rate positive 4 Rate negative 1
Reply on: pharel #4:
No, myslieť si môžeš čo chceš, ale ak je raz priemerná neobsadenosť kanc. priest. v BA okolo 8%, a polovica novobudovaných priestorov má už vopred zajednaných nájomcov, tak ďalšiu výstavbu nezastavíš. Takisto je evidentne dosť ľudí, ktorým evidentne nevadí mať pár metrov od okien ďalší dom, keďže aj byty sa dobre predávajú. To, že tebe a x ďalším ľuďom to za to nestojí nič neznamená. Jediné, na čo môžeme oprávnene frflať, je zásah do lokality ako takej, vonkajšie architekt. stvárnenie, privysoká hmota, prípadne nerešpektovanie historickej podoby oblasti a podobne. Ale to je tak všekto
Reply

pharel

6 Apr 2016
#4 Rate positive Rate negative 2
Reply on: CraneMan #2:
Tiez si myslim, ze kancelarskych priestorov v skatulovych sklenenych budovach je tu dost, az si nemyslim, ze tu mame tolko firiem ktore by ich zaplnili. Ale preferujem aby sa tam prestahovali vsetky firmy z centra a tie priestory prerobili ako byty 🙂 alebo aby stavali obytne domy ale ineho stylu, ked som pozrel na toto, taka cena za byt a len par metrov od okien mas dalsi dom, hruza des 😃
Reply

volod

6 Apr 2016
#3 Rate positive Rate negative 1
CraneMan: Neostáva mi nič iné len s Tebou suhlasiť, v podstate si napísal všetko.......
Reply