Close

#7420, 7528, route 5, Rača, obratisko Komisárky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (23/24)
Download item
Discussion post:
Location: Rača; obratisko Komisárky
Date: 12.3.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7528
Škoda 29T ForCity Plus #7420
Gallery: Škoda 30T ForCity Plus
Škoda 29T ForCity Plus
Route: 5
Author: osa
Times viewed: 6467

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Miro

24 Jul 2016
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: nacar #22:
Aha, to som si neuvedomil, že u vysokopodlažných električiek to (takmer) všetko bolo pod podlahou ? Tak preto mohli mať T3 a K2 takú krásne rovnú strechu, max. na nej bola klimatizácia u rekonštruovaných ?
Reply

nacar

24 Jul 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #21:
Nikto nič neodkukal, taký je trend a požiadavka - nízkopodlažné vozidlá. Ak by bola všetka tá výzbroj pod podlahou, naďalej by sme do električky liezli pomaly ako na rebriniak.
Reply

Miro

24 Jul 2016
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: nacar #20:
A ja že odkiaľ škodováci tú módu odkukali ?
Iste, základmi žiadneho mesta by nepohlo ani to, keby električky jazdili bez krytov podvozkov, to je tiež len o vzhľade.
Reply

nacar

24 Jul 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #1:
Takto vyzerá zhora viedenská ULFka a Viedeň aj napriek tomu stále pevne stojí na svojich základoch...
https://de.wikipedia.org/wiki/Ultra_Low_Floor#/media/File:ULF_Dachausruestung.jpg
Reply

Miro

22 Jul 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #18:
?
Reply

S499.1023

22 Jul 2016
#18 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Miro #17:
Ja napríklad hodnotím pozitívne, keď je babe vidieť pod sukňu ale estetické kvality tohto zážitku by som so sledovaním strechy električky neporovnával.
Reply

Miro

22 Jul 2016
#17 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
Tak tak, sliediči a estéti nemajú čo pindať, keď sa to tak robí na celom svete a môžu len s nostalgiou spomínať na estetickú karosériu T3.

Nechcel som vyvolať vášnivú debatu, len prezentovať svoj názor, že mi to pripadá, ako keď je babe vidieť pod sukňu. Nikomu to neublíži, ale je to neestetické.
Tej babe je pod sukňu vidieť tiež len v určitých situáciách, napr. keď ide predo mnou po schodoch. Takže je to OK, robí sa to tak na celom svete.
Reply

S499.1023

22 Jul 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #15:
Že by na celom svete kašlali na sliedičov?
Reply

Rubber38

21 Jul 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
Robí sa to tak len preto, že "súčasný stav" skutočne nevadí takmer nikomu, okrem sliedičov z 12. poschodia bytoviek popri trati. Čo ale neznamená, že je to technologický problém, len sa na to proste dá kus ušetriť a takmer nikomu to nevadí, to je celé
Reply

Rubber38

21 Jul 2016
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #11:
Tie kryty nie sú spojené s harmonikou, je tam dosť miesta, vidno to koniec koncov i tu na fotke
Reply

S499.1023

21 Jul 2016
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #11:
Rínami.
Reply

S499.1023

21 Jul 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #10:
Keď sa to na celom svete robí takto, tak to ASI nejaký dôvod má.
Reply

trolejbus6207

21 Jul 2016
#11 Rate positive Rate negative
jedna amatérska otázka - ako z tej "vane" odteká dažďová voda? popri harmonike v kĺboch alebo do voza ako pri prvej sérii 30Tr? ?
Reply

Rubber38

21 Jul 2016
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Zrovna od teba som nečakal prístup hodný tradičného pracovníka Ústredných dielní DPB v štýle "dalo by sa to, ale museli by sme to pri údržbe otvoriť, čo by nám zabralo snáď aj 5 sekúnd."

Navyše, tú krytinu by nebol problém urobiť tak, aby nespôsobovala výraznejšie obmedzenia v chladení (naopak, mohla by vytvárať nárazové prúdenie vzduchu a la stropné vetráky
Reply

S499.1023

21 Jul 2016
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: piggee #8:
Ale ide, len niektorí autori mi robia problém. Myslíš, že cez perforovanú krytinu prúdi vzduch rovnako ako cez žiadnu? A pri každej údržbe trakčnej výzbroje by si dával perforovanú krytinu dole? Ale vidieť, že tá MHD nie je až taká hrozná, keď majú šotouši čas riešiť takéto p#čoviny.
Reply

piggee

21 Jul 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #7:
Pocuj hujere. Pisal som snad, ze to ma byt nejako najspravnejsie riesenie? Nie. Iba, ze ak by niekto naozaj toto moc pozadoval, tak riesenie sa urcite da najst. Ale u teba sme si uz zvykli, ze citanie s porozumenim ti nejako moc nejde...
Reply

S499.1023

21 Jul 2016
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: piggee #5:
Áno, všetci výrobcovia sú debili a nedali si od piggeeho poradiť. Videl si napr. solingenské trolejbusy z 80. rokov?
Reply

Solider

20 Jul 2016
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #4:
Koľko percent času hľadíš na električku takto zvrchu? Ako cestujúci nula a ako náhodný okoloidúci na ulici taktiež nula. Naboku sú ešte tie dekle, aby si to zospodu nevidel.
Reply

piggee

20 Jul 2016
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Tak zase keby si moc chcel, vies tam dat aj perforovanu krytinu ?
Reply

Miro

20 Jul 2016
#4 Rate positive Rate negative
Všetko chápem, ale aj tak to vyzerá hrozne neesteticky. Nemohla tam byť aspoň nejaká mriežka?
Reply