Close

#7502, Jantárová cesta, obratisko Jungmannova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (15/16)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta; obratisko Jungmannova
Date: 15.3.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7502
Gallery: Škoda 30T ForCity Plus
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 5981

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Petto

17 Mar 2016
#23 Rate positive Rate negative 2
Reply on: pharel #22:
S tymi obojsmerkami uz hadam neuvazuje nikto poca celej REKO v KV. AK sa bude robit usek jednosmerne napr Chatam vyhybka - zast-Lafranconi tak pojdu proste bez zastavenia cez PKO zastavku 3-4 supravy za sebou bez zastavenia pri PKO a netreba na to ani obojsmerky.
Reply

pharel

17 Mar 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Mirtschi #20:
Unik tepla pri vacsom pocte dveri? Kadial unika to teplo? Ked otvori dvere, tak otvara stale rovnaky pocet ako 29T 🙂 neotvara obidve strany naraz 😃
Len som zvedavy, ci bude dostatok obojsmernych vozov, ked budu rekonstruovat/modernizovat KV-Dub radialu kde by tie vozy na useky mohli pouzivat.
Reply

Error 0x007

17 Mar 2016
#21 Rate positive Rate negative 3
Reply on: petob77 #16:
"zase iba utocis?"
To hovori ten spravny ?
Reply

Mirtschi

17 Mar 2016
#20 Rate positive Rate negative 1
To je síce tiež pravda, že z tejto konečnej by doplnková linka nemala moc zmysel. Tak mohli ešte tú trať potiahnuť niečo ďalej a vybudovať obratisko tam. Takto bude Petržalská radiála odkázaná do otvorenia druhého úseku len na obojsmerné vozidlá, čo sa môže v niektorých situáciach aj nevyplatiť. Ono celkovo obojsmerné vozidlá sú diskutabilné. Výhodu majú v prípadoch výluk, že na obracanie vozidiel stačí spojiť oba smery dať "kaliforňanom" -napr. pri plánovanej modernizácií karloveskej radiály. Daň za to je však vo vozidlách väčší únik tepla cez viac dverí, menší počet miest na sedenie/státie a celkovo vyššia cena vozidla.
Reply

Solider

17 Mar 2016
#19 Rate positive Rate negative 2
Reply on: Mirtschi #14:
Zase šotoušoviny? Prosím, nie.
Reply

Rubber38

17 Mar 2016
#18 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Petto #17:
Nehovoriac o tom, že ak by nejaká linka jazdila z mesta len po Jungmannovu (reálne pravdepodobne dokonca len po Farského, aby postávaním na Jungmannovej nebrzdila spoje idúce z Jan. Dvora ešte viac), tak by cez most vozila len vzduch, resp. priemerne do 20 ľudí (predstava, že by všetci cestujúci zo zast. Farského čakali len a len na túto linku, a ostatné od Jan. Dvora nechávali zastávkou prechádzať bez využitia, je samozrejme hovadina
Reply

Petto

17 Mar 2016
#17 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Mirtschi #14:
Po slovensky obratisko
A zrovna tam je blbost mat to obratisko, to sa malo urobit niekde pri Technopole/Kostole Sv.J.Pavla kde je miesta na to habadej.
A sucasne uvratove "obratisko" v navrhu 2.fazy bolo zachovane - no to bude vsak sposobovat brzdenie vozidiel a zaroven ak by tam aj koncila L6 tak kym prejde na 2.kolaj a zmeni si sofer stanoviste,tak bude zbytocne brzdit L1/L3 prichadzajucu z Janikovho dvora.
Reply

petob77

17 Mar 2016
#16 Rate positive 1 Rate negative 5
Reply on: Gryzly65 #15:
ma nepoznas tak nepis bludy. a k teme nic nemas? zase iba utocis? ubohe.
Reply

Gryzly65

17 Mar 2016
#15 Rate positive 3 Rate negative 3
Reply on: petob77 #10:
On je človek, ktorý má na rozdiel od teba aspoň štipku súdnosti.
Reply

Mirtschi

17 Mar 2016
#14 Rate positive Rate negative 4
Niekde to tu síce na IMHD možno už bolo, ten rozšírený rozostup kolají tam už zostane aj po predĺžení trate alebo sa to bude kompletne prerábať ? Inak som názoru, že radšej sa v tomto mieste mohla vybudovať smyčka ako sa pôvodne plánovalo, kde v budúcnosti mohla končiť nejaká posilová linka, napr. 6. hoci i so staršími vozmi typu T alebo K2. 1 a 8 by šli ďalej. Plánuje sa tam aspoň úvraťové obratisko zachovať? A k tým odparkovaným autám: Ako, netreba riešiť prkotiny vzhľadom k iným problémom. Na sídlisku Lúky autá parkujú už všade kde sa dá po chodníkoch, po ktorých desatročia si nikto nedovolil ani prejsť.
Reply

petob77

17 Mar 2016
#13 Rate positive 1 Rate negative 4
Reply on: kecho #12:
musel som ti dat plusku, pekne ma kopirujes. a samozrejme mas pravdu.
ale priprav sa ze ti tu niektori eksperti budu klikat na minusku.
Reply

kecho

17 Mar 2016
#12 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: piggee #9:
Stavba nemusí byť niejako označená? Alebo bežne môžu po stavbe behať ľudia "bez prilby"? Fakticky som celkom zvedavý, ako by sa riešil nejaký prípadný úraz...
Reply

petob77

17 Mar 2016
#11 Rate positive 1 Rate negative 4
Reply on: kecho #6:
co ma napodobnujes? aj ty chces pokutovat??
Reply

petob77

17 Mar 2016
#10 Rate positive 1 Rate negative 6
Reply on: Jadran #3:
ved to , zbytocna.?
inak ty si kto?
Reply

piggee

17 Mar 2016
#9 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: kecho #8:
To nie je stale ziaden chodnik, je to stale stavba, objekt stale nebol uvedeny do prevadzky.
Reply

kecho

17 Mar 2016
#8 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: piggee #7:
Podla okolia a toho, ze trat ma otvoreny zvrsok, mi to vychadza tak, ze ak sa nedokazali teleportovat, museli tam prist po chodniku...
Reply

piggee

16 Mar 2016
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: kecho #6:
Su to vozidla stavby na stavbe. Ani jeden.
Reply

kecho

16 Mar 2016
#6 Rate positive 2 Rate negative 2
Reply on: Rubber38 #5:
Skus porozmyslat, ako sa tam dostali a kolko predpisov pritom porusili...
Reply

Rubber38

16 Mar 2016
#5 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: kecho #4:
Áno, mohli tie autá odparkovať hoci aj v Jurajovom dvore a spraviť si do Petržky prechádzku po čerstvom vzduchu, ale v čom konkrétne je súčasne zvolené riešenie horšie? Okrem toho, že šotouši nebudú mať "čistý" záber električky?
Reply

kecho

16 Mar 2016
#4 Rate positive 2 Rate negative 1
To bolo take komplikovane odparkovat tie IGK na parkovisku pri TPD? ?
Reply