Close

#2640, route 74, Trnavské mýto

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (7/23)
Download item
Discussion post:
Location: Trnavské mýto
Date: 30.9.2015
Vehicle: Karosa B 741 #2640
Gallery: Karosa B 741
Route: 74
Author: osa
Times viewed: 3839

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Petto

5 Oct 2015
#14 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: mathre #11:
Ale nie ich nasadzovat tam kde nepatria. Vid vikendova 32/3 kde kociky su dost case
Reply

skopi

5 Oct 2015
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Andy #12:
A nevyuzivaju sa? Na vacsine liniek je natrafenie na vysokopodlazak uz raritou, tych par, kde sa Karosy a Kinderka objavuju, to je nic. S argumentom o menej mobilnych ludoch samozrejme suhlasim, ved to aj dava zmysel, ale novych nizkopodlazakov je tolko, ze ta uroven cestovania je pre nich uz teraz dost vysoka. To, ze cez vikedny vidame Karosy je uz druha vec, ale predpokladam, ze aj to ma svoje opodstatnenie ?
Reply

Andy

5 Oct 2015
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: skopi #10:
Ja osobne nemám žiaden problém cestovať aj vysokopodlažným vozidlom, pokiaľ je udržiavané, ale keď sa raz nakupujú nízkopodlažné vozidlá, robí sa to preto, aby mali menej mobilní ľudia ľahší prístup do MHD, tak keď už tie nízkopodlažné nakúpené sú, mali by sa využívať čo najviac pokiaľ je to možné.
Reply

mathre

5 Oct 2015
#11 Rate positive Rate negative
Cez víkendy tie vozy jazdia aj preto, že treba míňať CNG, preto sú tam nasadzované, sú nejaké limity, ktoré sa musia odobrať.
Reply

skopi

4 Oct 2015
#10 Rate positive 3 Rate negative 4
Tiež neviem, čo je na tom problém. Bežný cestujúci sa v prvom rade potrebuje dostať z bodu A do bodu B a myslím, že pri toľkých, relatívne nových vozidlách je aj jedno, či mu náhodou príde Karosa, alebo akékoľvek staré vozidlo... Už ich ani nie je toľko po vlnách vyraďovania a najmä po vyradení väčšiny zlomených Ikarusov. Pohodlnosť cestovania je v nich na vysokej úrovni, a mnohé z nich sú stále v priateľnom stave - hádam aj lepšom, ako niektoré NB18tky.

Ale áno, vyraďme ich, lebo sú staré a vysokopodlažné, aby boli vonku samé nízkopodlažné mazlinká. No zaplnenie výpravy by som v takom prípade asi neočakával.
Reply

Janik11

4 Oct 2015
#9 Rate positive 4 Rate negative
Mne na týchto karosách prekáža len to, že sa do nich nevojdem na výšku. Ale inak čo do priestorového rozloženia a pohodlnosti cestovania, podľa mňa jeden z naj autobusov, čo som zažil.
Samozrejme, vysoké schody nie sú nič moc pre menších, starších, kočíky. Ale kým neboli nizkopodlažné, nik nepindal. Vždy sme si nejako poradili a dokonca aj pomohli.
Reply

4004

3 Oct 2015
#8 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Rubber38 #7:
A podla teba by sme mali vyradit Karosy aj bez nahrady aby chudaci cestujuci nemuseli sa ponizit a zajazdit si na 23 rocnom autobuse? Fakt svely plan. ?
Reply

Rubber38

2 Oct 2015
#7 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: 4004 #5:
Sorry, ale to je úplne primitívny "argument." Akože, máme vzývať historické artefakty v premávke len preto, že sa za nich ešte nezohnala náhrada? Preto sú automaticky dobré, a je to v pohode akože?
Reply

Base

2 Oct 2015
#6 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: 4004 #5:
Povedal niekto, že sa majú vyradiť bez náhrady?
Reply

4004

2 Oct 2015
#5 Rate positive 2 Rate negative 5
Reply on: Base #2:
Mozno by to bolo lepsie ak vyradia Karosy a linku zrusia lebo nebude co na nej jazdit.
Reply

Petto

2 Oct 2015
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Jadran #3:
Ironia je,ze mas len ciastocnu pravdu. CNG vraky su prevadzkovane zbytocne aj cez vikendy na sluzbach 29/1,29/2,32/3,43/2 permanentne
Reply

Jadran

2 Oct 2015
#3 Rate positive 4 Rate negative 2
Reply on: Base #2:
Bežní cestujúci toto stretnú akurát tak v čase dopravných špičiek, a hlavne musia naň natrafiť kvázi náhodou. Vo väčšine prípadov sa dočkajú SORu.
Reply

Base

2 Oct 2015
#2 Rate positive 6 Rate negative 4
Reply on: Jadran #1:
Bežní cestujúci očakávajú už niečo iné, ako 23-ročnú kĺbovú Karosu...
Reply

Jadran

2 Oct 2015
#1 Rate positive 5 Rate negative 6
Čo tomu autobusu je, okrem toho, že má v technickom preukaze rok výroby 1992? A samozrejme okrem toho, že #neninízkopodlažný?
Nebodaj sa rozpadáva?
Nie. Takisto odvezie ľudí, ako hociktorá SORka, a je v ňom dokonca viac priestoru pre prípadné tlačenice, a na rozdiel od SORiek je ešte aj CNG. Nerozumiem preto drobnej narážke.
Reply