Close

Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (7/16)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta
Date: 9.6.2015
Vehicle:
Gallery: Construction of tramway track in Petržalka
Route:
Author: osa
Times viewed: 7015

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Valec

23 Jun 2015
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #28:
Už 65 metrov je zbytočne veľa, potom sa človek nachodí po zastávkach ako taký....
Reply

Solider

22 Jun 2015
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #28:
A 65 metrov nie je už dosť? Dnes aj tak málokedy zastavujú dve za sebou. A ak, tak opäť pri označníku, pretože ľudia nevidia na číslo druhej električky, prípadne nevládzu na ňu dobehnúť.
Reply

Ámos

22 Jun 2015
#29 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Error 0x007 #28:
nie, zakladom by malo byt menej liniek s rovnomernejsim intervalom tak aby sa dve elktricky na zastavke nestretli. A mame dost zastavok, kde sa dve supravy za seba nezmestia, vratane velkych prestupnych uzlov.

Ostatne aj dnes ocakavat od zakaznika, ze bude bezat 30 metrov na dalsiu supravu je celkom ....
Reply

Error 0x007

22 Jun 2015
#28 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #27:
Mna napadlo, ci by nebolo treba upravit zastavky elektriciek, lebo teraz su zastavky dlhe 65m, co su dve dnesne supravy/jedna nova elektricka ❓
Reply

Ámos

22 Jun 2015
#27 Rate positive Rate negative
mozno by si to DPB mal otestovat a urobit pilotny projekt.

Na L5 urobit 3xT6 na polovice poradi a nasledne spravit prieskum co to spravilo s obsadenostou na danej linke.
Ci sa vozi vzduch alebo naopak to prinieslo viac cestujucich, lebo ludia sa prestanu tlacit.

Ak vsak chceme budovat nejake tie P+R na Racianskej radiale, plus dostat buducich obyvatelov z developerskych projektov, nahrada za 2xT6A5 by mala byt minimalne 40metrova elektricka.
A to nie len pre racu.

Ak sa nam o par rokov vyvali balik ludi z vlaku na Astronomickej a vyberie sa na K2 L9, tak ti, co budu chciet nastupit na Sumracnej budu velice nespokojny, ze sa nepomestili.
Reply

Solider

20 Jun 2015
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #21:
Teraz je to už kritické a ľudia sa v špičke tlačia a NIE JE to v poriadku, pretože to nie je pohodlné ani v klimatizovanej električke. Mňa ako cestujúceho v preplnenej električke nezaujímajú žiadne neduhy, ani socky, ale to, aby sme necestovali ako socky, sardinky, hocičo, ale v prijateľných priestorových podmienkach. A to sa dá dosiahnuť jedine: a) dlhšími električkami, b) skrátením intervalu.
Reply

810zssk

19 Jun 2015
#25 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Petto #21:
Nie je len tak nahodou jednym z tych neduhov ze je plna? Ako inak ho chces odstranovat, ako navysovanim kapacity?
Reply

Mike

19 Jun 2015
#24 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Petto #23:
Moze byt 2xT z Race dalsia linka (6 ci 7). A okrem toho by si potreboval este dalsiu linku co zacne na ZST Vinohrady.
Metoda pokus/omyl je zrejme to, o com pisal solider. Verim ze 29/30T sa kupovali co do kapacity a dlzky ako nahrada suprav 2xT3. Ale kedze sa tu aj planuje (aj ked najcastejsie ostava iba pri planoch..) tak by sa malo uvazovat aj nad dlhsimi elinami. A o tom sa tu bavime cely cas.
Reply

Petto

19 Jun 2015
#23 Rate positive Rate negative 2
Reply on: Mike #22:
Tak moze byt aj L6 resp. od Noveho roka asi skor L7 s dvojickami 2T6/2T3 z Race na Safko. Ak by sa aj sekala BIDka nepoviem nie 45m vozom. Ale tu nikto nevie co bude zajtra ,tak sa kupuje metodou pokus/omyl a az potom sa nieco riesi. Ale to je uz na inu temu
Reply

Mike

19 Jun 2015
#22 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Petto #21:
Ale je fakt že napr. Račianska radiála má kapacitný problém už dnes. Môže sa vyriešiť tak, že sa opäť 6tka potiahne ráno do Rače, ale kam sa potom napchá obsah ranných rýchlikov, Rexov a osobákov čo vystúpi na ŽST Vinohrady? Čiže tam je celkovo treba riešiť buď zahustenie intervalu, alebo zvýšenie kapacity. 2xK2S je nereálne, 3xT6 možno o niečo viac ale stále viac šoto ako reálna úvaha. Takže keď bude možnosť z OPII čerpať € aj pre Ba na nové el., tak by tie dhlšie jednotky boli naozaj vhodné. Nehovoriac o tom, ak sa majú výhľadovo kvôli BID pousekávať prímestské SL linky na kraji mesta s prestupom na el., tak sa bude musieť zvýšiť kapacita na všetkých radiálach.
Reply

Petto

19 Jun 2015
#21 Rate positive 1 Rate negative 4
Reply on: Solider #20:
Kupovat 45m vozidla za predpokladu, ze hadam sa zvysi pocet ludi v MHD je podla mna naivne. Kapacitu vozidla treba navysit az ked sa odstrania neduhy v Bratislave a DPB ktorych je kopa, potom mozno uz bude aj MHD brana ako " nielen pre socky".
Reply

Solider

19 Jun 2015
#20 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Petto #19:
Rozmýšľam, ale na súvislosť neprichádzam. Nikdy sa to tak nerobilo?Alebo preto, že to v Česku ešte nemajú? Socku tvoria práve tie krátke vozidlá, práve kvôli tomu, že sa nikto v Bratislave nezaoberá tým, kam a kedy ľudia cestujú, a podľa toho nevyhodnocujú, aké vozidlá by sa mali nakupovať.
Reply

Petto

19 Jun 2015
#19 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Solider #18:
Skus porozmyslat. ?
Reply

Solider

19 Jun 2015
#18 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Petto #17:
Ako to spolu súvisí?
Reply

Petto

19 Jun 2015
#17 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Solider #15:
V state, kde MHD je povazovana len pre SOCku ti je take 45metrove vozidlo na figu.
Reply

Ibiza

19 Jun 2015
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #6:
S týmto PLNE súhlasím a kludne Ti aj petíciu za to podpíšem chlape!!! Ťažkú pravdu si naložil! ? ? ?
Reply

Solider

18 Jun 2015
#15 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Petto #14:
Ja si myslím, že potrebujeme, ak má byť zachovaná aká-taká kultúra pre súčasných zákazníkov a priestor pre potenciálnych nových zákazníkov. Okrem toho by sa nemalo ísť cestou zväčšovania intervalu, ale práve naopak, skracovaním intervalu z 8 na 5 minút, v prípade najvyužívanejších električkových liniek v čase špičky.
Reply

Petto

18 Jun 2015
#14 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Solider #13:
Naozaj potrebujeme 45metrove na takej L4, L5 ? Alebo by si siel zredukovanim na interval 10 minut ?
Reply

Solider

18 Jun 2015
#13 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: Petto #6:
Pretože vzhľadom na našu malú sieť v zastavanom území vzniká nemožnosť budovať manipulačné obratiská a manipulačné spojky medzi jednotlivými traťami.

Práve preto na dlhé rovné trate, aké sú pre Bratislavu príznačné, je najlepším riešením podľa mňa koľajová spojka v pravidelných rozostupoch. Dlhé trate bez možnosti otočiť vozidlo pre prípad mimoriadnej udalosti zraňujú celú sieť.

Okrem toho si myslím, že 30T ma priestrannejší interiér ako 29T a miest na sedenie v sedle sa ponúka vo vozidlách dosť, v špičke by mal byť skôr posilnený interval. Osobne by som nešiel cestou kratších ForCity, ale práve naopak 32-metrové by boli najkratšie a uvažoval by som do budúcnosti ešte nad dlhšími vozidlami do 45 metrov.
Reply

ufo

18 Jun 2015
#12 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Petto #11:
Však sa môžeš oprieť o dvere ako v metre a nemusíš sa ani držať. Či radšej sa opieraš o sediaceho penzistu?
Reply