Close

Račianska ul., zastávka Ursínyho

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (33/115)
Download item
Discussion post:
Location: Račianska ul., zastávka Ursínyho
Date: 4.4.2015
Vehicle:
Gallery: Stops
Route:
Author: osa
Times viewed: 2438

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Error 0x007

Error 0x007

9 Apr 2015
#19 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Error 0x007 #17:
Ten, kto dal minus asi nema prehlad o tom, co J&T v tomto meste stvara a ako toto mesto drancuje a doji ako nejaku vypasenu kravu ?
Reply
Ámos

Ámos

9 Apr 2015
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Michal111 #12:
Penta vdaka medzinarodnemu developertsvu vie co preda a z coho budu leziaky. Ak to postavi dobre, tak po bytoch sa zaprasi. Tak ako sa zaprasilo po 660 bytoch v panoramacity a ze neboli lacne...
Reply
Error 0x007

Error 0x007

9 Apr 2015
#17 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: tr3mp #15:
Presne tak, J&T by bolo treba zakazat akukolvek vystavbu v tomto meste. ?
Reply
richardhudec

richardhudec

9 Apr 2015
#16 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Andy #4:
Ak som dobre pozeral projekt úpravy dopravnej infraštruktúry, tak v danom mieste by mal zostať jeden jazdný pruh ako je v súčasnosti (rovnako aj v opačnom smere) a vybudovať sa má len pripájací a odpájací pruh na Ursínyho ulicu (tú slepú časť vedúcu k Filiálke). V projekte som čuduj sa svete videl ale aj cyklochodník v danom mieste 🙂
Reply
tr3mp

tr3mp

9 Apr 2015
#15 Rate positive 6 Rate negative
Je dosť veľký rozdiel v projektoch Penty a v projektoch J&T. Tí druhí idú zásadne na hranice využiteľnosti pozemku, prípadne až za ne. ?
Stromoradie pozdĺž Račianskej by malo byť zachované, za stromoradím by mala byť obojsmerná cestička pre cyklistov a následne chodník.
Reply
Andy

Andy

9 Apr 2015
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #9:
Je niekde nejaký výkres, ako to tam bude? Ja si myslím, že rozširovanie je tam zbytočné. Ak sa bavíme o rekonštrukcii, tak tú samozrejme vítam. Ale takú že jeden pruh a zvyšok chodník a trávnik, a nie zbytočne veľa asfaltu v mieste, kde jeden pruh bohate stačí.
Reply
CraneMan

CraneMan

9 Apr 2015
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #8:
Dúfam, že budeš mať pravdu s tou zeleňou, ale ináč tomu neverím. Je vidieť, ako sa vždy mesto "staralo" o zeleň, ktorá tu ešte zostala z dôb dávno minulých, tak neverím tomu, že sa výstavbou nejakého bytového komplexu niečo zmení. To isté o zeleni sa štebotalo aj keď začali stavať River Park, ako bývalému spustnutému Parku kultúry navrátia tvár. A čo sa navrátilo? Iba tam naukladali sklo-betónové krabice ako všade inde a o zeleni ani chýru, ani slychu. Naopak, ľudí sa tam teraz premáva ešte menej ako keď bývalé PKO plne využívalo svoj účel. Zbytočne vyhodené peniaze do luftu za nič.
Reply
Michal111

Michal111

9 Apr 2015
#12 Rate positive Rate negative 4
Reply on: Rubber38 #11:
Stavia to Penta, to mi stačí. Vizualizácia projektu je jedna vec a realita vec druhá, počkajme si ako to bude vyzerať vo finálnej podobe.
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

9 Apr 2015
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Michal111 #10:
Najprv si pozri tento konkrétny projekt, a až potom si vylievaj srdce nad tým, ako sa nenahradzujú stromoradia. Diskusia je o tomto konkrétnom projekte, nie o žalospevoch na všeobecný stav v meste a huránápadoch, ako zlepšiť celý svet. Ámos to napísal bezchybne, tu sa pi.uje už tak automaticky, lebo všetko nové je hneď zlé, radšej sa zadusíme v tom starom
Reply
Michal111

Michal111

9 Apr 2015
#10 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Ámos #8:
Ja sa tiež nebránim výstavbe v starých opustených, chátrajúcich priemyselných zónach, pretože tiež sa radšej pozriem na niečo moderné, čo dopĺňajú zelené plochy hodné 21 storočia. No narážal som skôr na stromoradia, ktoré sa príliš nenahrádzajú. Za každý vyrúbaný strom by sa mali vysadiť dva nové. Problém so zeleňou v tomto meste je ale dlhodobý, kompetentný si myslia, že vysadením stromu sa povinnosti končia. Práve naopak, o taky strom sa v meste treba aspoň prvé dva roky patrične starať.
Reply
Solider

Solider

8 Apr 2015
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Andy #4:
Má to platiť investor a mesto súhlasí a je rado, že to nemusí platiť zo svojho.
Reply
Ámos

Ámos

8 Apr 2015
#8 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Michal111 #5:
hej hej, preto developer ide s % zelene v ramci projektu navyse a sucastou obytnych suborov bude aj park.
Ak ma toto mesto prosperovat musi sa zahustovat. Dnes na ploche len o daco mensej ako ma Vieden, zije o kolko menej obyvatelov?

frflat nad vystavbou bytov v tomto priestore, v byvalej priemyselnej zone, kde nic nie je a nikdy nic ine ako tovaren ani nebolo, mi pride take typicke bratislavske spiatocnicke.

Ano dnes sme mozno prisli o stovky m2 zelene, no zanedlho na tom istom mieste. pribudne niekolko tisic m2 zelene a uprevana ulicna zona. Nie zdevastovane priemyselne geto.
Reply
Ámos

Ámos

8 Apr 2015
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Andy #4:
lebo tam pribudne 300 bytov? Potom by si tu krical, preco na to nemysleli uz pri vystavbe.
Reply
pharel

pharel

8 Apr 2015
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Michal111 #5:
Na to mame kanalizaciu. Ja som tiez za zelen ale aj za rozvoj mesta. Tiez sa mi nepaci ako papalasi a oligarchovia tu stavaju rozne predrazene bytovky, centra...ale aspon daco, bohuzial nemame na to vplyv inaksi nez iba volenim si tych "spravnych" 🙂 a pisal som ze to ze postavia tu tie bytovky, tak by mohli zveladit ten priestor namiesto tych kolajnic a urobit tam taky dlhy park (videl som dakde taku vizualizaciu v novinach). Ale je to ako s PKO, kym to vlastni stat, nic sa nedeje, ked to odkupi investor a chce zmenit, tak zrazu uz nemozme lebo je to pamiatka. Cize ak sa stat rozhodne niekedy postavit tu novu stanicu na Trnavskom myte a bude zapustena pod zem a na povrchu bude park, som za 🙂
Reply
Michal111

Michal111

8 Apr 2015
#5 Rate positive Rate negative 1
Reply on: pharel #2:
Tu nie si v Amerike. Moderné Európske rozvojové mestá budujú všade kde sa to dá rozsiahle aleje stromov, ktoré lemujú rôzne frekventované cesty či električkové trate. Je to moderný trend rozvoja, no tu ide všetko na úkor zelene, častokrát bez adekvátnej náhrady. Mesto potrebuje dýchať a pokiaľ všetko zakryjeme betónom a asfaltom, tak o pár rokov bude problém so smogom aj v Bratislave. Problém nastáva aj počas prívalových dažďov, kedy nemá voda kam vsiaknuť, keďže veľa plochy tvorí nepriepustný betón a asfalt.
Reply
Andy

Andy

8 Apr 2015
#4 Rate positive 2 Rate negative
Ach bože, načo tam chcú rozširovať cestu? Je asi 1000 miest v Bratislave, kde by sa to hodilo, ale načo tu?
Reply
CraneMan

CraneMan

8 Apr 2015
#3 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: pharel #2:
Mesto sa má rozvíjať, ale nie spôsobom akým sa rozvíja BA. Chceš vari povedať, že si spokojný so súčasným stavom mesta? Mocipáni a investori dosiahli jedine tak to, že z Bratislavy je dnes už jedna z najškaredších európskych metropol. Kopa predražených bytov, sklenených krabíc a nákupných centier... Preplnené cesty a parkoviská autami, o tom už ani netreba hovoriť... toto je asi to, čo obyvatelia Bratislavy potrebujú.
Reply
pharel

pharel

8 Apr 2015
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: CraneMan #1:
Ked chces aby sa nic nebudovalo, chod na dedinu. Mesto sa ma rozvijat a budovat. Keby takto zmyslali v New Yorku, doteraz by to bola asi len dedina. Nech buduju to co tam chcu budovat (Primyte) a park nech urobia tam, kde je zeleznica stara nevyuzita hned vedla ako planovali enviromentalisti.
Reply
CraneMan

CraneMan

8 Apr 2015
#1 Rate positive Rate negative 1
V tomto meste by sa len stavalo a stavalo... Namiesto aby sme tu mali niekoľko pekných parkov plných oddychu a zelene si toto mesto necháme sprzniť samými sklenenými betónovými krabicami a ešte aj to málo stromov si necháme vyrúbať. Je mi už zle z tohto kocúrkova...
Reply