Close

Bosákova ul., Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Bosákova ul., Jantárová cesta
Date: 4.4.2015
Vehicle:
Gallery: Construction of tramway track in Petržalka
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 4289

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Error 0x007

Error 0x007

8 Apr 2015
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #13:
Vsak tie krajne kolajnice mozu kludne "premiestnit", aj tak ich nikdy nebudeme potrebovat ? (ak sa k moci nedostane nahodou nejaky mačkopso-fil)
Reply
dupe

dupe

8 Apr 2015
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #18:
Fotky z dnesneho rana: http://postimg.org/image/jyhrp920d/
http://postimg.org/image/663ctmb8t/
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

8 Apr 2015
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #17:
ak som dobre videl, vcera tam uz "upevnovali"...
Reply
Solider

Solider

7 Apr 2015
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: TeBeCe #15:
Podľa projektovej dokumentácie sa jedná o systém Rheinfeder, kedy je koľajnica so zvierkami a podkladnicou upevnená kotevnými skrutkami do podkladového betónu.
Reply
dupe

dupe

7 Apr 2015
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: TeBeCe #15:
Ako laik a citatel clankov o VRT na vlaky.net by som povedal ze to ma vyzerat hocijako inac, len nie takto...
Uvidime co z toho zosmolia.
Reply
TeBeCe

TeBeCe

7 Apr 2015
#15 Rate positive Rate negative
Btw. nema nahodou vystavba pevnej jazdnej drahy prebiehat systemom zhora nadol? ?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/2658/rekonstrukcia-trate-v-dubravke-2014/125171/Detail-kolaji-na-priecesti-pred-vybetonovanim-podkladovej-dosky.html
Reply
dupe

dupe

7 Apr 2015
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #13:
To by bol menší problém. Väčší je že ich zvárali v rovnako krivej pozícii ako je na fotke. Ale to som určite zle videl a maníci nezvárali koľajnice ale tlmiacu gumu ☺
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

7 Apr 2015
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #12:
Už ich krad..."premiestňovali"? 🙂
Reply
dupe

dupe

7 Apr 2015
#12 Rate positive Rate negative
Dnes ráno už na koľajniciach sedeli zvárači a iskry lietali. ?
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

6 Apr 2015
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #9:
Ale koleso eliny doň na pohľad "v pohode" natlačíš 🙂
Reply
Valec

Valec

6 Apr 2015
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #9:
Ale ako vidno, je širší... to by nemusel byť až taký problém, skôr keby sa chceli využiť opačne.
Reply
N/A

N/A

6 Apr 2015
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: kecho #8:
nepouzijes ich ani ako rezervne, tieto kolajnice maju iny profil zliabku ?
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

6 Apr 2015
#8 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: TeBeCe #3:
Odpoveď bude - aby bolo odkiaľ vziať "rezervné" koľajnice, keď o 20-30 rokov opäť budeme "rekonštruovať" niektorú časť tram-trate 🙂
Reply
Michal111

Michal111

6 Apr 2015
#7 Rate positive Rate negative
No to bude asi preto, že žiadna vizualizácia ani neexistuje. Všetko sa robí za chodu, čiže sa ani nevie ako to bude vlastne vyzerať.
Reply
dupe

dupe

6 Apr 2015
#6 Rate positive 1 Rate negative
Neviem ako vy, ale ja som vlastne este nevidel finalnu vizualizaciu ako bude trat a napojenie na okolie vyzerat. Pri takychto projetoch v zahranici je snaha zvelebit aj okolity priestor a o jednotny design celej trate, zastavok, mobiliaru... U nas bude design a la Dubravka za peniaze trate na Barrandov... ?
Reply
Andy

Andy

6 Apr 2015
#5 Rate positive 5 Rate negative
Pre úplnosť treba povedať, že to nie je chyba únie, ale chyba zlých rozhodnutí na Slovensku. Slovensko si určovalo, na čo pôjdu európske peniaze, takže keby sa viac rozmýšľalo skôr, tak by únia zaplatila aj štandardné riešenia tak ako v iných štátoch EÚ.
Reply
ross

ross

6 Apr 2015
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: TeBeCe #3:
To je poslednou dobou odpoved na všetko týkajúce sa tohto projektu...
Reply
TeBeCe

TeBeCe

6 Apr 2015
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: CraneMan #2:
odpoved bude zrejme "aby to unia zaplatila"...
Reply
CraneMan

CraneMan

6 Apr 2015
#2 Rate positive Rate negative
Presne to isté som aj ja chcel napísať: načo je dobré, aby táto trať mala duálny rozchod? Alebo je to pre prípad, že sa uvažuje nad tým, aby tu v budúcnosti jazdili eliny aj na 1435 mm rozchode?
Reply
Andreas.Papak

Andreas.Papak

6 Apr 2015
#1 Rate positive 2 Rate negative
A načo? ?
Reply