Zavrieť

Rozraďovacie výhybky pred Riverparkom

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Aktuality z Dúbravsko-karloveskej radiály (15.7.2020) (4/32)
Stiahnuť materiál
Rozraďovacie výhybky pred Riverparkom.
Príspevok:
Lokalita: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Dátum: 12.7.2020
Vozidlo:
Galéria: 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Aktuality z Dúbravsko-karloveskej radiály (15.7.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3139

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

IBBI

17.7.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Preto som pisal, na bode kde sa oddeluje trat. Nie kolaj. Tam ju uz zaregistrujes urcite. 😉
Odpovedať

S499.1023

17.7.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #7:
Na spleťovej rozraďovacej výhybke vidlicovku nezaregistruješ.
Odpovedať

Solider

17.7.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
A aký bude rozdiel v opotrebení jazykov, ak bude zbiehacia výhybka na priamej trati vo vzdialenosti 5 metrov od pripojenia trate z odbočky (miesto pôvodnej výhybky) a 60 metrov? A obzvlášť, ak to porovnáme s nákladmi na predĺženie jazdnej doby.
Odpovedať

IBBI

17.7.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Ono v bode odbocenia musi ist vodic aj tak znizenou rychlostou, aby si sledoval ci nema vidlicovu jazdu. Akurat ze pri tychto vyhybkach musi zacat uz skor brzdit na rychlost proti hrotu.
Odpovedať

S499.1023

17.7.2020
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
Nie o päť metrov ale o dĺžku súpravy.
Odpovedať

Solider

16.7.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: VLK #4:
Na toto stačilo, aby bola o 5 metrov ďalej oproti jej pôvodnej polohe, takto bude prejazd práveže pomalší, pretože vozidlo, ktoré by mohlo už ísť 50 km/h, bude musieť ísť podľa predpisov 30 km/h.
Odpovedať

VLK

16.7.2020
#4 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
zjazdová výhybka riešená týmto spôsobom má výhodu v menšom opotrebení jazykov, nakoľko tam nepôsobia také veľké sily, prejazd je tiež plynulejší
Odpovedať

Solider

16.7.2020
#3 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #2:
Ale v smere do Karlovky táto splietka nedáva vôbec zmysel.
Odpovedať

TomJ

15.7.2020
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Možno to nie je tým, ale napadlo ma, že to takto spravili kvôli rýchlejšiemu prejazdu električky na nábrežie ak pred ňou stojí električka odbočujúca do tunela. Doteraz pri takej situácii musela druhá v poradí počkať, kým tá prvá odbočí, až potom si mohla prehodiť výhybku. Teraz si ju môže prehodiť ešte predtým, než tá prvá začne odbočovať a môžu sa pohnúť zároveň.
Odpovedať

lostrail

15.7.2020
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
To by som nepovedal, ze to vyriesia takto. Bude to mat efekt vo zvysenej rychlosti prejazdu?
Odpovedať