Zavrieť

Rozhranie starej a novej trate pred úpravou oblúka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pokračujúce práce v Karlovej Vsi a na nábreží (14.4.2020) (5/49)
Stiahnuť materiál
Rozhranie starej a novej trate pred úpravou oblúka.
Príspevok:
Lokalita: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Dátum: 11.4.2020
Vozidlo:
Galéria: 3. etapa: Triangel pri tuneli
Pokračujúce práce v Karlovej Vsi a na nábreží (14.4.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 4029

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
guest

guest

1.5.2020
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Podľa novšej fotky v smere do tunela zostali staré, v smere do centra je tam kombinácia starých a novýchhttps://imhd.sk/ba/galeria-media/update/14367/Vyhladavanie/239361/Pripajanie-novej-trate-na-povodnu Škoda nevyužitej príležitosti.
Odpovedať
Solider

Solider

1.5.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #14:
Koľajnice sú tam nové, naohýbali to plus mínus do žiaducej polohy.
Odpovedať
guest

guest

30.4.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Kto nevidel neuverí. Vysekali asfalt v jednom pruhu a oblúk natiahli. Koľajnice sa zdajú pôvodné.
Odpovedať
lostrail

lostrail

18.4.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pokial bude existovat predpis, ze prejazd vyhybkou je obmedzeny na 15 km/h, z hladiska rychlosti je to jedno. Prinosy plynuleho obluka skor vidim v mensom opotrebovani kolajnic a kolies, ako aj v mensom hadzani vozidlom, co moze mat za nasledok castejsiu potrebu servisovania ulozenia osi, resp. vymenu kolajnic.

Obluky do tunela budu ostre vzdy, aj ked budu suvisle. Ak by sa vsak podarili uplne suvisle uz od vyhybky, myslim, ze by elektricky zvladli prejazd do 30 km/h. Na tom kratkom useku je to naozaj par sekund, ale rozhodne to spolu s nehadzajucim vozidlom zanechava omnoho lepsi dojem z jazdy. Vela ludi MHD nechce vyuzivat, lebo je udajne pomala, technicky aj moralne zostala a v diskutabilnom stave z hladiska udrzby.
Stale mam v zivej pamati prejazdy vyhybkami a oblukmi v Bordeaux. Bolo to velmi podobne, ako ked sedite vo vlaku na pomerne kvalitnej trati. Rychlost prisposobena tomu, co konkretna situacia umoznuje. Niekde v pohode 50 km/h, inde 40 km/h, ale jedina pomalsia jazda, o ktorej viem, bola v centre, lebo ludia a pomerne uzke ulice (asi ako u nas na Obchodnej). Vdaka preferenciam sa nestalo prakticky nikde (okrem zastavok samozrejme). Po udrzbovej stranke mozem zodpovedne povedat, ze som necitil ziadne hadzanie, zvezenie bolo velmi pohodlne. Co sa tyka hadzania a divokej jazdy, da sa to tam vykompenzovat busmi ;-P. Ich soferi su tusim este sialenejsi, ako ti Bratislavski.

Podla mojho nazoru taka elektricka velmi zlepsuje celkovy dojem z MHD. Myslim, ze som tam nevidel jediny zalomeny obluk, ci vyhybku. Ale pravda, vyuzil som len dve z troch liniek.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

16.4.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #11:
podľa mňa o moc výraznejšie by sa neskrátil, maximálne pri škodovkách by mohli ísť rýchlejšie, lebo by to tak nehádzalo cestujúcimi v 2-4 článku
Odpovedať
ceres

ceres

16.4.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Vedel by niekto problematiky znalý odhadnúť, o koľko by sa skrátil prejazd električky križovatkou, keby sa aspoň ten druhý smer do/z Karlovky spravil "poriadne", tzn. po ľavom oblúku na výjazde z tunela jeden plynulý pravý oblúk väčšieho polomeru (prinajmenšom väčšieho než teraz) až po zjazdovú výhybku?
Odpovedať
N/A

N/A

16.4.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
No predsa preto, aby nás to v nízkopodlažných električkách poriadne ohádzalo o steny.
Odpovedať
Valec

Valec

16.4.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
A vyšiel by tam plynulý oblúk, alebo by to bol len oblúk pre oblúk zložený z viacerých úsekov s rôznym polomerom?
Odpovedať
guest

guest

16.4.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
https://www.google.com/maps/@48.1416306,17.0920999,80m/data=!3m1!1e3
Odpovedať
guest

guest

16.4.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Prečo musíme podliezať ľaťku? Pred tunelom sme to dokázali. Nie je to žiadna raketová veda 😉
Odpovedať
lostrail

lostrail

16.4.2020
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #5:
Asi by sme mali byt vdacni za to, ze samotna vyhybka ma obluk. Na plynuly obluk za nou si asi este desatrocia pockame.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

15.4.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
Pozor na také pokrokové názory, tu vládne silná projektová normalizácia (a to doslova týmito zbytočnými rovninami medzi 2 prudkými oblúkmi), ešte to asi potrvá nejakú dobu, kým zistia že to ide aj lepšie.
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

15.4.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Podľa projektu sa myslím nemal meniť ani oblúk. Takže sa domnievam že toto napasovanie na seba prípadne zmena oblúku bude akcia úplne na novo.
Odpovedať
guest

guest

15.4.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Keď idú meniť polohu oblúku, tak prečo idú predlžovať rovnú časť a zmenšovať polomer oblúka veď namiesto toho aby celé odbočovanie bolo v plynulom oblúku?
Odpovedať
Valec

Valec

14.4.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Nevydallo.
Odpovedať
BigMac

BigMac

14.4.2020
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Prechodnicu netreba, Škodovky si vyjazdia?
Odpovedať