Zavrieť

#6842 v spoločnosti dvoch posledných dochovaných klasických trolejbusov Škoda 15 Tr v Bratislave

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (3/6)
Stiahnuť materiál
Zatiaľ čo milovníci vozidiel Škoda 15 TrM sa tešia z dvoch historických trolejbusov tohto typu - konkrétne #6617 a #6635 (pričom prvý z nich je v pokročilom štádiu renovácie), tak fanúšikom klasických "pätnástiek" aj naďalej ostávajú iba #6607 a #6613 v pokročilom štádiu rozkladu a oči pre plač.
Príspevok:
Lokalita: Depo Trnávka
Dátum: 14.7.2025
Vozidlo: Škoda 15 Tr #6607
Škoda 15 Tr #6613
Škoda 31 Tr SOR #6842
Galéria: Škoda 15 Tr
Škoda 31 Tr SOR
Pohľady do vozovní (27.10.2025)
Linka:
Autor: Adameus1512
Počet zobrazení: 1491

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

N/A

27.10.2025
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #8:
Plne sa stotožňujem s týmto tvrdením.

Možno spustiť systém pridávania ala transphoto.
Odpovedať

N/A

27.10.2025
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: E479_1001 #9:
Ľudia majú krátku pamäť zrejme...
Odpovedať

E479_1001

27.10.2025
#9 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
A niektorí stále slepo veria a zrejme ani priamy dôkaz ich nepresvedčí o tom, že realita vnímaná ich očami je pre nich žiaľ, odlišná.

Takže ju veľmi rád znova pripomeniem a pripomínam.

https://imhd.sk/ba/vozidlo/987/%C5%A0koda-15-Tr-6607?dfpi=69#69
Odpovedať

Andrej

27.10.2025
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #6:
Súhlasím, že by tie popisy mali prechádzať nejakou kontrolou, avšak to je mimo mojich kompetencií.

Ja by som celkovo privítal, aby sa menej názorov šírilo v popisoch fotiek, alebo aspoň aby sa šírilo viacero názorov a nie len to, čo komunite príde ako správne. Ja som minulý rok mal tú guráž pridať fotku 7085 kde som ju popísal ako najkrajšiu električku v BA, a spustilo to taký shitstorm že som si dovolil niečo pekné povedať o zlej, zlej, psíkyzabíjajúcej starej električke že sa to nakoniec zmenilo. Ale keď niekto pindá na niečo v popise fotky tak všetci sú s tým v pohode.
Odpovedať

ZiU9

27.10.2025
#7 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andrej #5:
Aby sme na DPB ihrisku neboli prekvapení... Ilúzie sa už ani nesnažím tvoriť. Zbytočná strata energie a času...
Odpovedať

N/A

27.10.2025
#6 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #5:
Tak nech takéto popisy prechádzajú riadnou kontrolou a neuverejňujú mylné informácie.

Kým sa nad ňou nezlomí palica? No neviem, od roku 2022 už je odpísaná, takže v podstate si tu len niekto chráni svoje ego pred preukázaním neschopnosti.
Odpovedať

Andrej

27.10.2025
#5 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Už sa to tu riešilo, ale neviem nič o tom že by sa plánovalo zachovanie 2x 15TrM. Popis k fotke nie je zdroj oficiálnej informácie; človek, ktorý pridáva fotku, si tam môže napísať čo chce.

Pokiaľ viem tak bude len jedna Mka, a súčasný stav je dočasný kým sa nedokončí 6617, prípadne kým sa nad ňou nezlomí palica.
Odpovedať

N/A

27.10.2025
#4 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: N/A #3:
Ssmozrejme. Len tu má šoto vedenie DPB a mesta najväčšie ihrisko v dopravnej sfére.

Toto, čo sa tu deje, nemá obdoby v súvislosti nie len s historickými vozidlami.

Odpovedať

N/A

27.10.2025
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 2
Snazim sa byt nestranny, ale toto je naozaj verejny vysmech pre tych, co chcu aj 15 Tr.

V inych mestach by uz boli kompetentne osoby za takuto vec ukamenovane.
Odpovedať

ZiU9

27.10.2025
#2 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #1:
Text príspevku je veľmi výstižný voči Vášmu štvrtému odseku.

Nemám slov.
Odpovedať

N/A

27.10.2025
#1 Ohodnotiť kladne 13 Ohodnotiť záporne 2
Pokročilom štádiu čoho? Renovácie? Renovácie, ktorá sa vedie od 2020 ako stredná prehliadku a hovorí sa všetkym vo vedení mesta a podniku, že finančne to nebude stáť viac ako 30 000 EUR? (Toto sa naozaj deje, pochybujem, že môj zdroj klame)

Snáď pokusu o renováciu, ktorý je od 12/2022 pozastavený z dôvodu zlého technologického postupu, ktorý vyžaduje novostavbu a teda aj financie v minimálne 10-násobnej výške?

A ďalej, čo je na 6607 (6613 chápem, je extrémne hnilá) v štádiu rozkladu, okrem krádeží ND? Nič okrem pár podbehov, ktoré tak či tak prejdu pieskovaním, keď sa začne robiť GO. Keď sa na nej zvolí správny technologický postup a oprava dodávateľským spôsobom, tak oprava by stála cca 165 000 € bez dph reálne. U technicky možnej len SP u 6635 by to bolo ešte menej, kedže je po GO...

Krásne verejné odsúhlasovanie názoru, že 2 15 TrM sú v poriadku, ale jedna 15 Tr je problém, prípadne v kombinácii s druhým vozom 15 TrM. Nechajte sa vysmiať prosím. Dve Mky su s prepáčením už naozaj mimoriadne hlboká duševná zaostalosť v kombinácii s mokrými snami niektorých jedincov. Objektívne majú oba typy miesto, nie len to čo sa komu páčí.

Samozrejme, ja som osobne väčším fanúšikom klasickej 15 Tr, ale viem, že svoje miesto tu rovnako majú aj 15 TrM. Keby sa renovácia 6617 nepokašlá hneď v zárodku a pustí sa do toho zručný klampiar, nemám problém v podstate ani s jej zachovaním + 6607.

Verím, že jedným užívateľom spomenuté OZ sa rozumne čoskoro dohodne s DPB (aspoň s ľuďmi z DPB čo nemajú konské klapky na očiach) a zrenovujú sa patrične oba typy.

Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.