Zavrieť

Trolejbusy pripravené na svoje ďalšie služby

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (5/18)
Stiahnuť materiál
Trolejbusy pripravené na svoje ďalšie služby.
Príspevok:
Lokalita: Depo Trnávka
Dátum: 7.1.2022
Vozidlo: Škoda 30 Tr SOR #6025
Škoda 30 Tr SOR #6028
Galéria: Škoda 30 Tr SOR
Pohľady do vozovní (31.1.2022)
Linka:
Autor: Sor23
Počet zobrazení: 8538

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si

si

8.2.2022
#125 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #124:
daj priklady.... a idealne take, kde nemaju k dispozicii este nejaky dalsi rychly a kapacitny system (metro, pripadne vlak)
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

8.2.2022
#124 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #111:
V krajinách ako FR alebo DE sa električky vyberajú z podzemia na uličnú úroveň s úrovňovými križovatkami. Sú blbí?
Odpovedať
Solider

Solider

8.2.2022
#123 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #120:
#7417 je ohlodaná na celej ľavej strane.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

8.2.2022
#122 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #121:
Wau, to fakt 😍
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

8.2.2022
#121 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #120:
Tak teda 7414 je už dnes vonku
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

7.2.2022
#120 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #119:
7414 a 7417 budú ako dlho mimo prevádzku?
Odpovedať
Andrej

Andrej

7.2.2022
#119 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #118:
7785+7786 je po prehliadke, pred par dnami bola na skusobnej jazde.

7839+40 sa udajne ma opravit.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

7.2.2022
#118 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #116:
#7303+04 som nepočítal a takisto neviem, či sú pojazdné #7785+86 a #7839+40. ZV by minimálne 2 z 5 mali byť normálne električky (ideálne NP). Ja by som bol radšej za 1-2 K2 na špičkových poradiach 1, spustenie trate by som zbytočne neodkladal.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

7.2.2022
#117 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #115:
Veď to môže rovno na 1 jazdiť pár K2? Pri tvojom návrhu tam bude v podstate jedna linka (1+3) v 4-minútovom intervale + jedna posilová v 4-minútovom intervale s K2. To tam nemôže ísť 1 a 3 v 4-minútovom intervale s pár K2?
Odpovedať
Solider

Solider

7.2.2022
#116 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #113:
98 je to ale so záložákmi a tie môžu byť predsa v krajnom prípade kačice. A tých vozov/súprav je ak správne počítam 109 (30+30+29+20).

Tu sú len dve možnosti: buď sa to spustí takto a v tom lepšom prípade možno príde do konca roka 2023 aspoň 10 nových električiek, alebo radšej nech sa to nespustí. Neriskujme hanbu, pošramotená reputácia sa ťažko napráva.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

7.2.2022
#115 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #113:
Pri 2-linkovom variante by pri int. 7-8 min. mohli do Petržalky jazdiť e-1,3 a špičková e-6, kým budú nové vozy tak e-6 s kačicami, interval by bol 2-3 min. Keď sa to dá v Karlovke, tak prečo nie aj v Petržalke?
Odpovedať
Solider

Solider

7.2.2022
#114 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #111:
Môže tam byť plus mínus toľko isto ako na iných radiálach kde sú úrovňové križovatky, a to dve minúty.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

7.2.2022
#113 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: FFF13 #112:
Otázka ale je, či budeme mať vôbec dostatok električiek, pretože po predĺžení liniek 1 a 3 v 4-minútovom intervale do JD bude treba cez PD cca 98 zo 107 vozov, čo je celkom malá rezerva, ak nechceme mať na 1/3/4/9 v špičke K2.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
FFF13

FFF13

7.2.2022
#112 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #95:
Veď do PT sa okrem 3 predĺži aj 1 - obojsmerné vozy už nebude potreba
Odpovedať
si

si

7.2.2022
#111 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #96:
"Ak si niekto myslí, že na koniec Petržalky bude postačovať interval 4 minúty, pretože toľko má aj linka 95, tak mu prajem skoré vytriezvenie a úprimne ľutujem všetkých, ktorí v roku 2024 budú cestovať v Petržalke električkou"

a potom sa zrazu zobudime, ze vzhladom na urovnove krizovatky sa to uz ani velmi zahustovat neda....
(sorry ze mi nedalo kopnut si do toho ze aj stavba "na zelenej luke" s predbudovanou mimourovnovou ryhou sa da sprasit)
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7.2.2022
#110 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #109:
Zmluva ano podpisana. Ale NFP zatial nie. Stale je to ramcova, nemusí dojst aj nic.
Odpovedať
Dadino

Dadino

7.2.2022
#109 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #107:
Ešte raz. Peniaze na električky boli už v auguste minulého roku schválené a podpísaná zmluva. Preto ma zaujíma kde to viazne keď tvrdíte, že niekde to viazne. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=352273103115638&id=109832100693074
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7.2.2022
#108 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #106:
Ja nemam ziaden pocit. Len vravim, ze aktulne to vyzera tak, ze Petrzalku 2 fazu otvorime naozaj len s jednou linkou. Linka 3 s 3min je utopia vzhladom na zatial ziadne nove eliny vo vyrobe. Aj ty tu nizsie tvrdis ze "Ešte v tomto stupni to nie je."
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

7.2.2022
#107 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #103:
Zial nie su. NFP stale nie je schvaleny na nic cez EU fondy. Vid aj info o 94 busoch,kde je 1 vetou spomenute,ze zatial nic nie je objednane v elektrickej trakcii tbus, elina.
Odpovedať
Solider

Solider

7.2.2022
#106 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Petto #102:
A čo máš pocit, že linka 3 v intervale 3 minúty bude znamenať menej vozov alebo čo? Linka 3 pri int. 3 min. +12 vozov, kombinácia predĺženej linky 1 a 3 pri int. 4 min. (v preklade 2 min.) je +10 vozov. Už len z tohto vyjadrenia je vzhľadom na skladbu vozového parku +10 asi priechodnejšie ako +12 (93/109 vs. 95/109, a to bez započítaných EZV). Jednoznačne minimálne 10 nových električiek je nevyhnutných.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.