Zavrieť

#8011, Vozovňa Trnávka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (18/67)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Trnávka
Dátum: 22.9.2018
Vozidlo: SOR NB 18 City #8011
Galéria: SOR NB 18 City
Kĺbové autobusy SOR (19.11.2018)
Linka:
Autor: mirec240
Počet zobrazení: 3047

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Mike

27.11.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
Nikdy v 80tych ani 90tych rokoch nebolo treba na kĺbový bus D+E? Lebo toto mi spomínalo veľmi veľa vodičov ...
Odpovedať

S499.1023

27.11.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #11:
Zle si počul.
Odpovedať

Mike

27.11.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #13:
Zo žiakov asi nie a neviem či niekedy bola fyzicky v Krasňanoch, alebo iba celý čas na Juráku. Ale mám pocit, že to bolo iba papierovo, +- v čase, keď už dojazdila s cestujúcimi ...
Odpovedať

Jadran

27.11.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #12:
Vážne? Ani o tom neviem. Aj sa na nej reálne odjazdili nejaké výcvikové hodiny, či to fungovalo len na papieri?
Ten bol ale tiež slušný vrak už ku koncu, až bola radosť ním cestovať... 😊
Odpovedať

Mike

26.11.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #7:
Jednu (krátku) dobu bola ako autoškolská administratívne vedená aj plynosa 2613 😃 😃 😆
Odpovedať

Ike

26.11.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #10:
Hlavne na Ik280 bol treba D+E vodičák (aspoň tak som počul)
Odpovedať

Jadran

21.11.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Pod značkou Ikarus som mal na mysli 435 🙂 samozrejme, že 280ka kvôli otáčavej C náprave sa správala inak.
Odpovedať

S499.1023

20.11.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #7:
No tak práve Ikarus 280 sa z fyzikálneho hľadiska správal úplne inak, ale také už aj tak DPB nemá.
Odpovedať

Jadran

20.11.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
Čiže keď je nejaký voz "najhorší", tak ho jednoducho prestaňme vypravovať, cestujúcich odvezie aj Karosa, miesto toho, aby sme s tým vozom niečo urobili, keď má "ešte len" (v čase prerobenia na autoškolu) 7 rokov? To by mohol DPB hneď zajtra odstaviť polovicu vozoparku vrátane všetkých Citelisov.
Odpovedať

Jadran

20.11.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mathre #1:
Múdro vravia. Ja už vtedy, keď 4226 prerábali na 8011, som písal, že to je enormný nezmysel (samozrejme som bol omínuskovaný), lebo kĺbový voz ako taký z fyzikálneho hľadiska sa správa na ceste rovnako, či už je to SOR, Karosa alebo Ikarus. Na oboznámenie sa so značkou SOR, ktorých je v DPB momentálne najviac, sú úplne postačujúce tie biele autoškolské SORky, sú to také isté vraky ako ostatné kusy tohto výrobcu vo vozoparku DPB. Keď môže Karosa B732 do podnes deň slúžiť na výcvik vodičov, tak keď chceli mať aj kĺbak na výcvik (čo by malo byť samozrejmosťou), mali dať do poriadku 4806 či ktorý to bol Ikáč, ktorý bol istý čas vyhradený na účely výcviku (no reálne sa nikdy v autoškole nevyužil), alebo hociktorú plynovú Karosu. Nie, oni musia zobrať z výpravy nízkopodlažný 18m SOR, ak bude náhodou chýbať, tak pošleme do Petržalky Karosu. 👍 👍 👍
Odpovedať

Jadran

20.11.2018
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #5:
Samozrejme, a platiacich zákazníkov nech vozia 27-ročné vysokopodlažné hnilé Karosy, ktoré sú na každodennú premávku jak vyšité. To je ono.
Odpovedať

Viko

20.11.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mathre #4:
A načo by sa objednával, keď sa môže využiť už kúpený kus, ktorý nie je na každodennú premávku zrovna vhodný?
Odpovedať

mathre

19.11.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak sa mohol objednať jeden v bielej farbe, tak ako majú aj tie kraťase. Príde mi to pri súčasnom stave DPB dosť divné. Aj keď rozumiem tomu, že je to najrozšírenejší kĺb vo vozovom parku.
Odpovedať

Solider

19.11.2018
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mathre #1:
Toto je najrozšírenejší typ kĺbového autobusu v súčasnosti v Bratislave, takže mi príde celkom prirodzené, že na výcvik slúži jedno z takýchto vozidiel.
Odpovedať

trolejbus6207

19.11.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mathre #1:
Niekto zo znalých sa vyjadril, že je to najhoršia NB18-ka v BEÚS-e...
Odpovedať

mathre

19.11.2018
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Inak je to taká komédia. Na normálnych linkách jazdia staré Vrakosy a oni spravili z NBčka autoškolu. Viem, že už je tam niečo vyše roka ale stále mi to nejde do hlavy. Šak nech sa bažanti učia na Vrakosách a potom presadnú do SORiek. Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku.
Odpovedať